Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:02

Dat wordt lastig of je moet je kunnen vinden in een permanente LATrelatie. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat er in de toekomst sowieso een moment komt waarop we weer samen gaan wonen en ons leven samen gaan leiden. Ik zie voor mezelf anders geen toekomst voor onze relatie op lange(re) termijn.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:31

Permanente LAT relatie vind ik maar een beetje vreemd, je hebt er toch wel behoefte aan om bij je man of vrouw te wonen lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:34

Ik zou het denk ik ook niet kunnen, maar als je bijvoorbeeld allebei een baan hebt waardoor het niet anders kan, kan ik het me wel voorstellen. Alleen omdat je niet wil verhuizen vind ik dan vreemder.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:37

Dat ook ja, maar je kunt dan toch ook ergens er tussen in gaan wonen zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:44

Als je een relatie heb en je wilt niet verhuizen vind ik ook wel wat apart :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:48

Nou ja, als je, ik noem maar wat, allebei diplomaat oid bent wordt dat toch wat lastig :+

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:51

Welkom nieuwe!

Ik ga zelf verhuizen van Brabant naar de buurt van Rotterdam!
Scheelt wel dat hij in een dorp woont voorbij rottrrdam.

Probeer hem te laten Fnews! Je mag mij altijd een pb sturen. Sterkte!

wauww wat gaaaf anthea. Ziet er echt super uit zeg

ik heb net weer een sollicitatiegesprek gehad hoor volgende week meer. Waren 200 reacties gekomen maar daar al uitgekozen om op gesprek te mogen!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:58

Zal voor je duimen HVU!! Het is een pittige tijd om een baan te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:20

Succes met solliciteren!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:21

HouvanUtopia, Dankjewel! Veel succes met het solliciteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:43

maroescha schreef:

Wel willen verhuizen, maar niet de desbetreffende stad is anders. En lat relatie zie ik echr niet zitten. Hoe zit dat dan als je kinderen krijgt bijvoorbeeld?

Ach wij gaan sowieso niet binnen jaar samenwonen, dus komt wel goed tegen die tijd (a)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:04

Anoniem schreef:
maroescha schreef:

Wel willen verhuizen, maar niet de desbetreffende stad is anders. En lat relatie zie ik echr niet zitten. Hoe zit dat dan als je kinderen krijgt bijvoorbeeld?

Ach wij gaan sowieso niet binnen jaar samenwonen, dus komt wel goed tegen die tijd (a)

dan zou ik me er nog niet druk over maken :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:05

Welkom nieuwelingen :D

Hmm, beiden niet willen verhuizen lijkt me echt lastig. Mijn vriend wilt ook persé in zijn streek blijven wonen. Mij maakt het echt niets uit, dus ik verhuis gewoon 'ff'.

HVU, succes! Ik zit ook in afwachting van mijn tweede gesprek, dus ik zal duimen voor ons beiden.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:32

Succes HVU!

Wij staan beide open om te verhuizen in de toekomst, maar we zijn nog vrij jong dus dat duurt nog wel even. Al is hij wel aan het overwegen om zijn stageplek bij mij in de buurt te gaan zoeken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:34

Mag dat op verre afstand van school dan? Ik mag maar op een uur reizen van school een stage, alleen bij hoge uitzondering ivm exclusiviteit van de plek...

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:35

Ja, hij heeft vorig jaar stage gelopen op Aruba dus neem aan dat Amsterdam dan ook geen probleem is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:42

Was dat niet via een speciaal project ? Zou het toch eerst goed uitzoeken :)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:48

Hmm geen idee, maar ik neem aan dat hij dat verder wel weet. En dat zijn ook meer dingetjes voor later, hij gaat pas in september stage lopen en officieel hebben we nog geen eens een relatie :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:48

Jij ook succes rebel jits!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:51

Margoooo schreef:
Hmm geen idee, maar ik neem aan dat hij dat verder wel weet. En dat zijn ook meer dingetjes voor later, hij gaat pas in september stage lopen en officieel hebben we nog geen eens een relatie :P

Dan is die wat vroeg met nadenken over stage bij jou idd.
Ala hij in september moet stage lopen is er niets mis mee om nu te zoeken, in zomer vakantie zijn veel bedrijven slecht te bereiken als het gaat om stage.

Verder weet ik niet hoe lang die stage moet lopen, maar als die nu zoekt en een jaar stage moet lopen en het wordt in november al niks meer tussen jullie, dan zal die waarschijnlijk niet zomaar kunnen stoppen met zijn stage..

Maar als jullie er blij van worden moeten jullie het doen :) of eigenlijk hij :p

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:54

Haha ja we lopen nogal erg hard van stapel, we vinden het zelf ook bizar maar het klikt gewoon onwijs goed.

Hij is dan sowieso van plan gewoon een eigen kamer te zoeken hier hoor, dus ook al zou het stuklopen is er in principe nog niets aan het handje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:02

Hij moet 5 dagen in de week stage lopen en niet terug naar school tussendoor :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:10

Volgens mij doe je het allemaal sowieso een stuk sneller met een langeafstandsrelatie, ik zou anders ook niet na een relatie van 2 jaar op m'n 20e gaan trouwen. :')

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:12

Volgens mij niet nee.. Maar weet er verder ook niet precies alles van hoor.. Zulke details zijn nog niet aan de orde gekomen. Maar dat ie het uberhaupt overweegt zegt al genoeg, het zit gewoon helemaal goed :)

Maar Anthea, jij hebt wel een iets grotere afstand dan 2,5 uur treinen, das eigenlijk echt niets haha. Hij is 22 en ik 20 trouwens. Maar moeten beide echt nog niet aan trouwen denken, zelfs samenwonen niet. Hij wil graag deze kant op komen, maar dan gewoon een eigen kamer/huisje :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:45

Dat snelle is heeel herkenbaar. Wij praten ook al over trouwen en kinderen :)) En hopelijk kan ik met een maandje bij hem wonen. Dan zijn we euh.. 6 maand samen :o
Scheelt dat we beiden al eens hebben samengewoond en we kenden elkaar al als beste vrienden.

Anthea, geweldige foto's in de profiel trouwens! Ik zou ook graag naar Canada gaan. Staat op m'n wish-list :list: