tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 12:43

Ik ben al negen maanden singel en heb deze maand toch wel even een goede terugval hoor. Zeker nadat hij ineens opdook op de laatste plek waar ik het zou verwachten.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 14:50

Mag ik met jullie meekletsen?

Niet per se net een break up achter de rug of iets dergelijks. Wel dermate gekwetst door meerdere jongens, dat ik het zelf allemaal even niet meer weet. Verdriet zit nogal diep en het ene moment kan ik er beter mee omgaan dan het andere.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:28

[/quote]
Klopt, al een flinke tijd in een relatie met deze jongen. Ik ben té verliefd denk ik om hem niet te vertrouwen.[/quote]

Maar wil je zo nog langer verder? Met een constant rot gevoel.
Hij appt nu al met andere, over een jaar spreekt die er mee af.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 13:21

Jeetje dit topic is alweer flink gegroeid in de tussentijd! Ik ga alleen niet alles bijlezen, sorry dames haha...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:39

Heh wat flauw :P

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 11:58

Hahahahaa sorryyy.. Komt heel egoistisch... Omdat ik nu helemaal in love ben.. Stom he.... :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 16:40

Shauniraquel schreef:
Hahahahaa sorryyy.. Komt heel egoistisch... Omdat ik nu helemaal in love ben.. Stom he.... :P

beetje wel ;p

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:37

Nouja ..... fijn dat je weer helemaal in love bent. Ik hoop dat dit goed gaat :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 08:55

En hoe is het met jullie dames? Voor de liefdesverdriet dames onder ons. Ik ken jullie gevoel, been there...

Hoe cliche, en je wilt het niet horen. Het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Ik zat er ook echt doorheen, tot bijna depressie aan toe... Tot ik totaal onverwachts mijn nieuwe liefde tegen kwam.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:55

Happy single! :))

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:45

Fijn dat het jullie allemaal goed gaat.

Ik verschoot me gisteren een ongeluk, na breakup, 2,5 week geleden van zijn kant, 1 week geleden een mail ontvangen en geantwoord, niks terug gekregen. Gisterenavond een sms gekregen met:

Als ik in je weekendplannen zou passen, hoe kan ik je weekend opfleuren?

alsof er niets gebeurd is...
Zou hij uit de war geraakt zijn? bedoelt hij dit vriendschappelijk? Hoe kijken jullie hiernaar?
Nu ik sta nog steeds open voor contact, maar hoe kan ik reageren?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:50

Shauniraquel schreef:
Hoe cliche, en je wilt het niet horen. Het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Ik zat er ook echt doorheen, tot bijna depressie aan toe... Tot ik totaal onverwachts mijn nieuwe liefde tegen kwam.

Zoals we zeiden ;)

@ Isabelleke,

Voorzichtig aftasten?

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:08

Was van plan te sturen:
zondag na 18u kan ik, heb je een voorstel?

maar ben er nog even over aan het nadenken.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 13:51

Volgens mij weet hij niet helemaal wat hij wilt.. Goed plan om eventueel af te spreken, kan je gelijk vragen wat zijn intenties of bedoelingen zijn!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:43

Shauniraquel schreef:
En hoe is het met jullie dames? Voor de liefdesverdriet dames onder ons. Ik ken jullie gevoel, been there...

Hoor jij nu niks meer van je ex dan?
Het ging namelijk behoorlijk snel tussen jullie en het was net 3 maanden uit ofzo ;p

Ben wel blij voor je (:

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 16:49

xMyrth schreef:
Shauniraquel schreef:

Hoor jij nu niks meer van je ex dan?
Het ging namelijk behoorlijk snel tussen jullie en het was net 3 maanden uit ofzo ;p

Ben wel blij voor je (:

Nou ik wil mijn antwoorden maar hij geeft ze niet. Ik stalk hem elke dag met appjes dat hij moet reageren, maar hij doet het gewoon niet. Zooo frustrerend. Omdat hij me namelijk terugwilde en een dag gestalkt had met appjes daardoor. Daarna niks meer van hem gehoord, nogal vreemd toch ? Ik wil weten waarom, want hij heeft me echt gekwetst en mijn emoties hebben daardoor in een flinke achtbaan gezeten.

Ik heb er soms nog wel moeite mee. Of naja moeite.. Ik denk er wel eens aan, vind het jammer dat het zo allemaal gelopen is met hem. Ik heb me soulmate gevonden, maar niet echt tijd gehad om over mijn ex heen te komen... Dus soms loop ik dat proces nog even door.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:55

vind 3 maand nu niet ook zoooo zot snel. Ik heb nu na 2maand mijn nieuwe vriend gevonden. we zijn er nog niet mee naar buiten gekomen omdat we eerst wat tijd voor ons zelf willen. maar je kiest nu eenmaal niet wanneer je iemand tegen komt :)

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 16:59

xLaraaj schreef:
vind 3 maand nu niet ook zoooo zot snel. Ik heb nu na 2maand mijn nieuwe vriend gevonden. we zijn er nog niet mee naar buiten gekomen omdat we eerst wat tijd voor ons zelf willen. maar je kiest nu eenmaal niet wanneer je iemand tegen komt :)

Jaa jij haalt de woorden uit mijn mond! Als het goed voelt, voelt het goed en dan is de tijd ongekend. Dat heb ik. Het voelt zo goed, dit is een relatie op een ander niveau.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:12

:+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:45

Ik ben na twee weken na mijn relatie een nieuwe vent tegen gekomen en gelijk in een relatie gesprongen. Dat was mijn laatste relatie. Wát een fout.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:02

Ik heb aan het begin van dit topic ook gereageerd . Heb er 4,5 maand over gedaan om weer tot mezelf te komen. Achteraf gezien ben ik blij dat het gebeurd is . Ik ben er zoveel sterker uitgekomen.

Ik heb kort daarna iemand leren kennen en was echt hotel de botel . Weer vanuit niets uitgemaakt. Wel geapt vorige week maar doordat ik veel geleerd heb van de vorige relatie kon ik goed zien waar de fout zat.
Tuurlijk doet weer pijn maar leven gaat gelukkig door.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:06

Pff ik ben vandaag zo boos geweest dat ik voor het eerst in mijn leven dingen kapot heb gegooid.. Herken mezelf er zo nietmaar werd al een half uur gesard met alles dat slecht aan mij was dat ik er klaar mee was...

Viphorse je tinderdate heeft uitleg gegeven?

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:37

@Alja nee geen uitleg gegeven . Waren wat korte apjes over en weer meer gewoon algemeen. Niets meer gehoord en tis goed zo. Ga er niet achteraan lopen of appen.

De waarom vraag zal blijft in mijn hoofd zitten maar niet zo dat ik er last van heb. Mocht er ooit een kans komen dat hij het kan zeggen zou dat fijn zijn zoniet dan is het goed zo.

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:40

Alja: iedereen mag boos zijn, luchtte het op?
Viphorse: goed dat je er niet teveel mee bezig bent, dat vind ik toch wel moeilijk, zo duizende vragen en het niet weten...

Ok, ik zit nog in de exen-fase.
Ben toch wel benieuwd naar wat hij gaat voorstellen.
Mijn ex had me gsmst iets te doen in het weekend, heb gevraagd: wat stel je voor?
Hij antwoordde: nu nog geen voorstel, ik kom nog met een voorstel.
Heb niet meer gereageerd, maar wacht af.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:23

Pfff ik zit in een schommelende fase. Soms denk ik rot maar lekker op, en 5 minuten later huil ik weer omdat ik hem mis...