Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Super gaaf! Waar gaat het over als ik vragen mag?
Annash schreef:Lau schreef:Super gaaf! Waar gaat het over als ik vragen mag?
eBook staat er al op, paperback moeten nog even een paar kleine dingen voor geregeld worden. Moet er over een week of twee max wel staan.
UNDER THE DARK CLOUDS (English Edition) https://amzn.eu/d/hNCJOpG
Lau schreef:Ik ga dit topic omhoog schoppen,
Na een traumatische relatie wil ik er graag een boek over schrijven. Ik zoek eigenlijk een manier om mij te motiveren om te blijven schrijven. Maar ook mensen die af en toe wat willen lezen.
xSagan schreef:Gefeliciteerd! Niet een boek voor nu, maar wie weet.
Hier heeft het echt een tijd stil gelegen door dat er te veel gebeurde om de rust te vinden. Door een video van Robin Rozendaal kreeg ik daarna toch wel weer de zin om de laptop weer eens open te klappen en die dag heerlijk geschreven. Ik merk dat ik het echt als uitlaat klep gebruik wanneer er iets te veel gebeurd en dat schrijven dan een soort overzicht geeft. Eigenlijk zou ik er dan ook veel eerder gebruik van moeten maken.xD maar in drie weken nu weer aan de 1400 woorden vind ik weer een fijne start om mee verder te gaan.
Ik heb nu ook een veel beter beeld van wat ik wil en hoe ze er moeten komen en dat helpt ook al heel erg.
Oeh immanuela29, gevaarlijk.xD die neiging had ik ook, tot vele schrijvers toch tegen mij zeiden: schrijf eerst je huidige verhaal af.xD Bij mij kwamen de stukjes die ik daarna had geschreven toch weer terug in het huidige verhaal.
Lau schreef:ik ben aan het herschrijven geslagen want waarom ook niet... Ik voelde echt niks meer bij het begin wat ik eerst had, de stijl die het had. En nu loop ik weer vast omdat ik het gevoel heb dat het niks bij de lezer doet.... Iemand die even mee wil kijken?
immanuela29 schreef:Ik ben ook aan het herschrijven!Bij een boek waar ik nog halverwege was. (degene die ik eerst had opgegeven
) Sjonge wat een werk! Maar met een theetje of chocolademelk en goede muziek kom je echt heel ver.
@Lau Oeh, klinkt lastig! Even allebei de versies samen nemen en kijken wat er ontbreekt misschien? Wat voor stijl schrijf je nu?