UhNee schreef:Ja, vroeger was alles beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heeft meneer een identiteitsbewijs? Nee, of dat wil meneer in ieder geval niet laten zien (vraag me af of hij er wel één had, zijn Nederlands was nou niet echt je van het). Bij Voorburg wou meneer er vervolgens uit, want hij had om 9 uur een afspraak. Dat ging dus mooi niet door, en toen werd meneer me toch een partij kwaad
! Waarop de conducteur hem meldde dat als hij drie haltes geleden gewoon had meegewerkt (of gewoon dat ie gepast geld bij zich had voor een kaartje), dat hij dan al lang en breed op zijn afspraak had kunnen zijn. Nou, daar was meneer het ook luidkeels niet mee eens… uiteindelijk hebben ze meneer af moeten voeren naar het politiebureau
. Terwijl, als meneer vanaf het begin gewoon meegewerkt had, hij alleen maar een boete had gekregen van 30 euro (en misschien dat nog niet eens, ik heb wel eens beloofd gelijk uit te stappen en bij de volgende halte een kaartje te kopen, mocht ook
). Leuk joh, 's ochtends vroeg met het ov
purny schreef:Laatst zat er een groep schoolkinderen in de bus. Bij de speciale stoel voor ouderen en minder valide mensen zat een jongen en er stond een volwassen man naast.
Op een gegeven moment stapte ik samen met een oud mannetje in die slecht ter been was. Jongen bood de oude man niet eens aan of hij wou zitten. En de man die bij die grote groep hoorde gaf ook niet eens aan dat hij het moest aanbieden

purny schreef:Laatst zat er een groep schoolkinderen in de bus. Bij de speciale stoel voor ouderen en minder valide mensen zat een jongen en er stond een volwassen man naast.
Op een gegeven moment stapte ik samen met een oud mannetje in die slecht ter been was. Jongen bood de oude man niet eens aan of hij wou zitten. En de man die bij die grote groep hoorde gaf ook niet eens aan dat hij het moest aanbieden
Dus durf het nu niet meer te vragen.
LiannePuthzy schreef:ik erger me altijd aan die over sized koffers van mensen in de trein, die dan 4 plekken bezetten met hun koffers en zelf ergens anders gaan zittenvind ik een beetje onbeschoft
Zit je dan met je goeie voornemen...