Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:17

Whut?????? Van de week stond daar nog met grote letters dat het ze speet maar dat ze ermee gestopt waren :oo . Nou beter dit!

Even kijken of ik verkooppunten kan vinden want een vriendin van me zit volgende week in Londen :D
Edit: Meh, dat is jammer, niet in Londen. Wel in Newcastle. Daar was ik in februari maar toen wist ik nog niet van het bestaan van het merk af _O-. Ah well..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-11-15 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:19

Mss dat ze zijn overgenomen door een ander ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:22

Wie kan mij met spoed helpen? Het rekeningnummer van waxmeltsenzo, is dat 2 letters, 2 cijfers en dan 4 letters en de rest cijfers? Twijfel of er na de B een O of een 0 komt.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:22

Ja ze zijn een tijdje terug overgenomen. Die oude Kringle website bestaat inderdaad nog. Maar sinds de overname was het dus voor de rest van Europa niet mogelijk om er te bestellen... Tot vandaag!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:23

Kent iemand de geur woody vanilla van Rituals? Ik was gisteren naar aanleiding van dit topic even de winkel ingeweest om geurkaarsen te snuffelen. En tot mijn verbazing vond ik de woody vanilla erg lekker ruiken. Nu vraag ik me af of er een waxmelt is die hier op lijkt? Bij waxmeltsenzo zou helemaal geweldig zijn aangezien ik daar van de week toch nog wil gaan bestellen :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:24

DeMolenhoek schreef:
Wie kan mij met spoed helpen? Het rekeningnummer van waxmeltsenzo, is dat 2 letters, 2 cijfers en dan 4 letters en de rest cijfers? Twijfel of er na de B een O of een 0 komt.

IK vermoed een O geen nul. want denk dat er RABO staat? dat is rabobank een Nederlandse bank :) Daarna komt een nul en dan de rest van de cijfers. Tenminste zo werken de rekeningnummers hier, ik ken die van haar niet ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:25

Oh dat zou nog wel kunnen inderdaad. Nouja, zie dat toch het meeste out of stock is, dus er zit niets anders op dan op antwoord van de Duizenpoot te wachten dan. Was gelukkig toch een doel voor volgende maand dus komt me nog goed uit ook _O-

Bedoel je de IBAN code, Molenhoek?
Dat is altijd de bankcode van 4 letters, dan landcode van 2 letters dan een cijfer en een letter en vervolgens het oude rekeningnummer

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:25

Wou inderdaad net een large jar Watercolours in mijn mandje steken, out of stock :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:26

Het is een nul.
Even mijn betaling erbij gepakt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:28

Heb 'm wel op eBay gevonden, voor ongeveer 35 USD inclusief verzendkosten.
Kom je denk ik nog goedkoper uit ook? Is alleen wel de medium jar uit mn hoofd gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:28

Oh oliebol, dan denk ik dat mijn geld verkeerd onderweg is, heb namelijk een nul getikt, het geld is wel van mijn rekening :( Ik geraakte er echt niet aan wijs :(

Tica_81: Oef!!!! Wat een opluchting! :D

Goed, ik heb dus 15 geurtjes besteld, een gratis sampler erbij gestoken maar had me vergist, ik zag het bedrag inclusief verzendkosten, kom er dus niet aan :p Maakt niet uit. Er was korting en heb de verzendkosten voor lief genomen. Ben razend benieuwd!

Yellomofoon: Wat een zonde. Misschien een idee van die ook te verdelen :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:30

Heb ik al achter geïnformeerd DeMolenhoek ;) Ze laten enkel stenen winkels hun kaarsen verkopen, geen webshops :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:33

Oh zonde. En wat gek, online is net zo hip, je zou toch denken dat ze mee op de kar springen... Maar goed, het heeft ook wel wat exclusiefs zo.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:38

Klopt, Kringle is een merk dat ook nog niet zo is doorgebroken hier. Woodwick bijvoorbeeld is wel heel erg in opkomst! Misschien zal Kringle ook nog doorbreken en worden ze er dan wat gemakkelijker in, we zullen zien :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:41

Anoniem schreef:
Het is een nul.
Even mijn betaling erbij gepakt.

Weet je het zeker? Als ik mijn RABO pas erbij pak begint die met NL 42 RABO 0 en dan de rest van de cijfers :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:45

Het is ondertussen al opgelost, het is een 0 :D

Kijk er echt enorm naar uit! Het is gewoon lekker goedkoop! Zijn nu allemaal kleine cupjes vanwege de korting, ga daarna kijken om eens grotere te bestellen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:52

DeMolenhoek schreef:
Het is ondertussen al opgelost, het is een 0 :D

Kijk er echt enorm naar uit! Het is gewoon lekker goedkoop! Zijn nu allemaal kleine cupjes vanwege de korting, ga daarna kijken om eens grotere te bestellen

Gehoord van Jolanda zelf ofzo? Vind het apart omdat mij lijkt dat elke RABO Iban dezelfde opbouw heeft, ik dacht zelfs elke bank. Maar gelukkig maar voor jou dat het goed komt :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:54

Zeker weten dat het RABO is Alwiene en geen INGB of SNSB?
Kon zo gauw de IBAN nergens vinden op de site en was te lui om m'n bankaccount te openen om te checken wat het rekeningnummer ook alweer was, maar SNS en ING eindigen ook op B in de IBAN. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:56

Het is geen Rabo. En er staan idd 4 letters en dan een nul. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:57

Ik heb de gegevens copy + paste gedaan en in de copy in ander lettertype gaf hij het aan als 0. Knab waren de letters?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:57

Edit: Sorry ik haal IBAN en BIC door elkaar.
In Nederland is het inderdaad gewoon de landcode (NL41, weet alleen niet of alle rekeningnummers 41 hebben), dan de bankcode (ABNA/RABO/etc) dan een nul en vervolgens het oude rekeningnummer.

Dat geurtje van Rituals ken ik niet trouwens. Had bij TC de Hammam besteld, in de hoop dat het dezelfde geur zou zijn als dus de Hamman van Rituals maar helaas.. Ruikt naar een stinkend turks stoombad :=
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-11-15 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:59

Hier begon het direct met Nl. Maar hé, het lijkt correct te zijn, dat is het belangrijkste :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:59

achja, KNAB was ik vergeten in de 'eindigend op b' IBANS. :+
Is nog een relatief nieuwe bank toch?

Yv_ schreef:
Waarschijnlijk is het dan de 0 achter de landcode, die van 1 cijfer en 1 letter.
Ik heb ABN en daar is het ABNA (bank) NL (landcode) 2A (geen idee wat die zijn) 0blablabla (oude reknummer met een nul ervoor). En volgens mij zijn idd alle rekeningen in NL zo opgebouwd, al hangt de voorste code uiteraard van de bank af en wat bij mij 2A is, is volgens mij ook bij iedereen verschillend.

Grappig, ik heb NL 13 ABNA 0(nul) en dan de rest van de cijfers als IBAN

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:01

Zit net op mn bank te kijken omdat er iets niet klopte, maar had dus IBAN en BIC door elkaar gehaald. Die 2A hoort bij de IBAN. Had m'n bericht net aangepast _O-.

Oh het getal achter NL is dus bij iedereen verschillend, ik heb nl NL41.

Maar waarschijnlijk ging het dan om de nul vóór het oude rekeningnummer?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:01

Mijn excuses!! IK had niet goed gelezen denk ik, ik dacht dat het om 3 letters en dan een vraagteken ging, dus ik dacht dat móet RABO zijn, kan niet missen. Maar het zijn gewoon netjes 4 letters en dan is het logisch dat er een 0 komt en klopt het allemaal weer. Sorry voor de verwarring, het was goedbedoeld !