Haha ik had dat op indoor Brabant, was een super knappe standhouder. Had ineens een vriendschapsverzoek op Facebook... Zaterdagavond met hem en mijn vrienden daar nog gefeest. Hij appt en belt me nu iedere dag
Snoraly
Geplaatst: 20-03-15 02:03
Geniaal gewoon Tinderen kom ik na 517 matches nog niet verder mee..
Ik kom weer net thuis van mn werk npg even wachten op vriendlief. Die mocht vanavond met zn baas naar ajax-dnipr in de skybox, businessseats enzo. Maar die moest na de verlenning nog even van amsterdam naar bergen op zoom rijden .. maar hij zal zo thuis zijn haha
DearDarling, super gaaf!!! Heel veel succes alvast! Renee ook succes met soliciteren!
Ik krijg er nog weinig zinnigs uit, sorry Vriendjes die half slapen en nummers op noemen; "Mop, op welk nummer zat je?" "1............. 25 ofzo?.......50?"
Heb meer het gevoel dat hij nu random nummers aan het roepen is dan dat hij wakker genoeg is om te snappen wat ik bedoel.
Nou ik meld me ook maar weer, lang goed de nachten rond geslapen want heb het eigenlijk ook gewoon hard nodig met 7 dagen per week 8/9 uur werken.. maar dit is nu al de 2e nacht dat ik wakker schiet en mezelf niet meer in slaap krijg
Het rare is dat ik 's avonds als ik rustig op de bank zit ik ontzettend moe ben, ga ik liggen ben ik zo vertrokken en dit doe ik nu dus ook expres niet meer want dan slaap ik nog slechter...
Nog 4,5! , heb er 4 geslapen maar ik ruik ergens katten pis ofzo . Morgen eens zoeken zo goor
Ceasar2015
Geplaatst: 20-03-15 04:56
Mag ik me hier ook melden? Ik ben vaak aan het nachtbraken, combinatie van een horeca ritme en een slechte slaper zijn(al komt dat laatste waarschijnlijk door het slechte ritme dat ik heb).
Lig nu alweer een paar uur wakker, verveel me ernstig en in de wetenschap dat ik een lange cursusdag voor de boeg heb, is dat hoogstens irritant... Al ben ik goed gewend om op weinig slaap te functioneren, dus dat zal weer goed komen.
Sliep tegen 5en weer , buurman is echt een eikel soms. Nooit voorgesteld en woon er nu 14 maanden , altijd met deuren gooien altijd stampen en hij praat tegen zichzelf steevast op hoog geluidsniveau
Bezig bijtje . Ik zit bij mn vriend thuis met buikgriep. Nu gaat het wel weer geloof ik maart gister bij mn schoonouders het eten er weer uit gegooid. Gezien ik in een verzorgingshuis wel me maar ziekgemeld