Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JudArthos schreef:Confession: ik heb ooit een barst in zo'n oude onverwoestbare nokia gekregen
Ik vrees de dag dat mijn 3310 het gaat begeven
little_birdy schreef:confession .
ik irriteer me mateloos aan kleine mensen. ... ik vind ze gewoon echt super irritant en word er zelfs een beetje agressief van![]()
denk dat het komt doordat ze me doen denken aan kinderen .. Daar heb ik niks mee.
en ik heb een hekel aan baby's.
als ik er 1 zie word ik meteen chagrijnig ze kunnen niks dan brullen brabbelen en poepen.
het stuk dat blijkbaar heel sneu is heb ik dus ook nooit gehaald omdat ik meteen iets anders op zet als ik die film tegenkom
winnie03 schreef:Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend

ik ben een slecht mens 
winnie03 schreef:Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend
volg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers
Liesje1611 schreef:winnie03 schreef:Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend
Ik dacht even dat ik gehacked was en iemand mn geheim had onthuld.
Mijn vriend is ook altijd de sjaak. Dan ga ik bovenop m zitten, en knijpen maar. En als ie tegen sputtert zeg ik keihard;'wees nou eens een vent joh'ik ben een slecht mens
Ben dan meteen klaar voor de rest van de dag..
LisaaBloem schreef:Ik vind dat ook erg leuk om de een of andere redenvolg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers
Steeph schreef:LisaaBloem schreef:Ik vind dat ook erg leuk om de een of andere redenvolg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers
Ik heb het net even zitten kijken, en aan de ene kant zo goor maar aan de andere kant best cool om te zien (vooral de cystes dan)
DynamiteS schreef:Ik kan Marley and me niet uitkijken omdat ik me zo erger aan die vent, like dude, voed in godsnaam je hond ophet stuk dat blijkbaar heel sneu is heb ik dus ook nooit gehaald omdat ik meteen iets anders op zet als ik die film tegenkom
Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke'
lies1998 schreef:Mijn familie heeft helemaal niks met paarden. Mijn broers (2) en mijn moeder hebben vroeger tennis gespeeld. Als mijn broers wedstrijden hadden kwamen mijn ouders altijd kijken.
Ik vind het altijd erg jammer en vervelend dat ze nooit eens interesse tonen in mijn hobby. Als ik terug kom van de manege krijg ik nooit eens de vraag of het leuk was. Als ik soms een uit mezelf iets vertel over de les krijg ik geen reactie en mijn broers nemen het sowieso niet serieus...
Na jaren op een stal geholpen te hebben ben ik daar weg gegaan. Ik ben toen naar een andere manege gegaan. Het hele verzorgen viel toen dus weg..Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke'
![]()
Tuurlijk snap ik dat het niet hun hobby is maar ze tonen gewoon nooit interesse... Ze komen ook nooit eens kijken, terwijl ze dit bij mijn broers wel deden