Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:41

Emmaa_ schreef:
lieveli schreef:

Vind dit gewoon sexy hoor <3

Maar ondanks de schoenen of dankzij? <<)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:42

Dat klopt helemaal! Maar zeg dan in het vervolg dat jij het chique vindt en niet dat het een feit is dat het chique is. Je zegt nu dat mensen die ze niet chique vinden een verkeerd beeld hebben van het merk. Nee, die vinden ze gewoon lelijk en dat kan ook. :D

Klaaaaar!

Even iets anders.. Wat vinden jullie voor vrouwen van 25 met dikkere bovenbenen een acceptabele korte broek? Of is dat sowieso niet okee. :D

Anoniem

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:

Ondanks de man vind ik de schoenen erg sexy :))

germie

lieveli schreef:
Stop gewoon, wat een debiele discussie is dit.

Mode is smaak. Er is dus nooit een modeblunder. Alleen wat iemand niet mooi vindt.
Ik zou graag weer de fluo kleuren terugzien. En oranje vind ik niets, donkere kleuren wel, fletse kleuren niet. Een andere houdt niet van fel. Die kiest voor mintgroen of fletsblauw. En het leuke is, niets is een blunder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:43

Jildau schreef:
Dat klopt helemaal! Maar zeg dan in het vervolg dat jij het chique vindt en niet dat het een feit is dat het chique is. Je zegt nu dat mensen die ze niet chique vinden een verkeerd beeld hebben van het merk. Nee, die vinden ze gewoon lelijk en dat kan ook. :D

Klaaaaar!

Even iets anders.. Wat vinden jullie voor vrouwen van 25 met dikkere bovenbenen een acceptabele korte broek? Of is dat sowieso niet okee. :D

Ik ben een vrouw van boven 25 met dikke bovenbenen. Als het geen hotpants is, maar losser model kan het prima! Ik hou zelf niet van korte broeken maar als het heet is draag ik ze wel! :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:43

Nou een kort broekje kan gewoon sexy zijn, hangt ook een beetje af van de rest van het lichaam! In ieder geval geen bermuda, dat is gewoon echt te lomp.

Bij de Pri hebben ze leuke linnen shortjes zonder dat je bil eruit hangt. Daar ben je met 25 echt te oud voor.
germie schreef:
lieveli schreef:
Stop gewoon, wat een debiele discussie is dit.

Mode is smaak. Er is dus nooit een modeblunder. Alleen wat iemand niet mooi vindt.
Ik zou graag weer de fluo kleuren terugzien. En oranje vind ik niets, donkere kleuren wel, fletse kleuren niet. Een andere houdt niet van fel. Die kiest voor mintgroen of fletsblauw. En het leuke is, niets is een blunder.

Oke doei.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:44

Ik vind minirokjes of broeken zowieso notdone. Dik of dun.
Trouwens, niet altijd kun je er wat aan doen dat je dik bent.

Broekrokken droegen we bij de post. Korte broeken mochten niet. Dus broekrokken. Was laatste keer dat ik ze drog en 18 jaar terug.
Laatst bijgewerkt door germie op 16-06-17 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:44

Precies, je kunt er niet altijd iets aan doen!

Urbanus

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:45

Niemand zei dat ze er wel iets aan kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:45

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja, ondanks. Zou sowieso wel een kunstje op hem kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:46

:')

Waar gaat het heen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:46

Ik ben dan wel 21 maar heb wel echt flinke bovenbenen. Draag wel korte rokjes en jurkjes, maar broekjes altijd iets langer en een wijder model. Echte strakke hotpants werken niet want dan gaan m'n dijen enorm schuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:47

Jildau schreef:
Kun je nou niet gewoon accepteren dat je één van de weinige bent die het chique schoenen vindt? Al die modellen die je noemt vinden de meeste mensen ook gewoon niet chique.

Google de definitie van chique eens.. Dat is: deftig, modieus, verfijnd, smaakvol.

[ [url=m/RRUMFT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tsja..

Tja, m'n tante in Haren loopt erop. :')

Urbanus

Wat voor kunstje bedoel je dan exact?

germie

Flying_Angel schreef:
Precies, je kunt er niet altijd iets aan doen!

En daarom vind ik zeggen dat een slanke het wel mag en dikke niet, het niet gepast. Wanneer ben je dik? Wie weet is diedikke wel 15 kg kwijt en supertrots op dat korte rokje. Daarin oordelen we snel te snel vind ik. Of door ziektedik geworden. Mag je je dan niet dun voelen met slanke kleding?

MarlindeRooz

Maar vaak kan je er wel wat aan doen! :D

Ik heb echte volle bovenbenen, maar ik ga wel korte broeken kopen omdat ik 4 dagen door rome ga lopen en een rok/jurkje dan niet praktisch is. :+ Ik wil broekzakken enzo, dat gecombineerd met asics gympen + extra zooltje en een mooie North Face rugtas. Lekker boeiend dat ik niet op mijn meest sexy ben. Ik ben geboren met HD, loop super scheef en ben hypermobiel. Ga ik even pijn hebben omdat ik sexy moet zijn. :')

Memories

Echt 90% van de gevallen stop je gewoon teveel vreten in je giechel hoor := En ja, ik vind het heus echt heel naar voor die mensen die er oprecht niks aan kunnen doen omdat ze een stofwisselingsziekte of iets dergelijks hebben.

Voor dikkere bovenbenen zou ik voor iets langere en lossere shorts gaan, zo'n model tot halverwege je knieën die niet zo strak gaat dat ie je vetjes/vleesjes afsnijdt staat gewoon heel leuk hoor :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:48

lieveli schreef:

Schuine gedachten. Lol.

Anoniem

lieveli schreef:

Een goede kaarttruc, maar ook een gedeeltelijke verdwijningstruc.

Jildau

Haha op mijn 16e vond ik een te korte broek ook al vreselijk.

Eigenlijk draag ik altijd lange broeken en dan de broekspijpen klein beetje omgeslagen omdat ik mij schaam voor mijn benen. Of een wat langere rok. Maar ben het zat en wil ook gewoon lekker blote benen bruinen in de zon. Alleen ik vind al die broekjes zo kort en tot de knie vind ik dan weer zo Anwb.

Germie: ik vraag niet of het mag of niet.

Anoniem

Laat je dan die schoenen verdwijnen? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:49

Jildau

Memories schreef:
Echt 90% van de gevallen stop je gewoon teveel vreten in je giechel hoor := En ja, ik vind het heus echt heel naar voor die mensen die er oprecht niks aan kunnen doen omdat ze een stofwisselingsziekte of iets dergelijks hebben.

Voor dikkere bovenbenen zou ik voor iets langere en lossere shorts gaan, zo'n model tot halverwege je knieën die niet zo strak gaat dat ie je vetjes/vleesjes afsnijdt staat gewoon heel leuk hoor :j

Mee eens.

Maar ik wil niet perse afvallen ofzo. Ben gewoon een peer model zeg maar. :D

Anoniem

Jildau schreef:
Haha op mijn 16e vond ik een te korte broek ook al vreselijk.

Eigenlijk draag ik altijd lange broeken en dan de broekspijpen klein beetje omgeslagen omdat ik mij schaam voor mijn benen. Of een wat langere rok. Maar ben het zat en wil ook gewoon lekker blote benen bruinen in de zon. Alleen ik vind al die broekjes zo kort en tot de knie vind ik dan weer zo Anwb.

Germie: ik vraag niet of het mag of niet.

Ik draag eigenlijk vooral van die canvas achtige korte broekjes. Zijn vrij hoog met wijde pijpjes en een leuke strik aan de voorkant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:50

Flying_Angel schreef:
Laat je dan die schoenen verdwijnen? :')

Dacht eerder aan een ander lichaamsdeel maar mag hopen dat die schoenen al ergens onder een meubelstuk liggen tegen de tijd dat we aan die verdwijningstruc beginnen.