Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:27

oliebol verkeerde topic. Mijn excuses xD

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:41

Herinner mij nog wel een leuke fail van een tijdje geleden; ging zwemmen met een leuke jongen. Super gezellige dag gehad eigenlijk. Maar goed toen ik ging omkleden en de deur van het hokje dicht wilde doen had ik niet door dat hij daar nog stond. Dus sloeg de deur vol in z'n gezicht. Hij reageerde best wel leuk; 'als je het niet leuk vond kon je het ook gewoon zeggen hoor, je hoeft me niet gelijk een bloedneus te slaan' _O-
Is uiteindelijk niets geworden, maar niet daardoor :=

Vraag me trouwens af waar iedereen die leuke tinder jongens vandaan haalt. Ik heb het vandaag weer eens gedownload, had gelijk een leuke match. Maar zijn eerste berichtje was 'geil?' := Lekker subtiel zeg :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:02

Het is een langdurig selectieproces :')

Ik heb een tijdje gedate (via Tinder) met een Turkse jongen (28). Leuke tijd gehad samen & zeker op fysiek gebied klikte het erg goed :+

Hij ging een maand naar Thailand, dus aan het daten kwam toen een eind. We wilden allebei niet exclusief & hij had duidelijk plannen voor z'n vakantie, dus even goede vrienden, veel plezier.

Na een maand was hij terug, afgesproken om elkaar te zien. Dus ik ging naar z'n huis toe, in de veronderstelling dat hij me over zijn vakantie ging vertellen. Hij wilde weten of ik in de tussentijd gedate had; ja. Was ie zwaar teleurgesteld, maar daar kon hij zich wel overheen zetten dacht ie. Eeeh we hadden het toch afgekapt?

Hij: maar waarom ben je dan hier?
Ik: om bij te praten en over je vakantie te horen! Wat dacht jij dan?
Hij: ik dacht dat je voor de seks kwam!
Ik: _O-
Hij: nou dan moet je maar gaan...

:')

Hij heeft het zo vaak voor elkaar gekregen om me met een mond vol tanden te laten staan! Dit was uiteraard de druppel, heb hem nooit meer gesproken.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:33

Had dit topic al veel te lang niet bij gelezen, maar er zijn weer hele mooie bloopers bijgekomen!! Die van Urielle en iemand anders(sorry, ben je naam vergeten :o ) waarbij hun fails goed afliepen zijn leuk!! :))

@ Doubtless Wat een klojo, zeg!! :')
En dan ook nog denken dat er sex in zat........ :evaw:

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:20

Doubltess wat een rare. :') NEXT!

Morgen is het zo ver. Voel de zenuwen door mijn lijf gieren als ik er aan denk. Hopelijk zijn die morgen nog een beetje te houden. :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:47

Gezonde spanning :) veel plezier alvast!

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:00

Degene die me de tip gaf tinder gewoon re proberen, Thank you! Heb zondag eerste tinder date! Woop woop.

hopelijk hoef ik niks te plaatsen maar kan natuurlijk altijd gebeuren

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:37

BonteLisa schreef:
Degene die me de tip gaf tinder gewoon re proberen, Thank you! Heb zondag eerste tinder date! Woop woop.

hopelijk hoef ik niks te plaatsen maar kan natuurlijk altijd gebeuren

je moet wel iets plaatsen want wij zijn natuurlijk drastisch nieuwsgierig

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:44

heb wel iets anders. Kwam er weer is op. hijs eigenlijk te erg :o . Was in Spanje, een zuipvakantie. Iedere avond top gehad alleen een van de laatste avonden was er een gozer waar ik een soort van bezig mee was. Hij de vierde avond : heey schat,
Ik: ja?
hij: mijn pik zit al 9 dagen in mijn broek zuig er is aan.
keek hem echt aan van wtf. ben omgedraaid en weggelopen, spijt van dat ik hem geen klap heb gegeven :+

echt zon moment van : how about no :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 18:45

:wow:

Ik had hem vol in zijn gezicht uit staan lachen _O-

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:11

BonteLisa wat een aso zeg! Die had ik echt wel een vuist in zijn gezicht gegeven :')

Het volgende vind ik echt een über fail, al denk ik dat vele van jullie het misschien wel leuk hadden gevonden maar voor mij was het echt een afknapper :')
Ik had een tindergesprek. En ik houd van mannen die met iets geniaals of stoers komen (de tindermatch was daarvan op de hoogte :Y) ) dus ik vroeg hem op wat voor date hij mij zou willen meenemen. Zijn antwoord: dan gaan we midgetgolfen!

-O- ik hoopte nog dat hij het niet meende maar hij was bloedserieus. Midgetgolfen, kom op zeg! Kom dan met wat beters... Uiteindelijk maar niet op date gegaan, een man die denkt dat ik dat leuk of spannend vind hoef ik echt niet :Y) :Y) :Y)

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:16

Hahahaha nee niet bepaald stoer of spannend :P

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:06

Femke(ll) schreef:
Eerste date, hij neemt 4 drankjes en ik 2 en hij laat me vervolgens de rekening betalen _O-

neeee dat meen je niet? hahaha

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:12

met je date in de auto zitten naar de bios en onderweg aangehouden worden omdat mijn kenteken was doorgegeven aan de politie wegens bezit van harddrugs... wij geboeid in de politie auto terwijl hun me auto stripte... later bleek dat de telefonist op bureau een verkeerd kenteken had doorgegeven! en dus op mij terecht kwam -_-'

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:15

Hahaha oww dat is ook erg :D

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:18

dat was idd ook echt niet leuk haha :P gelukkig liep derest van de date wel goed haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:23

Jeetje dat is wel heel erg genant. :=
Gelukkig ging de rest van de date wel goed.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:32

Ik heb maandag avond een leuke tinder date gehad. Bij het afscheid wel een awkward knuffel, maar mijn bus stond er al. En ik had geen zin in een afgeraffelde zoen haha. maar het was een succes, we spreken nog een keer af.

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:41

PocoGaucha schreef:
Ik heb maandag avond een leuke tinder date gehad. Bij het afscheid wel een awkward knuffel, maar mijn bus stond er al. En ik had geen zin in een afgeraffelde zoen haha. maar het was een succes, we spreken nog een keer af.

awkwaarrdddd :P

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:31

Mcootje dat is inderdaad wel een fail. Maar daar kon jij niks aan doen! Is het uiteindelijk nog wat geworden?

PocoGaucha dat is altijd gênant haha. Volgende keer vast beter!

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:45

PINK schreef:
Mcootje dat is inderdaad wel een fail. Maar daar kon jij niks aan doen! Is het uiteindelijk nog wat geworden?

die relatie is 4 maanden terug geëindigd... zij was uiteindelijk toch niet gelukkig met me na 2 jaar...
kon ik begrijpen het werkte gewoon niet uiteindelijk... het pijnlijke was alleen dat mevrouw binnen een week alweer een ander had :(

nou is vrijgezel zijn is ook niet erg!! maar na 4 maanden begin ik soms toch wel wat te missen :(

komt vast wel weer goed! :j

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:50

Dat is wel heel erg! gelukkig konden jullie nog kletsen toch :j

Ach sommige mensen verdienen geen partner ooit komt voor jou ook wel de ware voorbij

En zie het van de zonnige kant... lekker daten en ons voorzien van sappige verhalen
Mijn Tinder partner is al een tijdje van de boot en zorgt nog dagelijks voor een grote stres en gedoe (meer info kan via pb)

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:06

haha dat is inderdaad waar! komt helemaal goed ik hou jullie op de hoogte hahaha

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:30

Mcootje schreef:
PINK schreef:

die relatie is 4 maanden terug geëindigd... zij was uiteindelijk toch niet gelukkig met me na 2 jaar...
kon ik begrijpen het werkte gewoon niet uiteindelijk... het pijnlijke was alleen dat mevrouw binnen een week alweer een ander had :(

nou is vrijgezel zijn is ook niet erg!! maar na 4 maanden begin ik soms toch wel wat te missen :(

komt vast wel weer goed! :j

troost je, ik ben al dik 1,5 jaar single. En daten begin ik niet meer aan aangezien ik via tinder alleen maar van die wazige krijg

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:37

Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P