Emmaa_ schreef:
Maar ondanks de schoenen of dankzij?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Stop gewoon, wat een debiele discussie is dit.
Jildau schreef:Dat klopt helemaal! Maar zeg dan in het vervolg dat jij het chique vindt en niet dat het een feit is dat het chique is. Je zegt nu dat mensen die ze niet chique vinden een verkeerd beeld hebben van het merk. Nee, die vinden ze gewoon lelijk en dat kan ook.![]()
Klaaaaar!
Even iets anders.. Wat vinden jullie voor vrouwen van 25 met dikkere bovenbenen een acceptabele korte broek? Of is dat sowieso niet okee.
germie schreef:lieveli schreef:Stop gewoon, wat een debiele discussie is dit.
Mode is smaak. Er is dus nooit een modeblunder. Alleen wat iemand niet mooi vindt.
Ik zou graag weer de fluo kleuren terugzien. En oranje vind ik niets, donkere kleuren wel, fletse kleuren niet. Een andere houdt niet van fel. Die kiest voor mintgroen of fletsblauw. En het leuke is, niets is een blunder.
Jildau schreef:Kun je nou niet gewoon accepteren dat je één van de weinige bent die het chique schoenen vindt? Al die modellen die je noemt vinden de meeste mensen ook gewoon niet chique.
Google de definitie van chique eens.. Dat is: deftig, modieus, verfijnd, smaakvol.
[ [url=m/RRUMFT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tsja..
Flying_Angel schreef:Precies, je kunt er niet altijd iets aan doen!

Ik wil broekzakken enzo, dat gecombineerd met asics gympen + extra zooltje en een mooie North Face rugtas. Lekker boeiend dat ik niet op mijn meest sexy ben. Ik ben geboren met HD, loop super scheef en ben hypermobiel. Ga ik even pijn hebben omdat ik sexy moet zijn.
En ja, ik vind het heus echt heel naar voor die mensen die er oprecht niks aan kunnen doen omdat ze een stofwisselingsziekte of iets dergelijks hebben.

Memories schreef:Echt 90% van de gevallen stop je gewoon teveel vreten in je giechel hoorEn ja, ik vind het heus echt heel naar voor die mensen die er oprecht niks aan kunnen doen omdat ze een stofwisselingsziekte of iets dergelijks hebben.
Voor dikkere bovenbenen zou ik voor iets langere en lossere shorts gaan, zo'n model tot halverwege je knieën die niet zo strak gaat dat ie je vetjes/vleesjes afsnijdt staat gewoon heel leuk hoor
Jildau schreef:Haha op mijn 16e vond ik een te korte broek ook al vreselijk.
Eigenlijk draag ik altijd lange broeken en dan de broekspijpen klein beetje omgeslagen omdat ik mij schaam voor mijn benen. Of een wat langere rok. Maar ben het zat en wil ook gewoon lekker blote benen bruinen in de zon. Alleen ik vind al die broekjes zo kort en tot de knie vind ik dan weer zo Anwb.
Germie: ik vraag niet of het mag of niet.