Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:32

dees20 schreef:
Ik keek vanmorgen in mn kast en ik dacht, ik zou wel een heleeeee nieuwe garderobe willen.
Hebben jullie daar ook wel een last van hahaha ...
Alleen even de lotto winnen ;-)

Ik heb daar op dit moment erg last van :')
Ik ben in een kleurtjes-fase. Ik wil vrolijke kleurige kleding.

Heb al een gele blazer gekocht, een roze en net deze besteld:
Afbeelding

Ben ook twijfelen om deze te bestellen, is van de ZARA kinder collectie, wijd vallende maat 164. Twijfel alleen of die gaat passen :+
Afbeelding

Ben ook nog steeds op zoek naar een ripped jeans. Iemand suggesties?

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:59

Leuk jasje! Dat shirtje vind ik maar niks maar da's smaak...
Voor een ripped jeans moet je eens bij Only/vero moda kijken. Laatst in Weert hadden ze een actie voor 4 artikelen voor 20 euro en in die winkel hingen heel wat ripped jeans. Heb er zelf een gescoord voor 5 euro :D

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:27

Dat jasje <3

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:38

Wat een leuk jasje! Helaas staan dat soort kleurtjes mij niet, omdat ik heel bleek ben en die kleuren maken mij nog witter.
En ik ben eigenlijk ook wel toe aan een hele nieuwe garderobe, helaas laat mijn bankrekening het niet toe en vind ik de kleding die nu in de winkels hangt niet zo heel spannend. -O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 07:32

Mooi jasje Roos! Ik heb hetzelfde als jij... Deze winter ipv vooral zwart, vooral creme gekocht maar nu al die frisse kleurtjes terug zijn wil ik ook vrolijke kleding :Y)

Ik checkte gisteren wanneer mijn H&M pakket binnen zou komen, bleek 'ie geleverd te zijn bij de buren. Toch nog even uit bed gesprongen om 'm te gaan halen :') Ben weer twee vestjes, twee shirtjes en een broek rijker!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 08:52

Leuk jasje!

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:28

Super leuke blazer Roos! Waar heb je die besteld?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:55

dees20 schreef:
Super leuke blazer Roos! Waar heb je die besteld?

Van ModeMusthaves is het jasje.
Had hem gisteren besteld om 19 uur. En vandaag wordt hij al bezorgd.
Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt. :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:37

Over lange spijkerbroek: ik ben 1.78 en heb ook al-tijd problemen met broeken die te kort zijn. De Ridley jeans van ASOS vind ik zelf heel fijn en lengtemaat 34 zit perfect! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:09

Oh ik had een hele leuke sportbroek gezien, ook niet duur, is ie niet meer in mijn maat ;(
Dit was de gene die ik wou :http://cdn-de.first-colo.net/defshop/images/product_images/original_images/117649_0.jpg
Helaas is hij er alleen maar in maat L/XL en ik moet S hebben.
Iemand die weet waar ze hem nog meer verkopen of iets wat er op lijkt ?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:04

xSaarSaar schreef:
Over lange spijkerbroek: ik ben 1.78 en heb ook al-tijd problemen met broeken die te kort zijn. De Ridley jeans van ASOS vind ik zelf heel fijn en lengtemaat 34 zit perfect! :)

Grappig is dat he, ik ben 1.79 en heb vaker problemen met broeken omdat ze te lang zijn :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:21

Kennen jullie de site Loavies? Die heeft weer nieuwe artikelen, wat is het toch een geweldige site <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:27

Is een leuke site, had daar een keer loafers vandaan maar die waren helaas heel snel stuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:16

Pff okee bokkertjes ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben het beu. Mijn nonchalante, niet vrouwelijke, niet sjieke kledingstijl!
Heb helaas geen fotootjes van mijn kleren maar om even een impressie te geven een aantal van mijn outfitjes:
- zwarte broek, zwart topje en een rode houthakkersblouse erop die ik open laat hangen
- zwarte broek, zwart topje en een kakikleurig hemd die ik open laat hangen/jeans hemd dat ik open laat hangen
- legerbroek, zwart topje en een blazer/leren jasje
- zwarte broek met een grijs/wit shirtje met een zwart vest erover dat ik weer open laat hangen
-...
Voornamelijk veel zwart, jurkjes zijn eigenlijk ook alleen maar zwart. Heb een blauwe ripped jeans en een bordeaux shirt voor de afwisseling,....

Ik ga proberen weer wat meer op hakken te gaan lopen maar die kleren ik wordt het stilaan moe dat ik er als een muurbloempje bij loop. Nu wil ik mijn stijl wel graag stoer houden maar ik heb geen idee hoe..
Denk dat het voornamelijk komt omdat ik zelf denk dat ik kleuren niet kan combineren en hou het dus safe met zwart/grijs/wit en durf weinig kleur te gebruiken.

Heb nog wel een rode blazer, cognackleurige hakken, jeans broek die eigenlijk nooit aandoe omdat ik het qua kleur gewoon niet weet hoe te combineren.

Wow wat een bericht maar ik ben het eigenlijk echt spuugzat!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:15

Mijn kledingstijl is ook vrij stoer, leren jasjes, sneakers en geruite blouses maar om dat een beetje vrouwelijk te maken draag ik bijv. vaak rokjes of jurkjes. Zo te lezen ben je niet van het super 'damesachtig' dus dat zou ik dan vooral ook niet gaan dragen. Ik voel me zelf namelijk altijd verschrikkelijk ongemakkelijk in een keurig overhemd + blazer met een strak rokje en hakken. :')

Wat je beter kunt doen is bijv. een leuke felgebloemde trui/shirt en dat dragen op een spijkerbroek of skaterskirt. Desnoods rode lippenstick oid. erbij om het nog wat vrouwelijker te maken. Hakken hoeft echt niet perse, enkellaarsjes kunnen ook al heel leuk staan! :)

Ik heb snel twee voorbeeldjes bij elkaar gezocht en rekening gehouden met de 'veilige' kleuren, zwart en ruitjes. Misschien kun je er wat mee:
Afbeelding

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:33

Waar is die geruite peplum top van Saar? Die is leuk!! :))

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:18

Geen idee, ik heb die collage gemaakt via polyvore. :+

Misschien als je zoekt op tartan peplum top?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:25

@mexx lady: wat ik persoonlijk mooi en stoer vind is een zwarte broek, zwarte (of witte) top/shirt met tekst, en een fel of pastelgekleurde blazer. Zeker met een fellere blazer val je op maar blijft het toch een stoere look. Leuke sleehalsneakers eronder of mooie bijvoorbeeld nude kleurige pumps en je hebt een outfit!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:09

Kennen jullie de site weloveswoppen.nl
Echt leuk! Je kunt kleding etc. Kopen ruilen en verkopen!

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:47

Flying_Angel schreef:

Is dit enkel in Nederland?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 00:57

2a54z6e45r6r schreef:
Flying_Angel schreef:

Is dit enkel in Nederland?

Ja volgens mij wel!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:34

Saar die linker outfit is echt super! Alleen de schoenen zijn niet zo mijn ding maar die kan ik vervangen door vansjes of hakken. De rechter outfit vindt ik ook wel tof maar die peplum vindt ik maar niks..

Nessie misschien mijn rode jasje er toch nog maar een keertje uit halen dan... Kan het maar proberen.
Rode lippenstift durf ik niet eigenlijk.. Zeker niet op school. Vindt het super mooi maar trek me toch nog te veel aan van andere mensen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:26

Afgelopen week heb ik ein-de-lijk de perfect zittende broek voor mij gevonden. Hij is van Vero Moda en was er in een donkere en lichte kleur. Ik heb ze gelijk beide mee genomen.
Maar nu wilde ik net op internet kijken of ze nog meer broeken hebben en ik kom er niet uit. Achter in mijn broek staat 'Noisy may', maar dat staat bij bijna iedere broek online. Hoe weet ik nu welke broek ik heb? :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:32

Noisy May is het merk, je kunt in het waslabel zien welke soort broek je hebt! :j Of op het kaartje met de prijs erop.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:20

Gisteren heerlijk geshopt bij de ici paris en de H&M. Ik heb zelf maar eens wat nude kleuren gekozen deze keer. Nu dat het zo een rage is kan ik toch niet achterblijven :P