Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adindaa schreef:Ik woon met mijn kat en binnenkort komt er nog een tweede bij.
Ben zo ontzettend gek op hem en ik zal hem nooit voor iemand weg doen.
Moet er niet aan denken dat je een kind krijgt dat dan allergisch blijkt te zijn voor al je huisdieren... brrr
Magrathea schreef:Adindaa schreef:Ik woon met mijn kat en binnenkort komt er nog een tweede bij.
Ben zo ontzettend gek op hem en ik zal hem nooit voor iemand weg doen.
Moet er niet aan denken dat je een kind krijgt dat dan allergisch blijkt te zijn voor al je huisdieren... brrr
Ik heb vooral zoiets van... wat nou als je een kind krijgt en het klikt qua karakter niet?Het is geen relatie die je verbreekt als je elkaar toch niet zo lekker ligt.
Palmera schreef:Het ergste is: stel je fokt een nestje, en een van de pups of kittens is ernstig mismaakt, wel levensvatbaar, maar zal door de aandoening nooit zelfstandig kunnen lopen, eten, poepen, etc. Zal nooit normaal functioneren dus.
Iedere DA zal begrip voor je hebben en het diertje laten inslapen om verder lijden te voorkomen.
Moet je eens zo'n kind baren: zolang het levensvatbaar is wil niemand je helpen want het heeft recht op leven.
En alleen maar denken aan euthanasie voor je kind maakt dst iedereen je uitkotst.
Krom hoor!
Varekaj schreef:Waar ik me ook aan kan ergeren: mensen die geen kinderen of kleinkinderen hebben en dan maar een hondje aanschaffen om die plek in te nemen. Inclusief kinderwagen, kleertjes, naam en de hele reutemeteut er omheen. (Ik heb alle begrip voor draagtassen en wagentjes voor oudere/minder mobiele dieren). Met "geef mama een kusje" en dan zo'n hond die zijn tong in hun mond propt