Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:07

Ah succes Tessa! Doen we niet toevallig dezelfde minor? Ik heb namelijk ook een supermoeilijk tentamen :+ (Ik zie in je profiel dat je ook in [plaats] woont en biologie studeert)

Leuk, the Hunger Games!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:38

Haha, nee, hoewel jouw minor wel gigantisch interessant klinkt! We hebben allebei op hetzelfde moment tentamen omdat binnen de gehele opleiding biologie het zo werkt dat je telkens drie weken een bepaald vak hebt en dan op vrijdag een tentamen :P Dus de gehele opleiding zit vanmiddag tentamens te maken, onafhankelijk van welk jaar/welke richting. (Of je moet een zes weken durend vak hebben of een practicum vak of zo..)

Je moet me anders later nog maar even meer vertellen over die minor :j Ik zit nu in het 2e jaar, maar ik doe de richting moleculaire levenswetenschappen. Volgend jaar mag ik me dus gaan wagen aan een minor, dus ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen!

Welk vak heb je nu trouwens? Ben wel benieuwd :j

MMares

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:00

Elmo en TE5 veel success met jullie tentames.

Crossfire zou inderdaad een beetje in dezelfde stijl liggen ja. Maar volgens een vriendin van mij beter. Smaken verschillen dus dat valt nog even te zien.

Yontheke, marathon? Me like. Waar is die ergens als ik vragen mag? Kijk er ook al naar uit, kan ik mezelf met die marathon een leuk verjaardagscadeautje geven :)

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:07

Ik ga ook meedoen!
Ik weet al een aantal doelen, maar 101 is veel.. dus we gaan het zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:11

Succes met jullie tentamens :)

Weer 2 nieuwe mensen erbij! Welkom!
Het wordt gezellig hier :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:28

Yontheke schreef:
Wij gaan naar de marathon van de hunger games films als Mockingjay Part 1 uitkomt op 18 november. Dan kan ik dat doel ook weer afstrepen.

Was het doel eigenlijk om naar zo'n marathon te gaan of om al die films te zien? :)

Ik heb zojuist weer een hoofdstuk in mijn boek doorgespit (nog drie van de acht te gaan, ik heb hoop!), dus ik mag weer even wat leuks doen.. Ik denk dat ik eens een beginnetje ga maken aan mijn doel 'Maak een lijst van plaatsen die ik in mijn leven zou willen bezoeken'…

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:39

Mijn doel 'help oma' gaat volgens mij best goed! Alleen is ze heel eigenwijs en gaat ze steeds vanalles doen (terwijl ze herstellende is van een operatie). Dus dan glimlach ik maar weer :)

Heb paar dagen gekookt, afgewassen, boodschappen gedaan, in huis wat geholpen, samen naar buiten. Dat soort dingen.

Verder vanavond weer aan het sport-doel werken en morgen ook.
En zondag bij mijn andere opa en oma op bezoek, ook een doel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 14:45

Bedankt! Ik heb nu even een korte pauze ingelast en tussendoor even de ab-training voor vandaag gedaan.

Welkom lampjerulez!

Ik zal je binnenkort wel even een pb'tje sturen Tessa :) Het vak dat ik nu volg is biopsychologie.

Zo'n eigenwijze oma had ik ook altijd safiera, het liefst deed ze altijd alles gewoon zelf haha. Wel lief dat je haar helpt, daar zal ze je vast dankbaar voor zijn! Vaak vinden opa's en oma's het alleen al leuk dat je er bent, heb ik ervaren :j

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 14:45

TE5 : het doel is om een filmmarathon te kijken in de cinema.

Ik vind dat echt zo leuk om te doen. Heb die van twilight 1 -3 gedaan met het uitkomen van de derde. Heb dit met de 2 laatste twilights ook gedaan en vorig jaar met Catching Fire van de Hunger Games ook.
Voor Harry Potter marathon in Antwerpen kreeg ik helaas niemand gek genoeg :D

MMares: wij gaan naar de marathon in de Utopolis in Turnhout (België) had gisteren een mailtje gekregen dat ze dus een marathon organiseren. Is wel op een doordeweekse avond. De marathon is op dinsdagavond zodat ze de nieuwe film 's nachts om 12u kunnen tonen omdat alle nieuwe releases in België op woensdag uitkomen.

In België komt de Fifty Shades of Grey film ook als eerste uit wereldwijd (11 februari).

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:14

Ik heb de Harry Potter Marathon in Brussel gedaan :)
Voor die van Twilight kreeg ik niemand gek genoeg :')

Oh en wanneer? Dan zal die hopelijk in Mechelen ook komen. Dat is dichter bij voor mij. Ach en anders maar naar Turnhout. Hopelijk kan ik vrijaf nemen en vind ik mensen die meegaan.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:16

The hunger games marathon wil ik ook wel graag heen. De Crosfire serie kan ik ook alleen maar aanraden, leest lekker weg en misschien nog wel leuker dan 50 tinten!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:18

Ik ga wss naar de hungergames film marathon. Iemand die in de buurt van Amsterdam woont, wie wilt mee? :)

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:12

Hm ik zet wel erg hoog in met mijn doelen volgens mij :')
maar op zich zijn ze niet onrealistisch en ze zijn allemaal meetbaar.
al is een paard kopen binnen de 1001 dagen wel wat hoog ingezet omdat er dan natuurlijk ook andere dingen meespelen.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:12

Selena woon ik niet bij jou in de buurt?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:23

Waar woon je?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:31

Nog meer mensen die de HP marathon op hun lijstje hebben dan?
Kunnen we dat met een meeting doen :))

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:38

_Selena schreef:
Waar woon je?

staat links in beeld toch :')
in Limmen

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:41

Zie ik niet op me mobiel :o

Limmen is 38 min rijden ofzo.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:43

HP nog nooit gekeken, binnekort maar wel even doen. Iedereen heeft het erover :+

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:46

Is te overwegen selena :)
maar ik heb mijn doelenlijst nog lang niet af dus eerst dat maar regelen :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:47

Is goed, laat maar weten :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:54

Ik heb ook met veel plezier Vijftig tinten gelezen. Laatst heb ik de boeken van Murrn van glas gelezen. Ook een aanrader als je van dat soort boeken houdt!

Hier kijk ik ook uit naar Mockingjay :)

Succes met de tentamens!!!

En welkom nieuwen :D

Hier redelijk goed nieuws van de makelaar. Er hebben mensen een optie op het huisje, maar de makelaar schatte in dat ze het niet wilden. En in dat geval zet hoj er meteen een optie op voor ons!! Dus ikben voorzichtig blij :)

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:56

renskep schreef:
Hier redelijk goed nieuws van de makelaar. Er hebben mensen een optie op het huisje, maar de makelaar schatte in dat ze het niet wilden. En in dat geval zet hoj er meteen een optie op voor ons!! Dus ikben voorzichtig blij :)

spannend hoor!
is dat tevens een doel?
ik heb wel al als doel een afspraak met een hypotheek adviseur/makelaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:45

Leuk, een HP marathon! Heb ik ook een keer gedaan, vlak voordat het laatste deel uitkwam. Toen heb ik het laatste deel in de bioscoop gekeken :).

Wauw, goed nieuws Renske! Nog eventjes afwachten dus, spannend! Mijn vriend en ik zijn ook op zoek naar een huisje, maar ik vind het maar lastig om iets moois te vinden wat bij ons beiden past.

Lampjerulez: leuk dat je een paard wilt kopen! Misschien lukt het niet binnen die 1001 dagen, maar de voorbereiding is natuurlijk ook al erg leuk. :D Ik wil zelf ook nog eens een paard kopen, maar ik weet zeker dat mij dat niet binnen die 1001 dagen zal gaan lukken. Financieel gezien gaan er voor mij eerst andere dingen voor, dan komt er pas een paard. Maar ik kan er wel urenlang over fantaseren. Dat dan weer wel. Wat voor paard moet het zijn, waar zou ik hem stallen, etc... :Y) Ach, diep van binnen blijf ik altijd een pennymeisje (ondanks dat ik ooit al eens een eigen paard heb gehad).

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:19

Nou financieel gezien zit ik eigenlijk al best goed, ik woon al sinds mijn 17de op mezelf.
En zit nu in een assistent management functie.
Heb wel een nieuwe relatie, nu bijna een jaar, dus misschien wel samenwonen wat ook weer kosten meebrengt, maar daarbij ook maandelijks weer minder omdat je de lasten kan delen. (je hoeft mij niks te vertellen over samenwonen trouwens been there done that met me ex weliswaar dus tsja.. maar financieel gezien snap ik hoe het zit)

Maar al met al is binnen 2,5 jaar dus niet heel onrealistisch denk ik, maar het doel is bijgesteld naar paard kopen/leasen.

Moet nog even wat minder hoge drempel doelen hebben