Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sureido schreef:Mag ik deze omhoog schoppen? Denk dat er een hele nieuwe lichting is en ben wel eens benieuwd hoe en wat hier nu woont! Ik woon er nu precies een jaar op kamers en heb het helemaal gevonden.
Zitten hier leden van de studenten rijvereniging bijwant met de top week stonden ze met twee pony’s ergens reclame te maken. Niet echt de juiste manier denk ik zo
ben gestopt en wil weer paardrijden maar om met pony’s over de topweek te banjeren, sla je een beetje de plank mis... ik zou daar namelijk echt niet gaan staan. Twijfel nu tussen toch Olof of een sportvereniging. Leden hier trouwens?
Vond dat wel een erg fijne studentenrijvereniging! Geen verplichtingen ofzo en regelmatig gezellige activiteiten en lekker paardrijden (bijna) iedere week met een leuke groep (kleinschalig, max. 8 in een les).
Die pony's zijn heel wat gewend op de manege enzo.
. Ik zoek ook wel het borrelen etc op vandaar misschien een vidar of Olof beter voor mij. 

Weet iemand tot wanneer je je nog kan inschrijven bij de verenigingen (of kan dat inmiddels niet meer)?
Als het goed is zijn de aantallen inschrijvingen nog niet bekend, gezien die nog open zijn. Ik vind per vereniging ook nog een groot verschil zitten tussen de disputen, er zit over het algemeen wel een dispuut bij waar je bij past. Ik vind Plato en Vidar vergelijkbaar qua type mensen, behalve dan de topsporters. Olof is imo wat corporaler.