Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__laura

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:57

Het klinkt alsof rosie het wel goed voor elkaar heeft. Lekker genieten van je kindje straks! Wat voor de een heel snel is hoeft voor de ander nog niet te snel te zijn.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:58

Spannend dewirox :D niet afzeggen hoor! Wat gaan jullie doen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:58

Courses schreef:
Rosie schreef:
Vind t zo leuk meelezen hier :Y)

Hier ook een succesverhaal hoor! Vorig jaar mn vriend leren kennen op tinder, allebei super sceptisch (voor serieuze relatie geen tinder blabla je kent het) maar na de eerste date waren we eigenlijk meteen onafscheidelijk haha. Inmiddels wonen we samen en verwachten we over ongeveer 5 weekjes ons dochtertje :D <3 Ietsje sneller dan gebruikelijk maaaar we zijn zo happy! Hij was overigens ook mn allereerste (en laatste) date.

Dus.. het kán echt goed gaan :)

... Dus je bent na pak en beet een half jaar nadat je elkaar kent al zwanger? Klinkt allemaal een beetje te snel als je het mij vraagt :o

Als je terug leest zegt ze dat het niet geheel gepland was, moeten ze het dan maar weg laten halen terwijl de situatie goed is? :+ Tja en misschien gaan ze dan na 5 jaar uit elkaar, mensen scheiden sowieso vaak. :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:05

Spannend Dewirox, niet afzeggen hoor dat gevoel hoort erbij :-)

Nou Rosie je klinkt heel gelukkig en acht wat is snel, ik ken zo wel meer stellen hoor. Weet je of het een jongetje of meisje wordt?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:10

Rosie schreef:
Spannend dewirox :D niet afzeggen hoor! Wat gaan jullie doen?

We gaan 'gewoon' wat drinken in de stad :). Mijn eerste date ooit, dus zal in ieder geval een hele nieuwe ervaring worden Haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:17

Wat spannend Dewi! :D Laat wel even weten hoe het is. :D

Ik ben met 2 kerels aan het appen, met 1 heb ik een date en de ander vind ik eigenlijk leuker. Maar ze zijn allebei aardig. :o

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:19

Hahah, 2 dates in een weekend. Ik vind het wel grappig, een soort afvalrace.

Ik heb afgelopen zaterdag een hele leuke date gehad, maar nu vroeg een andere jongen me ook mee uit eten. Hem spreek ik ook al een hele tijd. Nu twijfel ik toch wel een beetje, maar ik ben zo bang voor Karma }:)

Wel snel inderdaad Rosie, maar zolang het voor jullie oke is is het prima toch. Hoe oud zijn jullie?

Spannend DewiRox.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:29

Leuk DewiRox, een eerste keer is nog spannender maar eens moet de eerste zijn toch ;-)

Haha Smurflin, nou beetje t zelfde idee als bij mij maar dan verspreid over een paar weken, ik zou het gewoon doen hoor, je hebt toch aan niemand je eeuwige trouw toegezegd? Zo zie ik het tenminste hoor, een bakkie koffie drinken of een wijntje is zo laagdrempelig, dat kan best 2 keer in de week haha.

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:16

Ik kom even binnen vallen, ben al lang stiekeme meelezer :p Wat leuk om vooral de geluksverhalen zoals Rosie te lezen :D
Heb met een paar jongens gedate, maar meestal viel het in het echt toch nogal tegen. Zaterdag met een jongen op date geweest wat echt super goed voelde :D Woensdagavond hebben we weer afgesproken :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:45

Ik blijf gekluisterd aan dit topic door de leuke verhalen :P

Hier helaas niets leuks meer. De jongen uit m'n straat zit met examens/tentamens, dus ga hem ook niet lastigvallen :+

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:23

Sorsie: Nice!! Ben benieuwd naar je ervaring :D

Mijn Tindermannetje appt nog steeds terug :') Via de app klikt t iig heel goed... Moet wel wennen aan het feit dat ie even oud is... Ben dat niet gewend :')
Overigens via Tinder met een super leuke dude gematcht, alleen zegt ie ''1.84? ... Films en series? Dus Netflix en .... ? '' ... Zo jammer :+

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:29

wat jammer procent.. op naar de volgende match!
mijn date voor morgen is verkouden :oo

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:30

Gaat dan toch wel door? Of echt heul erg verkouden.. ?

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:33

het gaat volgensmij wel door gelukkig!

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:37

Romantisch samen snotteren hihi

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:39

Gewoon niet zoenen dan :')
Ik ben ook nog steeds verkouden, maar wil mijn date toch wel graag ontmoeten^^

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:40

Mijn Friend with benefits - tinderman wilt een weekendje weg samen. Berlijn of Parijs oid. Kennen elkaar in mei al weer een jaar haha!

Maar ik twijfel een beetje. Heb ook nog een ingewikkelde situatie met een niet-tinderman.

Overigens vind ik 2 dates in een weekend best kunnen hoor. Alle opties ophouden aan t begin :D

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:42

Morgen een beetje uit t niks een date met een tinder...
opzich van uiterlijk niet perse een jongen waar ik zo 123 op zou vallen... hij is niet lelijk hoor maar toch net wat anders. Gister 3 uur spontaan met m aan de telefoon gehangen en dat was zo relax alsof ik hem al jaaaaaren ken.
Onze kronkel gaat een beetje dezelfde kant op.. wel echt humor dus ben benieuwd morgen. Ben ergens zo bang dat t gaat tegenvallen 8)7

Verder nog wel 2 waar t best gezellig mee is.. zo nu en dan vallen de gesprekken stil en dan na een dag of wat staat mn app niet meer stil...

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:45

Ik denk als het aan de telefoon goed gaat, dat het dan IRL ook goed gaat!

Mannen met 'zijn me hobby's.' in hun profiel. NEXXXT :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:49

Courses schreef:
Rosie schreef:
Vind t zo leuk meelezen hier :Y)

Hier ook een succesverhaal hoor! Vorig jaar mn vriend leren kennen op tinder, allebei super sceptisch (voor serieuze relatie geen tinder blabla je kent het) maar na de eerste date waren we eigenlijk meteen onafscheidelijk haha. Inmiddels wonen we samen en verwachten we over ongeveer 5 weekjes ons dochtertje :D <3 Ietsje sneller dan gebruikelijk maaaar we zijn zo happy! Hij was overigens ook mn allereerste (en laatste) date.

Dus.. het kán echt goed gaan :)

... Dus je bent na pak en beet een half jaar nadat je elkaar kent al zwanger? Klinkt allemaal een beetje te snel als je het mij vraagt :o

Tja wat is snel, ik heb zoveel dates gehad dat ik gewoon de titel date-sloerie verdien.
Dan weet je snel genoeg of het goed zit
Laatst bijgewerkt door tita op 19-01-16 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:02

Procent schreef:
Ik denk als het aan de telefoon goed gaat, dat het dan IRL ook goed gaat!

Mannen met 'zijn me hobby's.' in hun profiel. NEXXXT :')

HAHA ja helemaal mee eens!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:34

MarlindeRooz schreef:
Courses schreef:

Als je terug leest zegt ze dat het niet geheel gepland was, moeten ze het dan maar weg laten halen terwijl de situatie goed is? :+ Tja en misschien gaan ze dan na 5 jaar uit elkaar, mensen scheiden sowieso vaak. :')

Nou ja, daar wijs ik helemaal niet op :) Dat was ook totaal niet de intentie van mijn bericht, maar het klinkt voor mij meer een beetje als een wolk wat wellicht straks nog wel eens zwaar op je dak kan gaan vallen. Ieder z'n ding en dat respecteer ik verder voor de volle 100% maar klinkt allemaal wel heel apart :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:37

En dan nog? Wie ben jij om haar er op te wijzen dat alles straks misschien wel zwaar op haar dak kan komen en dat je het allemaal maar heel apart vindt.

Soms lopen dingen zo en je kan niet alles 'sturen'. Zo te horen hebben ze het verder goed voor elkaar en gaat alles nu goed. Tja en de toekomst, die is voor niemand zeker.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:41

Mijn match heeft me verwijderd omdat ik niet direct onmiddellijk op date wilde :') Nou die is het dan ook niet waard..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:44

__laura schreef:
Mijn match heeft me verwijderd omdat ik niet direct onmiddellijk op date wilde :') Nou die is het dan ook niet waard..

Haha nou inderdaad. Jongens..