(Ik zie in je profiel dat je ook in [plaats] woont en biologie studeert)Leuk, the Hunger Games!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus de gehele opleiding zit vanmiddag tentamens te maken, onafhankelijk van welk jaar/welke richting. (Of je moet een zes weken durend vak hebben of een practicum vak of zo..)
Ik zit nu in het 2e jaar, maar ik doe de richting moleculaire levenswetenschappen. Volgend jaar mag ik me dus gaan wagen aan een minor, dus ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen!

Yontheke schreef:Wij gaan naar de marathon van de hunger games films als Mockingjay Part 1 uitkomt op 18 november. Dan kan ik dat doel ook weer afstrepen.

Het vak dat ik nu volg is biopsychologie.

renskep schreef:Hier redelijk goed nieuws van de makelaar. Er hebben mensen een optie op het huisje, maar de makelaar schatte in dat ze het niet wilden. En in dat geval zet hoj er meteen een optie op voor ons!! Dus ikben voorzichtig blij
.
Ik wil zelf ook nog eens een paard kopen, maar ik weet zeker dat mij dat niet binnen die 1001 dagen zal gaan lukken. Financieel gezien gaan er voor mij eerst andere dingen voor, dan komt er pas een paard. Maar ik kan er wel urenlang over fantaseren. Dat dan weer wel. Wat voor paard moet het zijn, waar zou ik hem stallen, etc...
Ach, diep van binnen blijf ik altijd een pennymeisje (ondanks dat ik ooit al eens een eigen paard heb gehad).