Hier eindelijk ook regen Wel ook koud helaas, 6 graden.
marjo_elise
Geplaatst: 11-04-13 09:28
Hier ook regen. Maar dan van dat regen waar je niks mee kunt zegmaar. Soms wat harder soms weer bijna niks.. Laat t maar even goed regenen! (behalve als ik vanmiddag les ga geven) Dan hebben we straks lekker grasss!
Hier een beetje nevelig, zonnig en lekker temperatuurtje.
fargo
Geplaatst: 11-04-13 10:28
Hier regent het niet hard, maar wel steeds een beetje door lijkt het. Dat is eigenlijk het beste voor het land als het te hard gaat loopt het zo de harde grond af de sloot in. Dat moeten we niet hebben!
Hier blijft het lekker liggen, hoor, hele plassen hebben we ... de vogeltjes spetteren en badderen dat het een lieve lust is, die zijn er ook heel blij mee en ik dacht zelfs vanmorgen heeeeeeeel vroeg het gras een beetje te horen lachen
Hier is het nu ook droog.Het gras in de tuin is echt wel een stuk groener. Het gras heeft lang niet zoveel water nodig,voor de bomen is dit water nog lang niet genoeg.
fargo
Geplaatst: 11-04-13 11:20
Shirley schreef:
Hier blijft het lekker liggen, hoor, hele plassen hebben we ... de vogeltjes spetteren en badderen dat het een lieve lust is, die zijn er ook heel blij mee en ik dacht zelfs vanmorgen heeeeeeeel vroeg het gras een beetje te horen lachen