Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, veel beter dan mijn monster ramen 
Dat vind ik wel moeilijk hoor! Slaapkamer vind ik niet zo moeilijk, daar weet ik het wel, maar de woonkamer bv.... lastig!

. 
. Er hangt een jaar al niks voor ik wil geen geld meer in krot steken maar deze droom wil ik nog uitvoeren
Tancreda4 schreef:Ik kan het laminaat overnemen, zijl in de keuken, oventjes, wat verlichting, gordijnrails, roldingen voro de ramen etc. Dat is wel fijn, aangezien ik nog niets heb![]()
Ik had vandaag echt enorme stress. Ik heb in principe hte huisje, maar dan moet je nog die rompslomp aan papieren regelen, dat zij jou kunnen goedkeuren. Anyway, op de site vind ik het best vaag staan en ik was er vanuit gegaan dat het een aanslag OF een inkomstenverklaring was. Tot ik de mail kreeg met duidelijk inkomstenverklaring... Slik, dat kost 5 dagen en voor woensdag ochtend moet ik alles hebben ingeleverd. Ik compleet in de rats natuurlijk, daar gaat mijn huisje... Maar nuchtere collega's wisten dat er een belastingbureau in de buurt van werk was, dus daar ben ik heen gegaan. Aangekomen daar allemaal mega posters met heel duidelijk OP AFSPRAAK!!! Dus ik zag de bui al hangen. Maar mijn verhaal gedaan en echt super SUPER lieve mevrouw achter de balie die toch even binnen 10 minuten met een inkomstenverklaring kwam aanzetten. Wat een opluchting!!! Want over de post was hij nooit op tijd gekomen. Echt een last van mijn schouder, ik dacht echt dat ik het niet voor elkaar zou krijgen!
Maandag papieren inleveren en hopelijk snel alles rond

Helaas!

Ik ben de afgelopen dagen bij veel appartementen gaan kijken maar allemaal drie keer niks. Tot ik net het appartement van mijn dromen heb gevonden
Ontzettend goed betaalbaar voor wat het is, een erg gezellige living, mooie keuken. De huurder was er toen ik ging kijken omdat hij er per direct uit gaat en hij moet van z'n huisbaas een nieuwe huurder vinden. Morgen komen er nog 9 potentiële huurders kijken dus ik heb het nummer van de huisbaas gevraagd zodat ik haar rechtstreeks kan zeggen dat ik het ontzettend graag wil
Stress om dat papiertje, vandaag alles ingeleverd (moest voor morgen), is degene die erover gaat op vakantie dus hoor ik het pas over twee weken. Of nou ja, 3 aangezien ik een weekje op vakantie ben daarna. Zucht

Hoef ik me daar al geen zorgen meer over te maken. 
Er woont nu nog iemand in, dus het is wel fijn dat het bewoond is geweest. Alleen heb ik nog nooit helemaal op mezelf gewoond, toen ik studeerde was het altijd in een huis met anderen en moest ik niets meebrengen behalve bestek en servies, dus ik moet de komende dagen echt bizar veel gaan inkopen
Ik heb zowat niks van huisspullen van mezelf aangezien ik nu al 1,5 jaar weer thuis woon dus ik moet echt alles gaan inkopen, van een microgolf en koffietafel tot een haardroger en keukenspullen. Ben al dagenlang een lijst aan het maken omdat ik volgende week op jacht ga, maar ik vergeet vast de helft
Lang leve de Action en Ikea