Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:39

Mijn figuur en mijn uiterlijk. Bah. :n

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:43

Wat is er mis met je uiterlijk.Je ziet er prima uit in je profiel.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:50

Aan die scholieren die uitgebreid in de stilte-coupé van de trein aan het giechelen en hard op aan het praten zijn, terwijl ik probeer te studeren in de weinige tijd die ik nog heb. Het is dat ze niet direct achter mij zaten en ik eerst de halve coupé door had gemoeten om er wat van te zeggen..

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:54

Zo had ik vanmiddag een volwassen man die voor zijn werk ging bellen. Ik za vlakbij maar niet vlakbij genoeg om m aan te tikken zeg maar. Dus ik kijk m aan en zodra ik oogcontact heb wijs ik naar het raam waar op staat: stiltecoupé. Gaat die Harry zwaaien! :') Dus ik hardop: ehhh stiltecoupé?! En ik was de enige in die volle coupé die er wat van zei. Dat is nog eens ergerlijk. Dat niemand er wat van zegt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:59

Ik ben ziedend, woest, furieus, kwaad en gefrustreerd omdat de vuile was van mijn demente vader hier voor de voordeur is weggejat.
Schandalig!!!! Verzekering en politie is al gebeld en hopelijk vinden ze degenen die het gedaan hebben.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:00

Vanmiddag bij de supermarkt stond ik in de rij, en er was een oudere man aan de beurt. Hij hield een vriendelijk gesprek met de cassière, totdat de cassière blijkbaar (duidelijk perongeluk) 2 euro te weinig aan wisselgeld gaf. 'Volgens mij moet ik 14 euro wisselgeld krijgen hoor' zei de man op verontwaardigde toon. Cassière verontschuldigde zich gelijk, maar de man voegde er nog aan toe: 'Tjonge zeg, gelukkig dat ik oplet. Ik word gewoon keihard opgelicht hier. Jij denkt zeker dat ik het niet zie. Nou, mooi wel. Ha, belachelijk. Wat denk je wel niet'. Ook echt serieus, met zo'n boos gezicht. Cassière werd knalrood en ik vond het echt banketstaaf. Aan de reactie van haar was duidelijk te merken dat ze het perongeluk had gedaan, en die man zette haar zo te kakken voor de hele rij. Op het eind zei ze nog vriendelijk gedag maar die man zei niks terug.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:03

Een vent bij de kassa die zijn telefoontje en het hangen op de rand van de transportband belangrijker vond dan dat de cassière op hem zat te wachten om te betalen en mij zodat ik mijn boodschappen niet op de band kon zetten. Heb de vent na het negeren van mijn vraag om even aan de kant te gaan gewoon hardhandig opzij geduwd en ben mijn boodschappen gaan neerleggen. Ga lekker buiten bellen!

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:05

Aan mijn irritrante docenten, aan mijn vriendje die heel de dag leuk en lief deed op w-app en nu opeens vaag doet, aan mijn moeder, omdat ik geen honing in de mocht maar een vlaflip moest maken. En nog veel meer!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:29

Dat de huurwoningen in deze omgeving allemaal worden gegeven aan mensen met een urgentieverklaring. :(

Skinfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:36

Aan de opgaven van natuurkunde, waar ik met moeite doorheen worstel en nu helemaal vast zit.
En dan staat er ook nog een foutje in het boek waardoor ik het al helemaal niet snap :(
(of het klopt wel maar ik zie de logica gewoon niet ;( )

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:37

Aan de discussie die ik zowat voerde over de ja de nutrilon. Wij moeten er een betaald sticker op plakken. Eerst moesten we het melden maar tegenwoordig hoeft dat niet meer. Ik meldde het aan een klant die uiteraard geen Nederlands sprak en verstond. Begon ze in haar eigen taal tegen me te praten.
En ik wilde bij de bus lekker mijn bammetje nuttigen, steekt er zo'n doos een peuk op. Vlak naast mij. Asociaal

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:00

purny schreef:
Aan de discussie die ik zowat voerde over de ja de nutrilon. Wij moeten er een betaald sticker op plakken. Eerst moesten we het melden maar tegenwoordig hoeft dat niet meer. Ik meldde het aan een klant die uiteraard geen Nederlands sprak en verstond. Begon ze in haar eigen taal tegen me te praten.
En ik wilde bij de bus lekker mijn bammetje nuttigen, steekt er zo'n doos een peuk op. Vlak naast mij. Asociaal

Oh, gatver... dat vind ik ook zo smerig! Net als van die rokers die pal bij de uitgang van een winkel of restaurant gaan staan. Je moet dus verplicht door die stinkzooi heen en blijft het de rest van de dag/avond aan je jas en kleding ruiken. Jakkes!

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:29

Aan een auto op de weg, moeilijk hoor on in een tempo te blijven rijden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:38

Aan mijn collega. Die het altijd heel nodig vind om als ze klaar met haar dienst is gelijk naar achter te rennen en te vertrekken. En die mij met een heleboel mandjes achter liet. Want ik ben degene die wel altijd de mandjes wegruimt. Staat netter en is ook socialer voor mijn collega's

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:51

Aan het feit dat er geen enkele manier is waarop ik mijn haar onder een petje kan verstoppen voor het toneelstuk, maar daar wel constant om gevraagd wordt, terwijl er een jongen is die nog langer haar heeft dan ik en die hoeft het niet weg te stoppen. Ondertussen mag ik dus en m'n haar wegstoppen, en m'n Cup F proberen te pletten en mezelf in een veel te strakke mannenbroek hijsen om maar te lijken op een vent. Eeeh :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:43

Misschien een panty gebruiken?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:52

Dat ik sinds gister alweer alles vreet wat los en vast zit. Lang leven het vrouw zijn *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:53

Dat 12 uur afspreken niet 1 uur is

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:20

Reclames tussendoor op Youtube, alleen er voor was al irritant genoeg |o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:23

_Balou schreef:
Reclames tussendoor op Youtube, alleen er voor was al irritant genoeg |o

Ik schrik me ook telkens de *P* als er ineens zo'n advertentie tussendoor komt.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:41

Migraine die net wel/niet doorzet en ik zo nog de hele avond moet werken ermee. -O-

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:47

Ah heel erg vervelend Mandarijn..

Aan mezelf vooral vandaag.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:52

aan mijn broer die alles probeert te overheersen hier over alles ne iedereen de baas probeert te zijn
die mij probeert te slaan

hij zegt wel steeds ja wil het huis uit maar hij gaat steeds maar niet

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 16:52

dat er net een mevrouw kwam collecteren en ik kon echt niet meer als 5 cent vinden.
voel me dan zo banketstaaf, we wonen helemaal buitenaf en dan moet ik zo'n mevrouw met 5 cent terug sturen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:17

Dat ik van mijn dochters geen paarse vliegendeken met bloemmotief mag kopen voor onze ruin.Hij ziet het zelf toch niet.