Het gaat goed met ons. Liselotte gaat na de voorjaarsvakantie naar de laatste term van jaar 2. Er is hier 7 jaar basis school, foundation/prep en dan jaar 1/6 dus ik weet niet zo goed of het nu te vergelijken is met groep 4 of 5 in Nederland. Maar ze doet het in ieder geval goed op school en zit met lezen in een groepje voor meer gevorderde kinderen.
We hebben nog steeds Nikki die ik nu tijdelijk wat meer werk, vooral aan de lange lijnen en dubbele longe, want Liselotte heeft Gemma een kleinere pony tijdelijk te leen. Gemma is nu 18 maar heeft als show pony veel gewonnen in haar jonge jaren en is nu de perfecte leerpony.

Noah is inmiddels bijna 2,5 en mag volgend school jaar vanaf term 2 naar school.

Met ml en mij gaat het ook goed. Hebben het beide goed naar ons zin met werk. Ml heeft en is nog bezig met stallen bouwen voor de paarden. Jazz is drachtig en geeft ons hopelijk een mooi veulentje in oktober.
Er zijn veel meer foto’s dan ik kan uploaden maar ik zal er nog een paar plaatsen.
Oja we hebben ook een nieuw hondje. Haar naam is Tilly ze is een 5 jarige mini fox terrier. Haar vorige eigenaar had haar gekregen toen ze een jaar oud was maar wilde haar eigenlijk niet hebben dus nu is ze bij ons. Lilo vind het best dat ze de bank moet delen.