Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
ik geloof er niet in en mocht het wel het geval zijn was Eva zo bleek als sneeuw en Adam zo donker als pure chocolade
Blacky schreef:Hoe kan het dat er blanke en getinte mensen zijn als eva en adam blank waren?
Hoe kan het dat brandweermannen/vrouwen minder verdienen dat bijvoorbeeld een voetballer die miljoenen verdient? Terwijl (dat vind ik) voetballen alleen maar tegen een bal aantrappen is en brandweerlieden mensen hun levens redden.

ik heb ook anderhalf jaar werkeloos gezeten
Rowan_ schreef:Waarom de lucht blauw is
) is de lucht lichter blauw aan de horizon (in de verte) dan als je recht boven je kijkt. Dan is de afstand aarde - heelal korter, dus zit er minder lucht tussen, dus is hij donkerder. Als je naar de lucht aan de horizon kijkt, heb je veel meer lucht tussen jou en het heelal , dus is het lichter. snap je?
Maartenn schreef:Hoe wordt de gevoelstemperatuur bepaald?
mick75 schreef:Hoe kan het dat mijn zusje bijna platinablond is (niet helemaal wit, zit wel pigment in haar haar) terwijl zowel onze ouders als ik zeer donker tot zwart haar hebben? Je zou zeggen dat blond recessief is en bovendien komt blond in ons vaders familie helemaal niet voor, en in ons moeders familie zeer beperkt.
En haar kinderen hebben beiden blauwe ogen, terwijl zowel bij haar partner als bij haar geen blauwe ogen voorkomen en blauw volgens mijn oude biologieboekjes ook recessief is? En blauwe ogen ook in onze afstamming vrijwel niet voorkomen? (nee, ze is niet van de melkboer, dat is DNA-aangetoond).
Hoe komt het dat sommige stammen in Afrika en een aantal Aboriginals geen geometrie kennen? Die (her)kennen geen geometrische vormen zoals wij die geleerd hebben (en scoren dus standaard heel erg laag op onze, op Westerse denkwijze gebaseerde IQ-tests).
Damned schreef:Blacky schreef:Hoe kan het dat er blanke en getinte mensen zijn als eva en adam blank waren?
omdat eva en adam niet bestaan ?
Vivian__ schreef:Citaat:nog één: hoe kan het dat, als Adam en Eva de eerste en enige mensen waren en Kaïn en Abel hun enige zoons... dat Kaïn later verdween en terug kwam met een vrouw en kinderen? waar kwamen die dan vandaan?
Omdat ie naar een stad ging