Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:c_alsemgeest schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om een partnerstad te hebben? En hoe krijg je een partnerstad als stad of gemeente?Want niet elke stad heeft er een.
Voorbeeldje (waardoor ik ook op de vraag kwam)[ [url=m/YTxmWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen idee. Enschede heeft er zelfs 3!
Janine1990 schreef:Hoe voelt een beginnende blaasontsteking? En kan het lichaam dat zelf nog oplossen? (door veel drinken bijvoorbeeld)
Vrijdagochtend viel bij mij het kwartje toen ik ineens bedacht dat ik 's nachts al 4 keer naar de wc was geweest voor net niets. En later op het werk vette pijn in m'n onderbuik kreeg. Met heel veel drinken is die pijn zo goed als volledig verdwenen. Maar volgens mij moet je je veel beroerder voelen?
Janine1990 schreef:Hoe voelt een beginnende blaasontsteking? En kan het lichaam dat zelf nog oplossen? (door veel drinken bijvoorbeeld)
Vrijdagochtend viel bij mij het kwartje toen ik ineens bedacht dat ik 's nachts al 4 keer naar de wc was geweest voor net niets. En later op het werk vette pijn in m'n onderbuik kreeg. Met heel veel drinken is die pijn zo goed als volledig verdwenen. Maar volgens mij moet je je veel beroerder voelen?
Lente schreef:c_alsemgeest schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om een partnerstad te hebben? En hoe krijg je een partnerstad als stad of gemeente?Want niet elke stad heeft er een.
Voorbeeldje (waardoor ik ook op de vraag kwam)[ [url=m/YTxmWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen idee. Enschede heeft er zelfs 3!
Shanna schreef:Volgens mij hebben muggen meer nut dan dazen.. muggen zijn voor veel dieren voer (muggen larven worden gegeten door vissen en kikkers, volwassen muggen worden gegeten door kikkers, . Daarbij verspreiden ze ziektes wat de natuur in balans houdt..
Wat echter het nut is van dazen is me een raadsel..
SavannahNx schreef:Free2 schreef:Waarom begint tegenwoordig iedereen, maar dan ook echt iedereen, met het opzetten van een youtube account en het maken van vlogs? Ik word er zo moe van
Denken makkelijk geld te kunnen verdienen denk ik :p
Dobbelicious schreef:Verveling tijdens een lange autorit:
Wat ik me afvraag, als een steekmug bloed drinkt van een mens en dan boven de snelweg vliegt en vervolgens tegen de voorruit uit elkaar splasht, belandt dan het DNA van die persoon waar het bloed van was ook op je voorruit??