Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 18:42

Bedankt voor alle felicitaties!

Susem ontzettend leuk setje!

Chantal anders een borgvest? Met shirt + vestje eronder met sjaal/muts/handschoenen kan dat wel op de fiets!
Of gewoon wel een winterjas. Esmée kan dan ook wel in de autostoel en dan kan een winterjas prima.

Wauw hoe klóte! Tumble jas bij wehkamp gekocht met korting. Kreeg een bevestigingsmail maar geen verzonden mail (voor 23.00 besteld volgende dag in huis) ik gebeld, staat hij opeens op uitverkocht :oo. Dus heb hem maar snel op de tumble site besteld. En een leuke trui voor Ruan er bij!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:21

Nu ik ben wel iemand die een jas, trui,shirt en broek met vlekken koopt, voor op het erf en in de schuur als ze met papa mee zijn....die hoeft dan niet op te letten en de kindjes kunnen lekker spelen en modderen en smerig worden!!!
En bovendien zijn de goede kleertjes veilig!!! :# dat weet en man en de kinderen *\%/*

Dus het is echt niet zo gek hoor al zou iedereen uit de stad en dorp dat wel raar vinden....ik trek mijn eigen plan! en geef er ook geen moer om ze weten er echt niet van O:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:38

Maar wat ik dan niet snap, waarom zou je een merkshirt met vlekken kopen, terwijl je bij de Zeeman/Wibra/H&M/Hema ook leuke kleertjes kunt kopen, die niet zo duur zijn, zonder vlekken.

Gelukkig heb je hem alsnog Nelleke, zal wel een run op geweest zijn als er korting is..

Borgvest én jas gaat het dan maar worden denk ik :P . Wil haar wel zo lang mogelijk in de MC houden ivm de veiligheid.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:17

Omdat ik die kleertjes beneden die prijs van de bovengenoemde winkels aankoop, gewoon 2e hands omdat ze na het dragen vaak ook te vies en afgedragen zijn. En als ze te klein zijn geworden in die zelfde schuur een laatste functie hebben als poetslap alvorens in de vuilbak te belanden!
(Overigens niet alleen merk kleding hoor als het leuk en functioneel is koop ik het, het mag dan weer niet kapot zijn bij aankoop)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:57

Ik heb ook altijd Hema/H&M/Jola in de kast. Dat doet geen zeer als het stuk gaat. Dan heb ik liever zulke merken zonder vlekken indd!

Slim om beiden te doen :D en ook leuk voor de afwisseling.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:51

Kijk die kleding met een vlekje krijgt er in een schuur met olie vet en machines binnen no time nog meer vlekken bij die er niet meer uitgaan en ach als dan er al een vlek opzit...die valt meestal in het niet met wat er dan bij komt :D
Maar geloof me de nette kleertjes zijn we zuiniger op ;)

susem wat een stoer setje van feetje!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:14

Kan je dan niet beter een overall kopen? :+

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:03

die heb ik gehad, maar dan kunnen ze niet goed naar de wc...de dames dan, en is er wat nat of vies moet heel de overall vervangen worden nu meestal een of 2 kledingstukken....het idee is goed maar werkte niet zo handig.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:23

Zag vanochtend wat van de nieuwe collectie van Flo voorbij komen, daar zitten leuke dingen bij zeg! :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:04

kwita schreef:
die heb ik gehad, maar dan kunnen ze niet goed naar de wc...de dames dan, en is er wat nat of vies moet heel de overall vervangen worden nu meestal een of 2 kledingstukken....het idee is goed maar werkte niet zo handig.

Heb ik als volwassene al moeite mee :') hangt de helft in de plee pot haha

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:16

Ik vind dat wat anders dan waar ik op doelde kwita. ik doel meer op dat er nog grof betaald wordt voor een vies kledingstuk. 5 euro voor een shirtje omdat je dan wel een merkding hebt, terwijl je bij h&m voor 4,95 een schone frisse hebt.
Dat vind ik wat anders dan wat jij bedoelt haha

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:26

Per se merk willen hebben snap ik ook niet zo goed.... Sowieso vind ik sommige bedragen voor een groeiend, vallend en spelend kind echt belachelijk :o

Ik koop wat ik leuk vind, dat kan Hema, H&M, Zeeman, Wibra zijn. Maar ook een duurder merk.
Dat laatste nu alleen minder omdat dl net kan lopen en dus nogal wat tijd op de grond doorbrengt ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:31

Als het maar leuk is :j zolang kind zelf niet merk bewust is ben ik dat ook niet haha.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:43

D_Travis schreef:
Ik vind dat wat anders dan waar ik op doelde kwita. ik doel meer op dat er nog grof betaald wordt voor een vies kledingstuk. 5 euro voor een shirtje omdat je dan wel een merkding hebt, terwijl je bij h&m voor 4,95 een schone frisse hebt.
Dat vind ik wat anders dan wat jij bedoelt haha

:o ja kan ook om mezelf lachen.... :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:57

Overall is dus niks :+

Zag de nieuwe collectie van flo ook, leuke dingen ja!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:30

Ja zag t ook!
wel echt winters dus ik kijk nog ff niet haha

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 09:21

Nell_ schreef:
Overall is dus niks :+

Zag de nieuwe collectie van flo ook, leuke dingen ja!

Ik vind de flo prijzen echt belachelijk gestegen. Jij niet?
65€ voor een simpel jurkje.
Collectie is leuk maar vind het die prijs niet waard als de kwaliteit is als voorgaande jaren.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:14

Net twee leuke setjes gekocht bij Jola van Bakkaboe voor het najaar.
Vond het echt een leuke collectie!! Alleen jammer van sommige printjes op de shirtjes.
Ik hou niet van shirtjes waar met glitters iets van 'Princess' ofzo opgeschreven staat :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:02

Flo lijkt indd ook wel duurder te worden. Al is het nu met de kwaliteit van de dingen die ik heb niet slecht. Wat heb jij waarvan de kwaliteit slecht is?

Leuk Chantal! Jola vind ik eigenlijk altijd wel leuke dingen hebben.

De winterjas van Javi en trui van Ruan zijn binnen! Ook in het echt mega gaaf :D jas is nog wel te groot maar hopelijk hoeft hij het pas over 3 á 4 maanden aan :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:24

Lotte heeft vrijwel geen merkkleding, ze loopt voornamelijk in Hema en Frendz (V&D) rond, zo af en toe als er een goede sale is kopen we iets van een merk, zo hebben we nu een mooi jurkje van Noppies en een aantal korte broekjes, een jumpsuit en een jurkje van de Lief outlet.
Vind het echt zonde van het geld, ze is er met een maand of 2 a 3 uitgegroeid en een tweede ga ik het toch niet aantrekken.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:17

Hier verwend door oma, nieuwe Name-it collectie. :)

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:34

Leuk is die he? Heb er een donkerblauw met USA op de mouw en een vlaggetje op de borst

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:35

Leuk! :D

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:11

Oh gaaf! <3

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:47

Oeh die is leuk!!

Zonnebloem; hier veel merk via de uitverkoop. Heb hier eigenlijk van alles en nog wat, wibra, hema, prenetal.