Verder heb ik maat 36 / 38 maar dan zit de bovenkant dus vaak klem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Mag ik om een tip vragen?
In mei heb ik een bruiloft met de dresscode minty to be.....
Ben op zoek naar een mooi mintgroen jurkje. Iemand tips? Wel graag een jurkje die ik langer kan doordragen.
Sky schreef:BloemBloem schreef:Mag ik om een tip vragen?
Ben op zoek naar een mooi mintgroen jurkje. Iemand tips? Wel graag een jurkje die ik langer kan doordragen.
http://www.forever21.com/EU/Product/Pro ... lang=en-US
BloemBloem schreef:Mag ik om een tip vragen?
liespower94 schreef:BloemBloem schreef:Ik vind het jurkje te simpel voor een huwelijk
Niet sneu bedoelt, maar het scheelt dat jij de bruid niet bent.
Die moet opvallen, de gasten niet
liespower94 schreef:Ik ben trouwens nog op zoek naar een toffe jeans.
Hierbij wil ik graag dat de bovenkant een beetje chino/boyfriend is,
en dan toeloopt naar een dunne pijp, het liefst wel gewoon lang, dan kan ik hem omvouwen.
Ik kan het niet echt vinden ook omdat ik niet echt weet waar ik op moet zoeken :p
Dus helppppp
xSannee schreef:Hmm ik vind ben ook echt licht van mijzelf en draag graag mint (peach minder, maar kan het wel hebben) dus zou er gewoon eens iets in passen als je je toch aan het thema wilt houden Jespri
Leeeeuk die lichte vans Marlinde
Mintgroene vans heb ik ook, zo leuk voor de zomer!
LauraSaskia schreef:liespower94 schreef:Ik ben trouwens nog op zoek naar een toffe jeans.
Hierbij wil ik graag dat de bovenkant een beetje chino/boyfriend is,
en dan toeloopt naar een dunne pijp, het liefst wel gewoon lang, dan kan ik hem omvouwen.
Ik kan het niet echt vinden ook omdat ik niet echt weet waar ik op moet zoeken :p
Dus helppppp
Wat vind je van "mom-jeans"? Die vallen wat losser aan de bovenkant maar lopen smal af, vaak wel high waisted.