Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekker subtiel zeg

) waarbij hun fails goed afliepen zijn leuk!!
veel plezier alvast!
. Was in Spanje, een zuipvakantie. Iedere avond top gehad alleen een van de laatste avonden was er een gozer waar ik een soort van bezig mee was. Hij de vierde avond : heey schat,

) dus ik vroeg hem op wat voor date hij mij zou willen meenemen. Zijn antwoord: dan gaan we midgetgolfen!
ik hoopte nog dat hij het niet meende maar hij was bloedserieus. Midgetgolfen, kom op zeg! Kom dan met wat beters... Uiteindelijk maar niet op date gegaan, een man die denkt dat ik dat leuk of spannend vind hoef ik echt niet
gelukkig liep derest van de date wel goed haha PINK schreef:Mcootje dat is inderdaad wel een fail. Maar daar kon jij niks aan doen! Is het uiteindelijk nog wat geworden?
PocoGaucha dat is altijd gênant haha. Volgende keer vast beter!

Mcootje schreef:PINK schreef:Mcootje dat is inderdaad wel een fail. Maar daar kon jij niks aan doen! Is het uiteindelijk nog wat geworden?
PocoGaucha dat is altijd gênant haha. Volgende keer vast beter!
die relatie is 4 maanden terug geëindigd... zij was uiteindelijk toch niet gelukkig met me na 2 jaar...
kon ik begrijpen het werkte gewoon niet uiteindelijk... het pijnlijke was alleen dat mevrouw binnen een week alweer een ander had
nou is vrijgezel zijn is ook niet erg!! maar na 4 maanden begin ik soms toch wel wat te missen![]()
komt vast wel weer goed!