Ilse_1987 schreef:Ik was jaaaren geleden ook lid van bokt maar dan onder de naam dick_lover. Dick was namelijk mijn favo paard op de manege toen. Omdat het handig was had ik ook bij chat boxen die naam, anders moest ik alle inlognamen onthouden.
Ik kreeg steeds vieze berichtjes en was op een gegeven moment helemaal klaar met die chatsites!!!
Echt pas twee jaar geleden ofzo viel het kwartje bij me. Men wist natuurlijk niet dat Dick een paard was

hahaha prachtig
Ik moet even weer denken aan mijn anaconda verhaal een aantal pagina's terug in dit topic.
Maaike_Melis schreef:Zelf heb ik een paar week terug ontzettend lang met iemand in de kroeg gepraat over zijn anaconda. Ik, serieus als ik was, gevraagd of die weleens ontsnapte. Ja hij ontstnapte wel regelmatig. Vroeg ik ook nog hoe lang hij dan was. Deed die man ongeveer 20 cm. En ik zeggen, huh dat is zeker de breedte. Nee ik mocht willen dat het de breedte was zei de beste man. Vroeg ik ook nog of het dan nog een babyslang was. Na een kwartier praten over zijn anaconda begreep ik dat het geen echte slang was...
Als je ons twee bij elkaar in een ruimte zet wordt dat één groot feest