Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shauniraquel schreef:En hoe is het met jullie dames? Voor de liefdesverdriet dames onder ons. Ik ken jullie gevoel, been there...
Hoe cliche, en je wilt het niet horen. Het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Ik zat er ook echt doorheen, tot bijna depressie aan toe... Tot ik totaal onverwachts mijn nieuwe liefde tegen kwam.
xMyrth schreef:Shauniraquel schreef:En hoe is het met jullie dames? Voor de liefdesverdriet dames onder ons. Ik ken jullie gevoel, been there...
Hoe cliche, en je wilt het niet horen. Het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Ik zat er ook echt doorheen, tot bijna depressie aan toe... Tot ik totaal onverwachts mijn nieuwe liefde tegen kwam.
Hoor jij nu niks meer van je ex dan?
Het ging namelijk behoorlijk snel tussen jullie en het was net 3 maanden uit ofzo ;p
Ben wel blij voor je (:
xLaraaj schreef:vind 3 maand nu niet ook zoooo zot snel. Ik heb nu na 2maand mijn nieuwe vriend gevonden. we zijn er nog niet mee naar buiten gekomen omdat we eerst wat tijd voor ons zelf willen. maar je kiest nu eenmaal niet wanneer je iemand tegen komt