Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leanne_Salvo schreef:Tractor is vergeven.
Verder nog 2 rijbroeken.
Merk Eurostar, maat 88/32L, lichtgrijs/lichtblauw van kleur, ribstof, stretch, 1 zak met rits, nauwelijks gedragen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Merk Redhorse, maat 42, zwart, gladde stretchstof, suede zit- en beengedeelte, steekzakken met drukknoop, nooit gedragen
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Leanne_Salvo schreef:Leanne_Salvo schreef:Tractor is vergeven.
Verder nog 2 rijbroeken.
Merk Eurostar, maat 88/32L, lichtgrijs/lichtblauw van kleur, ribstof, stretch, 1 zak met rits, nauwelijks gedragen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Merk Redhorse, maat 42, zwart, gladde stretchstof, suede zit- en beengedeelte, steekzakken met drukknoop, nooit gedragen
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
De Redhorse broek is onder voorbehoud vergeven.
Harmonie6 schreef:Wie kan ik blij maken met een Husqvarna industrie naaimachine?
Alleen zware stoffen, geen leer.
[ Afbeelding ]
Gekocht om paardendekens te gaan repareren en vliegenkappen te gaan maken, helaas hier geen paardendekenwasserij in de buurt en er mogen alleen gewassen dekens onder een naaimachine door.
( anders loopt ie vast door het zand en rommel)
Hij werkt prima is al een oudere machine.
Zelf weet ik niet meer hoe ie ingespannen word, maar ff contact opnemen iemand die verstand heeft van naaimachines.
Woon over de grens bij Nieuweschans,Groningen, bij de stad Leer.
Machine moet opgehaald worden, is vrij zwaar maar hij past in een auto als de banken plat kunnen.
Geef hem alleen aan iemand cadeau die er zelf mee wil gaan werken, bv paardendekens wil gaan oplappen/repareren.
PB mij als je belangstelling hebt.
(Kijk ff op mp wat ze kosten).
Naaimachine is gereserveerd
Nientsje schreef:Ik heb een bruine rijbroek met lederen zitvlak die gratis opgehaald mag worden.
Hij is van Harry's Horse en maat 44.
Is kapot geweest bij het kruis maar dat is gemaakt, verder is hij prima in orde.
Ik vind het een erg fijne broek, maar hij past me niet meer.
Ik heb geen foto, lukt niet via telefoon.
Alleen ophalen, dat kan in Gorredijk (Friesland), want ik heb geen tijd (en ook geen zin) om ervoor naar het postkantoor te gaan.
De eerste die komt, die maalt.