Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:57

Hahaha precies! Vind het ook altijd wel lekker warm op mijn benen hahahah!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:17

Confession: ik heb ooit een barst in zo'n oude onverwoestbare nokia gekregen :')

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:20

JudArthos schreef:
Confession: ik heb ooit een barst in zo'n oude onverwoestbare nokia gekregen :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:')

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 15:37

JudArthos schreef:

Confession, ik HEB nog steeds zo'n oude onverwoestbare Nokia.

Iedereen vindt me heel retro en krijg er veel leuke commentaar op, maar de waarheid is dat ik niet kan omgaan met die nieuwe technologisch hoogbegaafde gsm's :') Ik vrees de dag dat mijn 3310 het gaat begeven :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:38

confession .

ik irriteer me mateloos aan kleine mensen. ... ik vind ze gewoon echt super irritant en word er zelfs een beetje agressief van :o

denk dat het komt doordat ze me doen denken aan kinderen .. Daar heb ik niks mee.

en ik heb een hekel aan baby's.
als ik er 1 zie word ik meteen chagrijnig ze kunnen niks dan brullen brabbelen en poepen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:41

little_birdy schreef:
confession .

ik irriteer me mateloos aan kleine mensen. ... ik vind ze gewoon echt super irritant en word er zelfs een beetje agressief van :o

denk dat het komt doordat ze me doen denken aan kinderen .. Daar heb ik niks mee.

|( |(

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:46

little_birdy schreef:
confession .

en ik heb een hekel aan baby's.
als ik er 1 zie word ik meteen chagrijnig ze kunnen niks dan brullen brabbelen en poepen.

Vergeet kotsen niet.... Blehh baby's ik heb er ook niets mee

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:48

Ah joh, baby's zijn best wel lief, als ze lachen enzo. Voorderest heb ik er ook weinig mee, maar zó vervelend vind ik ze ook weer niet :+

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:50

Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend -O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:54

Ik kan Marley and me niet uitkijken omdat ik me zo erger aan die vent, like dude, voed in godsnaam je hond op :') het stuk dat blijkbaar heel sneu is heb ik dus ook nooit gehaald omdat ik meteen iets anders op zet als ik die film tegenkom :o

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:09

winnie03 schreef:
Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend -O-

Ik dacht even dat ik gehacked was en iemand mn geheim had onthuld. _O-
Mijn vriend is ook altijd de sjaak. Dan ga ik bovenop m zitten, en knijpen maar. En als ie tegen sputtert zeg ik keihard;'wees nou eens een vent joh'

:') ik ben een slecht mens

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:10

Herkenbaar dat bovenstaande!
Confession: ik kan ook verlekkerd naar grote mee-eters van onbekenden kijken :o

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:11

winnie03 schreef:

Ik vind dat ook erg leuk om de een of andere reden :') volg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:16

Liesje1611 schreef:
winnie03 schreef:

Ik dacht even dat ik gehacked was en iemand mn geheim had onthuld. _O-
Mijn vriend is ook altijd de sjaak. Dan ga ik bovenop m zitten, en knijpen maar. En als ie tegen sputtert zeg ik keihard;'wees nou eens een vent joh'

:') ik ben een slecht mens

Ik purk (ja zo noemen wij dat hier haha) mijn man en m'n 10 jarige zoon!

Zelfs als m'n baby van 8 mnd een pukkeltje heeft moet ik me inhouden :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 18:20

Ik vind het ontzettende afknapper als mijn vriend rechtstreeks zegt dat hij seks wil, of dat nog iets beeldender verteld.. :o Ben dan meteen klaar voor de rest van de dag.. -O-
Weetje, laat dan maar... Iets meer moeite please..

Ik heb mijn opa nog niet geheel vergeven dat hij de euthanasie van mijn oma tegenhield puur door geloof. Mijn oma gaf al een jaar lang aan niet te willen en hij deed er alles aan om het te rekken :X was duidelijk dat zij er aan onderdoor ging..

Hoe kan je een barst krijgen in een oude nokia!? |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:13

LisaaBloem schreef:
Ik vind dat ook erg leuk om de een of andere reden :') volg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers :')

Ik heb het net even zitten kijken, en aan de ene kant zo goor maar aan de andere kant best cool om te zien (vooral de cystes dan)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:26

Steeph schreef:
LisaaBloem schreef:

Ik heb het net even zitten kijken, en aan de ene kant zo goor maar aan de andere kant best cool om te zien (vooral de cystes dan)

Aah fascinerend. :+:

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:38

DynamiteS schreef:
Ik kan Marley and me niet uitkijken omdat ik me zo erger aan die vent, like dude, voed in godsnaam je hond op :') het stuk dat blijkbaar heel sneu is heb ik dus ook nooit gehaald omdat ik meteen iets anders op zet als ik die film tegenkom :o

Ik moet altijd huilen om die film, maar ik moet me hier inderdaad ook echt enorm overheen zetten...

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:39

Confession....

Ik moet deze week om 7.00 beginnen met werken... Maar had geen zin om vroeg op te staan, dus heb ik gezegd dat ik paarden moet voeren, en dus om 9.30 begin tot 18.00 ipv 15.30...

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:43

winnie03 schreef:

Je bent niet de enige!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:49

Confession: Ik vind het leuk om de confessions van andere mensen hier te lezen en te concluderen dat ik vergeleken met hen niet zo raar ben als beweerd wordt. :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:51

Ohja, die mee-eters uitknijpen, heerlijk! :') Mijn ex heeft die gewoonte overgenomen van me, ging het na een tijdje bij mij doen :P

Ik maak heel af en toe opzettelijk ruzie bij gebrek aan sensatie of als het gewoon te lang lekker loopt :=

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:57

winnie03 schreef:

Ik meld mij. :')

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:12

Mijn familie heeft helemaal niks met paarden. Mijn broers (2) en mijn moeder hebben vroeger tennis gespeeld. Als mijn broers wedstrijden hadden kwamen mijn ouders altijd kijken.

Ik vind het altijd erg jammer en vervelend dat ze nooit eens interesse tonen in mijn hobby. Als ik terug kom van de manege krijg ik nooit eens de vraag of het leuk was. Als ik soms een uit mezelf iets vertel over de les krijg ik geen reactie en mijn broers nemen het sowieso niet serieus...

Na jaren op een stal geholpen te hebben ben ik daar weg gegaan. Ik ben toen naar een andere manege gegaan. Het hele verzorgen viel toen dus weg.. :( Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke' :roll:

Tuurlijk snap ik dat het niet hun hobby is maar ze tonen gewoon nooit interesse... Ze komen ook nooit eens kijken, terwijl ze dit bij mijn broers wel deden ;(

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:19

lies1998 schreef:
Mijn familie heeft helemaal niks met paarden. Mijn broers (2) en mijn moeder hebben vroeger tennis gespeeld. Als mijn broers wedstrijden hadden kwamen mijn ouders altijd kijken.

Ik vind het altijd erg jammer en vervelend dat ze nooit eens interesse tonen in mijn hobby. Als ik terug kom van de manege krijg ik nooit eens de vraag of het leuk was. Als ik soms een uit mezelf iets vertel over de les krijg ik geen reactie en mijn broers nemen het sowieso niet serieus...

Na jaren op een stal geholpen te hebben ben ik daar weg gegaan. Ik ben toen naar een andere manege gegaan. Het hele verzorgen viel toen dus weg.. :( Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke' :roll:

Tuurlijk snap ik dat het niet hun hobby is maar ze tonen gewoon nooit interesse... Ze komen ook nooit eens kijken, terwijl ze dit bij mijn broers wel deden ;(

Dit ken ik ook wel een beetje. Mijn ouders hebben een hekel aan mijn wedstrijden, hebben mijn paard in de bijna 8 maanden dat ik haar heb nog maar 2 keer gezien. Ze vinden het leuk voor me dat ik zo fanatiek ben maar hebben er verder niks mee. Als het even niet hoeft gaan ze niet mee naar wedstrijden of gaan dan ondertussen wandelen met de hond ofzo.