Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:03

Yvankaxx schreef:
lovelyfiefy schreef:
oke .. hulpvraag..

ik had een leuke match op happn, maar geen reactie
nu heb ik echter sinds 3 dagen met dezelfde jongen ook een match op tinder..
(hij heeft niks ontmached, dit verwachtte ik eigenlijk omdat ik op happn niks hoor)
Ik twijfel nu dus of ik op tinder ook een berichtje ga sturen
en zo ja ; wat dan precies...
:+

Misschien is hij niet zo actief op Happn? Of is hij wel gewoon actief geweest. Als hij daar niet actief is, dan kun je hem een berichtje sturen :)

ja daar dacht ik ook aan, maar hij is net wel weer in de buurt geweest.
zag hem net weer bovenaan staan in happn

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:03

Ailill schreef:
Blijkbaar hebben jullie wel steeds een match, dus de interesse is er denk ik wel :j

ja dat denk ik ook
maar beetje jammer dat ik dus geen berichtje terug krijg
dus ik dacht een poging 2 op tinder te doen
weet alleen dus niet zo goed wat ik ga zeggen :+

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:05

Hoi?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:05

Iets van ‘we blijven elkaar wel tegen komen zeg’? Snap je twijfel.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:06

linoleum schreef:
Iets van ‘we blijven elkaar wel tegen komen zeg’? Snap je twijfel.

ja zo iets zat ik ook te denken..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:07

Of: Als we elkaar nog een keer tegenkomen mag je me op een drankje trakteren :P

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:08

Ailill schreef:

dan moet ik 'nog' ergens een account voor aanmaken..
dat zie ik niet helemaal zitten _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:08

twijfel twijfel twijfel
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 31-01-18 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:09

lovelyfiefy schreef:
Ailill schreef:

dan moet ik 'nog' ergens een account voor aanmaken..
dat zie ik niet helemaal zitten _O-
Okay, dat zou inderdaad wat eng worden :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:09

haha ja daarom, dus dat gaan we maar niet doen :P

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:16

Nou oke, ik ga wat sturen.
ik hou jullie op de hoogte "als" ik wat terug krijg :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:09

Date is net de deur uit :D Hij was er sneller dan ik dacht _O- binnen 25 minuten nadat hij zei dat hij met jas aan klaar stond voor vertrek. Terwijl het meestal ong. 30 minuten rijden is. Schrok even toen ik de bel hoorde.

Was echt zo gezellig!! 2,5 uur non-stop gekletst, bijna geen awkward stiltes en veel gelachen, liggen veelal op 1 lijn. Voelde gewoon direct heel vertrouwd. Ik moest nog eten toen hij kwam, hij had al gegeten, maar dat maakte hem niets uit (wist ie al toen ie vertrok).

Aan het eind vroeg ie of ik zaterdagavond nog wat wil doen :D (dan hadden we oorspronkelijk afgesproken) Dus dan gaan we weer afspreken *D Weten alleen nog niet wat we kunnen doen. Vanaf 18:00. Iemand een idee? Eten kan altijd en overal, maar verder dan dat kwamen we nog niet, om dat tijdstip.
Merk nu al helemaal dat ik hem echt leuk vind. <3 Blij dat ik heb toegezegd dat hij kon komen vanavond.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:11

Wat leuk 1234! En voor zaterdagavond, bowlen, poolen, indoor midgetgolf?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:16

Super leuk 1234!
Escape room? Niks leuks te doen in de stad?

Berdien

Klinkt goed 1234, leuk hoor!

Jester_

Leuk 1234!! Ik zou gewoon lekker eten en na borrelen, of anders een late film?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:17

Ja moeten nog ff op ons gemakje opzoeken waar er wat te doen is. Zijn indd wel leuke ideeën! Zal vast wel wat leuks te doen zijn op dat tijdstip.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:18

Ik ben nog steeds zooo verliefd op mijn tindervriendje. Na mijn eerste kalverliefde niet meer zo verliefd geweest.

Kennen jullie dat gevoel? Bang zijn om gekwetst te worden? Ik ben zoo gek op hem en gewoon bang voor wat er kan komen. Het zit echt goed tussen ons en hij gaat me heus niet dumpen (you never know maar zo voelt het niet), maar ik voel me zo kwetsbaar en hij kan me dan zo’n pijn doen, kan het niet goed uitleggen haha

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:22

Jester_ schreef:
Ik ben nog steeds zooo verliefd op mijn tindervriendje. Na mijn eerste kalverliefde niet meer zo verliefd geweest.

Kennen jullie dat gevoel? Bang zijn om gekwetst te worden? Ik ben zoo gek op hem en gewoon bang voor wat er kan komen. Het zit echt goed tussen ons en hij gaat me heus niet dumpen (you never know maar zo voelt het niet), maar ik voel me zo kwetsbaar en hij kan me dan zo’n pijn doen, kan het niet goed uitleggen haha

Jep... Heel herkenbaar. :j

Het is bizar wat ik voel en hoe geweldig het al 4 maanden samen is. <3 Mijn roze wolk wordt met de dag groter en ik heb net een aantal oude "date verhalen" in mijn dagboek terug gelezen en ik werd er emotioneel van <3.

Maar toen hij vanmorgen om kwart voor 8 belde, dacht ik dat hij het uit ging maken. Het sloeg nergens op, maar ergens zit de onzekerheid er wel en wat voelde ik me kwetsbaar op dat moment. (Hij belde om even gezellig bij te kletsen en te zeggen dat hij van me houdt en me mist :+: toch een iets andere boodschap :') ).

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:24

Ohja zaterdagmiddag had ik ook nog een date staan met iemand die ik nog niet zo veel had gesproken, maar twijfel of ik die nu af zou zeggen. Denk haast van wel, want als dit zo goed klikt (ookal weet ik natuurlijk nu ook nog niet waar dit heen gaat)... is het haast zonde om hem aan het lijntje te houden, gezien ik hem toch nog maar zo kort gesproken had.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:25

Haaaaai :wave: ik kom me ook maar eens melden in dit topic. Sinds eergister ofzo tinder geinstalleerd. Niet per se op zoek naar iets, maar wel leuk om eens te zien wat er zoal gebeurd in de omgeving, dus ik lees/klets gezellig mee :)

Hoe doen jullie dat trouwens, beginnen jullie zelf wel eens een gesprek of laat je de ander beginnen? Ik merk dat heel veel gesprekken direct heel serieus zijn, terwijl ik zelf meer van het ouwehoeren en we zien wel ben. Voelt ook een beetje awkward om braaf te antwoorden op de vragen, vooral omdat je dan zo makkelijk op te sporen bent op internet.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 07:02

MarcoBorsato schreef:
Fijn Robijn! En onthoud dat een relatie soms net als nieuwe schoenen is. Beetje blaren in het begin maar daarna soepel!

Geweldig maar er zit waarheid in :j

Anne-bento, super dat alles goed gaat tussen jullie!

Linda-fleur, klinkt best heftig die scharrel van je.. soms lees ik je berichten en denk ik dat je echt gek bent op hem en wat later denk ik, oei nee dat wordt niets.. Altijd moeilijk als er twijfels zijn

Linoleum, leuk van je date! Dus vanavond opnieuw?

Brrr al die opdringerige mannen %)

Wat jammer knetterhard

Leuk 1234!

Aah wat schattig jester! :D

Hier nog steeds geen tinder meer en aan de man :+ al hadden we ook wat blaren zoals lieveli het noemt :')
Ik heb nogal een sterk karakter en ik zag hem op een bepaald moment zo zijn zelfvertrouwen wegsmelten bij me (omdat hij bang is dat hij iets verkeerd doet en me niet kwijt wil) en daardoor begon ik weer te twijfelen want ik wil iemand die zich goed voelt bij me en niet hoeft na te denken over zijn woorden/acties... We hebben het er wel over gehad en voorlopig is het ok maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Ik heb nu 7 zware werkdagen dus zien we elkaar amper en erna gaan we op citytrip dus dat zal beiden veel duidelijk maken denk ik

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 08:34

Vanavond weer date inderdaad :D heb er echt zin in om hem weer te zien. En we balen nu wel al beetje van de afstand. We wonen een uur met de auto bij elkaar vandaan. Maar dat gaat me niet tegenhouden.

Farjen, je kan weinig anders dan uitproberen in dit geval. Hopelijk kan hij snel goed z’n draai vinden bij jou. Succes de komende werkdagen en heel veel plezier alvast met de citytrip!

Lollieloes, ik begin ook gerust zelf het gesprek. Soms simpel hoi, vaker probeer ik op iets uit het profiel te reageren. En als iemand mij al die vragen als een interview ga stellen, ga ik zelf gewoon flauwe antwoorden geven. Dan begint dat ouwehoeren vanzelf.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:36

Klinkt goed 1234, onverwachte dates zijn altijd leuk!

Wat lief dat hij belde SplashIsLief!

Farjen herkenbaar, maar dat je er over kunt praten is al erg fijn! Komt vast goed :)

Leuk Lien en een uurtje is prima te doen joh! Ik heb er een gehad op 2 uur afstand heeft ook gewerkt haha.. :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:41

Uurtje gaat wel goedkomen, maar mijn vorige relaties waren beide in dorp zelf, dus even wennen :')
En wonen aantal vrienden van mij in zelfde stad als hem, kan ik nog eens wat combineren misschien :=