Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvelijnS schreef:Ik had jullie nog een antwoord beloofd over het vragen om gratis dingen. Omdat de insteek van het topic verandert op het moment dat je ook naar gratis dingen mag vragen, hebben we besloten dat dit topic er enkel is voor het weggeven van spullen. Wanneer je iets zoekt kun je op de Bokt Markt terecht.
Jorinda schreef:Ik heb nog in de aanbieding (foto's kunnen uiteraard gemaakt worden):
- Hamsterkooi, niet helemaal heel meer, maar functioneert nog goed! Inclusief drinkflesjes, trappetje, twee huisjes, watjes als nestmateriaal en loopwieltje. Absoluut niet geschikt voor dieren groter dan een hamster! Gaat ook echt niet weg voor een dier groter dan een hamster.
Lijkt op deze kooi: http://www.fretten.nl/index.php?main_pa ... ts_id=1609
- Een dichte zak hooi.
- Roze CD-rek.
- Boxen van Yours, niet compleet: er missen wat aansluitingsstekkers. Voor de Handige Harrie zeker nog bruikbaar!
Ophalen kan in Heiligerlee (GR), Onnen (GR) of Oosterwolde (FR). Ik verzend deze spullen niet.
Anoniem schreef:gratis ophalen:
dressuurdekje massimo grijs full 1x gebruikt maar vind hem niet fijn. gratis bij zadel gehad.
alleen voor mensen met goede redenen en niet iemand die hem lekker met winst door wil verkopen.!!!
[ Afbeelding ]
rondom arnhem/apeldoorn/zutphen
Yviertje schreef:Ik heb 3 dekjes in de aanbieding. Een witte van Harry's Horse, een (leger)groene van Eurostar en een donkerblauwe waar ik het merk niet van weet. De blauwe is heel stug/hard, dit is hij altijd geweest, deze is dus niet op te vouwen dus deze verzendt ik sowieso niet. Alle 3 hebben onder een dressuurzadel op een paard gelegen.
Op te halen in Pijnacker of Duiven. Verzenden alleen bij de witte en groene mogelijk, tegen verzendkosten.