Ik heb in de dagen na Black friday wat dingen besteld bij diverse webshops en dat is allemaal keurig op tijd de volgende dag bezorgd door PostNL.
Ik had alleen met Agradi dat ik er even achteraan moest. Ik had daar zaterdag iets besteld, direct betaald maar ik had maandag nog geen bevestigingsmail gehad. Toen heb ik via FB Messenger een berichtje gestuurd met bestelgegevens die in de transactie stonden genoemd en warempel, 'toevallig' kreeg ik een uurtje later een mail met een bestelbevestiging en het bericht dat het pakketje die dag nog op de post zou.
just_kiki
Geplaatst: 06-12-18 18:25
van hypostore bericht gehad dat ze het volgende week binnen verwachten, laat ik dan net verhuizen nu sturen ze het naar mijn nieuwe huis. Top dus!
dames het is dan wel geen black friday. maar zag dwt et toen wat mensen een kep zochten. in Oirschot bij de magazijn uitverkoop van teun van r.iel is nou 60% korting op vrrl vetschillende keps.
Anoniem
Geplaatst: 06-12-18 21:38
Ashleytjuhh schreef:
dames het is dan wel geen black friday. maar zag dwt [naam] toen wat mensen een kep zochten. in Oirschot bij de magazijn uitverkoop van teun van r.iel is nou 60% korting op vrrl vetschillende keps.