Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Nayomie, slaapplek regelen of taxi bellen?
Of lijkt het er op dat je toch wel met het OV het gaat redden?
Hier (traject Enschede-Zwolle) gaat vanaf 16 uur de trein weer rijden volgens de NS.
Moet zo zelf gewoon op de fiets naar huis. Duimen dat alles nog heel is (vooral mijn nog al gammele schuurtje) en dat ik geen boom op mijn huisje heb (woon strak aan de bosrand).
Sterkte voor iedereen die schade heeft. Heftig hoor.
Truf schreef:Hier in de kop van NH ook redelijke chaos, werd gebeld door mijn zus, de buurvrouw had wat flinke takken in de paddock gezien, of ik even wilde kijken. Had wel even een 'holy f...' momentje
Beste berg takken in de paddock
Grootste tak die gevallen is, op het hek van de paddock (planken zijn +- 20 cm breed) en op de achtergrond een vrachtwagen met problemen met de lading
Een afgebroken tak die nog naar beneden moet komen en precies boven de ingang van de paddock hangt
Verder heel veel takken op en langs de weg, zelfs een paar honderd meter het land op ligt een flinke tak. Ook nog 2 grote takken (halve bomen) die gebroken zijn en nog in/aan de boom hangen bij ons en de buren. Dat wordt de aankomende dagen geen vakantie vieren, maar hard aan het werk om alles op te ruimen. Ik ben heel blij dat ik de Afsluitdijk niet meer over hoef en blijf de rest van de dag binnen (tenzij er weer problemen zijn).