Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:11

my_precious schreef:
ik had er wel 1 bij gewild hoor hihi.. maar denk echt niet dat mijn man dat wil.. ik zeg ook steeds als wij pups hebben dan hou ik er 1 zelf..maar hij wil zelfs geen pups meer omdat hij bang is dat ik er stiekem 1tje zelf hou..

mijn teefje is een tricolor wit, zwart en bruin.. ik had haar een aantal weken geleden laten dekken met een wildkleur reutje.. en een week later werd ze ziek.
echt doodziek.. koorts en een virus op haar longen die zeer besmettelijk was voor andere honden..
ben gelijk naar die vrouw gegaan van die reu en die is ook naar de da gegaan, bleek hij een drager te zijn van 1 of andere honden ziekte...
terwijl ze tegen mij had gezegd hij is getest en kerngezond enz enz..

was ik bijna mijn hondje kwijt geweest.. ze vroeg of ik een week later nog een keer wilde proberen haha ik zeg nou dan maar geen puppies voor ons maar mijn hondje wil ik niet kwijt.

ze adverteert nu op marktplaats als het goed is met haar reutje.

Daar ben je ook mooi klaar mee dan! Jeetje dat is schrikken, en dan nog door adverteren ook..
Hier alleen wat stress gehad omdat er 6 op de foto te zien waren en er 5 kwamen, na een 2e foto bleek dat het bij 5 bleef gelukkig dus niks aan de hand achteraf. Van de reu wist ik dat hij eerder gezonde nestjes had gehad, dat hij 2,5kg is en ook een heel goed karakter heeft sprak me bij hem zo aan, hij is net als mijn teefje heel relaxt, en geen mini's hier, maar de gezonde 'vormen'
Dit zijn ze toen ze 2 dagen oud waren:
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0287_o.jpg
En nu proberen ze al te lopen :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:12

roxiie schreef:
dees_daan schreef:
Ik heb duidelijk in de advertentie staan dat de pups niet zomaar weg gaan, ik heb ze er nu ook al op gezet zodat mensen nu al kunnen reageren en ik tijd heb om fijne baasjes te vinden, eigenlijk iedereen gebruikt mp.. De pups gaan ook zeker niet met iedereen mee, wil wel weten waar ze terecht komen, daar rekening mee houdend zie ik niet wat er verkeerd is aan mp, zelfs mensen van de rasvereniging hebben er pups op.
Het zijn rashondjes, mams heeft alleen een ARFE-stamboom dus de pups krijgen die ook, geen FCI-stamboom dus.

Het wil mij niet aan dat je juist jou honden dan niet kwijt kunt via andere wegen dan marktplaats.
Maar goed ieder z'n eigen ding natuurlijk! Er zullen ook heus wél echt geinteresseerden bij zitten.

Voor rashonden en raskittens kijk ik echter zelf nooit op MP, je word toch vaak genept ( is bij jou niet het geval.. Maar bij veel anderen wel)

Hier idem, ik kijk sowieso al niet op Marktplaats wanneer ik of iemand in mijn omgeving een hond of kat van een bepaald ras zoekt. Alle fokkers die ik in mijn omgeving heb willen daar ook niet mee geassocieerd worden. Daar worden de nestjes/dekkingen van tevoren aangekondigd op de website en in het clubblad van de rasvereniging. De rest gaat via hun website, shows, mond tot mond reclame, etc. Persoonlijk ben ik van mening (maar correct me if I'm wrong) dat een goede fokker geen "2e hands verkoopsite" als Marktplaats nodig heeft om een geschikt baasje te vinden voor zijn prachtige pups/kittens . Maar wellicht verkeren de fokkers die ik ken in een luxe positie, ze werken met wachtlijsten omdat de belangstelling zo groot is (en ze hun teven niet uitbuiten, dus niet constant nestjes hebben), dat ze de pups vaak al kwijt zijn voor er uberhaupt een dekking heeft plaatsgevonden.

Iemand met een "oops" nestje of een broodfokker daarentegen, zal Marktplaats wel moeten gebruiken omdat die geen connecties hebben en dat vaak hun enige manier is om pups/kittens onder de aandacht te brengen.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:15

dees_daan schreef:
my_precious schreef:
ik had er wel 1 bij gewild hoor hihi.. maar denk echt niet dat mijn man dat wil.. ik zeg ook steeds als wij pups hebben dan hou ik er 1 zelf..maar hij wil zelfs geen pups meer omdat hij bang is dat ik er stiekem 1tje zelf hou..

mijn teefje is een tricolor wit, zwart en bruin.. ik had haar een aantal weken geleden laten dekken met een wildkleur reutje.. en een week later werd ze ziek.
echt doodziek.. koorts en een virus op haar longen die zeer besmettelijk was voor andere honden..
ben gelijk naar die vrouw gegaan van die reu en die is ook naar de da gegaan, bleek hij een drager te zijn van 1 of andere honden ziekte...
terwijl ze tegen mij had gezegd hij is getest en kerngezond enz enz..

was ik bijna mijn hondje kwijt geweest.. ze vroeg of ik een week later nog een keer wilde proberen haha ik zeg nou dan maar geen puppies voor ons maar mijn hondje wil ik niet kwijt.

ze adverteert nu op marktplaats als het goed is met haar reutje.

Daar ben je ook mooi klaar mee dan! Jeetje dat is schrikken, en dan nog door adverteren ook..
Hier alleen wat stress gehad omdat er 6 op de foto te zien waren en er 5 kwamen, na een 2e foto bleek dat het bij 5 bleef gelukkig dus niks aan de hand achteraf. Van de reu wist ik dat hij eerder gezonde nestjes had gehad, dat hij 2,5kg is en ook een heel goed karakter heeft sprak me bij hem zo aan, hij is net als mijn teefje heel relaxt, en geen mini's hier, maar de gezonde 'vormen'
Dit zijn ze toen ze 2 dagen oud waren:
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0287_o.jpg
En nu proberen ze al te lopen :+

aahhhh en dan laat je me ook nog foto's zien? dan wordt ik helemaal verliefd haha..

mijn teefje weegt maar 1800 gram is een heel kleintje en het reutje woog 2 kilo.
ik kan helaas geen zware of grote reu voor mijn teefje omdat ze zelf zo klein is.

leuk hoor 5 puppies, ik zie ze al gaan door de huiskamer haha..
succes ermee.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:17

nu heb je het meer over fokkers die echt met regelmaat fokken (zonder broodfokker te zijn natuurlijk), maar je hebt ook mensen die 1x een nestje fokken, dat is dan niet direct verkeerd, maar deze zal misschien eerder wel op mp gaan adverteren omdat mensen niet op de hoogte zijn dat hij een nestje fokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:26

Enige verschil is dat dat 'proffesionele' fokkers zijn, dit is mijn eerste nestje, is ook niet de bedoeling om vaker te gaan fokken, het is geen oopsnestje en ik ben ook geen broodfokker.
Ik zou de pups via fb kunnen verkopen maar kies daar zelf niet voor omdat ik er geen zin in heb dat veel verschillende mensen met toevallig ook chihuahua's alles op mijn fb kunnen zien, fb is wat dat betreft privé voor mij.
Ik heb de reu gekozen op karakter en de gezonde bouw (geen mini chihuahua) daar houden veel 'echte fokkers' van chihuahua's niet van (mijn teefje werd bijvoorbeeld al lelijk genoemd omdat ze een langere neus heeft, ipv een stompje, iets wat ik juist beter vind, mijn teefje kan lekker een uur mee wandelen zonder dat dat problemen geeft)
Daarnaast zie ik niet in wat er verkeerd aan mp is, ik bepaal zelf aan wie ik een pup mee geef, en dat doe ik niet snel dus ik heb het zelf in de hand.
Het steeds kleiner, met een extreem appelhoofdje fokken houd ik niet van, en dat is wel wat de 'proffesionele' fokkers graag zien, en daar ben ik dus tegen.. Doe mij mijn 3kg teefje maar die lekker mee kan komen met de rest en echt een goed karaktertje heeft

my_precious

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:30

ik vind er ook niks verkeerds aan om op mp een advertentie te zetten met puppies, niet iedereen die daar pups te koop zet is gelijk slecht of broodfokker.. 1 van de eerste sites om dit soort advertenties te zetten was marktplaats dat er nu vele andere sites zijn die dit aanbieden wil ook niet zeggen dat er broodfokkers e.d. op ztten.. op marktplaats is het gewoon een stuk makkelijker om een advertentie te plaatsen met foto's en heb je wel de meeste kans om iets of een pup te verkopen want ontzettend veel mensen kijken en handelen op marktplaats.

maar goed daar heeft iedereen zijn eigen mening over..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:35

@Birte: Ja precies, mensen die voor de fun een keer een nestje hebben. Dat valt bij mij eigenlijk een beetje onder dezelfde noemer als het "oops" nestje, gewoon een eenmalig iets. Dat hoeft idd niet direct verkeerd te zijn, maar dan krijg je wel eerder de verhalen als hierboven staan (edit: zieke reu, terwijl gezegd was dat hij gezond was). Cruciale dingen met bijv. bloedlijnen en gezondheid worden toch vaak (soms uit onwetendheid) minder goed uitgezocht en deze verkopers zijn vaak ook minder streng in de selectie.

Dat zie ik ook bij mensen hier uit de straat, hebben zich niet ingelezen in het ras, hebben een fokker gezocht op Marktplaats en mochten zo een pupje uit het nest kiezen. Ze zijn nooit geïnformeerd over het karakter van de pups, dat vonden ze ook niet interessant, want ze wilden op uiterlijk kiezen. De fokker vond dat prima, deze heeft verder ook niet gekeken of de hond wel zou matchen met het gezin en of deze mensen überhaupt wel wisten waar ze aan begonnen. Qua combinatie heeft ze gewoon een beetje natte vingerwerk gedaan. De teef had wel eens wat gewonnen op show, de reu ook, ze dacht dat ze elkaar wel mooi aan zouden vullen en heeft ze toen op elkaar gezet. Er is niet gekeken naar inteelt, ziektes, factoren die elkaar zouden versterken etc. Het kan natuurlijk goed gaan, maar dat is geen fokken, dat is gewoon vermeerderen.

Ik zeg niet dat jullie het zo doen hoor, want ik ken jullie verder niet, maar dat is iets wat me door de jaren heen erg is opgevallen en daar kan ik me nogal aan ergeren.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:38

joyce2 schreef:
@Birte: Ja precies, mensen die voor de fun een keer een nestje hebben. Dat valt bij mij eigenlijk een beetje onder dezelfde noemer als het "oops" nestje, gewoon een eenmalig iets. Dat hoeft idd niet direct verkeerd te zijn, maar dan krijg je wel eerder de verhalen als hierboven staan. Cruciale dingen met bijv. bloedlijnen en gezondheid worden toch vaak (soms uit onwetendheid) minder goed uitgezocht en deze verkopers zijn vaak ook minder streng in de selectie.

Dat zie ik ook bij mensen hier uit de straat, hebben zich niet ingelezen in het ras, hebben een fokker gezocht op Marktplaats en mochten zo een pupje uit het nest kiezen. Ze zijn nooit geïnformeerd over het karakter van de pups, dat vonden ze ook niet interessant, want ze wilden op uiterlijk kiezen. De fokker vond dat prima, deze heeft verder ook niet gekeken of de hond wel zou matchen met het gezin en of deze mensen überhaupt wel wisten waar ze aan begonnen. Qua combinatie heeft ze gewoon een beetje natte vingerwerk gedaan. De teef had wel eens wat gewonnen op show, de reu ook, ze dacht dat ze elkaar wel mooi aan zouden vullen en heeft ze toen op elkaar gezet. Er is niet gekeken naar inteelt, ziektes, factoren die elkaar zouden versterken etc. Het kan natuurlijk goed gaan, maar dat is geen fokken, dat is gewoon vermeerderen.

Ik zeg niet dat jullie het zo doen hoor, want ik ken jullie verder niet, maar dat is iets wat me door de jaren heen erg is opgevallen en daar kan ik me nogal aan ergeren.

dat zegt ook niet altijd wat want ik heb een reutje genomen van een buurvrouw verderop die ik heel goed ken en beide hondjes zijn getest op erfelijke afwijkingen gezond verklaard door de da en nu bleek achteraf ineens die hond drager te zijn van een besmettelijke virus wat mijn teefje dus ook ineens opgelopen heeft..
en daar kwamen wij pas achter nadat mijn teefje gedekt was door het reutje en mijn teefje ziek werd.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:45

Kopen bij een goede fokker betekend niet dat je hond nooit ziek kan worden, maar het betekend wel dat je heel veel risico's uitsluit. Ik kan hier nog wel een heel verhaal over tikken, maar ik geloof dat we nu al aardig off topic gaan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:47

Mijn witte herder reu komt bij erkende fokkers weg, heeft shows gelopen, zijn dochter in Canada is FCI-wereldkampioen, toch was hij verwaarloosd en werd al jaren niet meer uitgelaten..

Ik heb mijn reu wel op de lijnen uitgekozen, op gezondheid en karakter, hij is wel 'officieel' dekreu trouwens en staat ook niet als dekreu op mp, maar dat maakt niks uit, hij dekt ook niet veel, en niet zomaar teefjes buiten hun eigen teefjes om.
Het belangrijkste was voor mij een gezonde bouw en een goed karakter, financieel gezien had ik beter voor een reu van 1,5kg kunnen gaan bijvoorbeeld, mini chi's zijn geliefder, maar dat vind ik niet gezond en niet mooi dus kies ik daar niet voor.

dus ook de erkende fokkers zijn niet altijd goed, daar zitten ook genoeg broodfokkers tussen die alleen naar uiterlijk kijken, kijk maar naar de chi's en cavaliertjes..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:49

ik denk dat iedereen wel hele verhalen over weet..
ik weet dat ik een goede fokker ben gelukkig..maar het is natuurlijk niet leuk als je hond ineens ziek wordt door een erkend reutje, dan schrik je als fokker ook wel hoor.

maar goed wat betreft marktplaats zijn er best een hoop erkende fokkers die ook daar adverteren.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:52

dees_daan schreef:
Mijn witte herder reu komt bij erkende fokkers weg, heeft shows gelopen, zijn dochter in Canada is FCI-wereldkampioen, toch was hij verwaarloosd en werd al jaren niet meer uitgelaten..

Ik heb mijn reu wel op de lijnen uitgekozen, op gezondheid en karakter, hij is wel 'officieel' dekreu trouwens en staat ook niet als dekreu op mp, maar dat maakt niks uit, hij dekt ook niet veel, en niet zomaar teefjes buiten hun eigen teefjes om.
Het belangrijkste was voor mij een gezonde bouw en een goed karakter, financieel gezien had ik beter voor een reu van 1,5kg kunnen gaan bijvoorbeeld, mini chi's zijn geliefder, maar dat vind ik niet gezond en niet mooi dus kies ik daar niet voor.

dus ook de erkende fokkers zijn niet altijd goed, daar zitten ook genoeg broodfokkers tussen die alleen naar uiterlijk kijken, kijk maar naar de chi's en cavaliertjes..

en weet je wat vaak ook nog is of je chi of andere pup nu een stamboom heeft of niet, een fokker verdient er echt geen honderden euro's op.. ik ben echt serieus 300 tot 400 euro kwijt aan het hele proces vanaf de dekking tot aan de pups naar een goed tehuis gaan.

bij mij krijgen ze dan wel een halsbandje en riempje mee een puppypakket bestaan uit een grote zak puppy brokjes en niet voor 4 dgn maar een maand genoeg, wat speeltjes enz.. dat staat bij mij ook in mijn advertentie die ik dan op mp of op andere sites zet.

de meeste fokkers doen dat weer niet.
als ik kijk op mp naar advertenties staat er vaak de pups zijn zo en zo oud en mogen het nest verlaten en maar weinig info over ouders e.d. of wat ze eten en of ze al zelf eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:02

my_precious schreef:
dees_daan schreef:

en weet je wat vaak ook nog is of je chi of andere pup nu een stamboom heeft of niet, een fokker verdient er echt geen honderden euro's op.. ik ben echt serieus 300 tot 400 euro kwijt aan het hele proces vanaf de dekking tot aan de pups naar een goed tehuis gaan.

bij mij krijgen ze dan wel een halsbandje en riempje mee een puppypakket bestaan uit een grote zak puppy brokjes en niet voor 4 dgn maar een maand genoeg, wat speeltjes enz.. dat staat bij mij ook in mijn advertentie die ik dan op mp of op andere sites zet.

de meeste fokkers doen dat weer niet.
als ik kijk op mp naar advertenties staat er vaak de pups zijn zo en zo oud en mogen het nest verlaten en maar weinig info over ouders e.d. of wat ze eten en of ze al zelf eten.

Ik heb het uitgerekend en ben rond de 700 euro kwijt, dat is dan met foto om te kijken hoeveel er waren, huisbezoek toen er 5 kwamen, later naar de praktijk om nog een foto te maken toen de 6e niet kwam, die er dus ook niet was..
Voordat de pups er waren de dekking, alle benodigdheden voor de bevalling zoals de melk, werpkist, lamp en vetbedden.
Verder voer, ontworming, entingen, chip, arfe-stambomen.
Hier krijgen ze idd ook een puppypakket mee met voer een riempje en halsband en wat speeltjes + een nestdoekje. En voor de nieuwe baasjes foto's van de pup, van geboorte tot ze weg gaan.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:07

dat had ik ook de eerste keer hoor was ik ook 650 kwijt geloof ik, maar ik heb al zo lang pups natuurlijk.. ik doe een hoop zelf,. het ontwormen en de hele bevalling doe ik ook zelf.. gelukkig nog geen complicaties gehad anders ben je ook meer kwijt.

in het begin kocht ik voor elke pup een halsband met steentjes die erg duur waren met uitlooplijn dan ben je ook 35 euro per stuk kwijt, haha dat doe ik nu ook niet meer.. en het stamboom is ook al tegen de 60 euro geloof ik..

nu koop ik ze bijv op marktplaats dan kan je hele partijen halsbanden en riemen kopen voor niet al teveel geld.
in het begin kocht ik op marktplaats ook een rode lamp en een werpkist waar ik mij scheel aan betaalde, nu hebben wij de laatste keer er 1 zelf gemaakt.

ze vragen op marktplaats daar ook gerust 150 euro voor, terwijl als je hem zelf maakt 60 euro kwijt bent, en dan heb ik er ook doodlig stangen in zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:13

Op mp zijn ze vaak duur idd, daar staan ze ook te huur op..

Ontworming doe ik ook zelf idd, en de bevalling heb ik ook zelf gedaan (ging mooi vlot) maar toen er dus 5 ipv 6 kwamen is de DA er wel bij geweest, en ik dus naar hem.
Ik heb via mp wel hele leuke speeltjes hier uit de buurt, is een webshop die adverteert op mp.
Werpkist en lamp heb ik wel via mp voor een leuk prijsje gekocht, moest wel een nieuwe lamp in maar daar had ik wel mazzel mee.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:26

ja dat is vaak zo ik had ook de lamp op mp gekocht, deden die mensen wel moeilijk over toen want die wilde de lamp opsturen maar ik wilde hem komen halen hahaha.. toen ik hem kwam halen moest er bij mij ook een nieuwe lamp in.. was niet erg hoor die lampen zijn niet heel erg duur maar blijkbaar dachten ze er makkelijker vanaf te komen door meer geld te ontvangen, toen ik zij dat de lamp stuk was ging er 10 euro van de lamp af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 00:39

my_precious schreef:
ja dat is vaak zo ik had ook de lamp op mp gekocht, deden die mensen wel moeilijk over toen want die wilde de lamp opsturen maar ik wilde hem komen halen hahaha.. toen ik hem kwam halen moest er bij mij ook een nieuwe lamp in.. was niet erg hoor die lampen zijn niet heel erg duur maar blijkbaar dachten ze er makkelijker vanaf te komen door meer geld te ontvangen, toen ik zij dat de lamp stuk was ging er 10 euro van de lamp af.

Dan hadden ze kunnen zeggen dat het tijdens het versturen niet goed gegaan is idd, hier zat een 'gewone' lamp in, zonder rood licht, heb nu 1 met maar daar werd ik tijdens de bevalling wel gek van, kon niet eens goed zien of de choco's nou choco waren of zwart.. Toch wel jammer dat de mp lamp niet genoeg warmte gaf haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 09:42

Ach, alles wordt op Marktplaats te koop aangeboden, met goede of minder goede bedoelingen en kwaliteiten, is aan jezelf om daar een beetje doorheen te kijken toch :)

Ik ga persoonlijk ook geen klein vermogen uitgeven aan de aankoop van een kat of hond, stop dat liever in het dier zelf. Maar als je echt een bepaald ras zoekt dan hoort dat erbij natuurlijk. Ik had ook graag een setje Maine Coons gehad maar ga echt niet tegen de 1000 euro uitgeven voor de aankoop van een kat 8)7

Er zijn zat leuke en gezonde vuilnisbakkies immers :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 09:49

Klopt, en anders via herplaatsing/asiel (zit een mooie in het asiel toevallig hier haha of het echt een main coon is weet ik niet maar hij is wel heel knap! )
Mijn kleine reu is een kruising, niks mis mee, maar als mensen geen geld hebben en toch perse een chi willen snap ik dat niet.. Er staan genoeg leuke hondjes op, heb je het er niet voor over dan is een leuke kruising ook goed lijkt mij, of kies voor een ouder hondje.. Maar het moet een raspup zijn, ik ben met alle 3 de honden even blij, en qua aanschaf heeft mijn kruising nog het meest gekost ook :')
Ik heb bij dat soort mensen het idee dat het er om gaat dat ze er mee willen fokken en zo geld kunnen verdienen, zo min mogelijk uitgeven en zoveel mogelijk winst maken.. Of ze verkopen ze weer door.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:10

Het "smaakt" wel een beetje naar van die wannebe erbij willen hoorders ja...zeker met chi's, dat is vaak toch al bepaald volk dat het vooral als accessoire ziet :o

Maar het kan natuurlijk ook gewoon een oprechte liefhebber zijn, ik zou het ook geweldig vinden om een setje MC's te hebben, het zou de beestjes aan niks ontbreken maar ik ga gewoon echt geen 1000 euro neertellen voor een kat :P

Qua verzorging en DA kosten: geen probleem, maar voor de aanschaf heb ik het gewoon echt niet over :)

Heb dan wel weer 100 euro betaald voor 2 boerderij oeps-katten, ongeënt of iets, dat was dan eigenlijk duurder / erger overprijsd in verhouding.... maargoed :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:17

Hier ook 2 rashonden die genoeg gekost hebben, en nog steeds kosten haha.

Moet eerlijk zeggen dat ik € 700/800 euro voor een kat ook errug veel vind hoor O:) Maar een main coon is wel heel gaaf!
We hebben nu een x main coon van 5 mnd. Momenteel zier hij er niet uit nu hij z'n kittenhaar aan het verliezen is haha
Deze komt overigens niet via mp maar van de staleigenaar

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:34

Aaah, lief!

Wel een langharige? Ik had bij die van mij even hoop dat ze half-langharig waren, leek het wel op als kittens, maar zijn doodgewone poezels geworden :P Nouja, wel 1 grijze en een lichtrode, toch nog een beetje apart :P

Wij hebben ons huis gekocht van MC fokkers, die hadden er een stuk of 12 lopen, geweldige beesten :+:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:39

Onze twee super knapperds (en prima gezonde) komen ook van MP. Niets anders dan lof over de fokker!!
Kijk bij een advertentie wel gelijk bij andere advertenties van gebruikers, of ze niet van allerlei rassen iets aanbieden :P
Een belletje naar de adverteerder zei ons eigenlijk al gelijk genoeg. Toen we daar een keer gingen kijken was het helemaal beklonken :D

Sommige mensen hebben ook lekker geduld :P Gister akkoord gegaan met bod. Moest verzonden worden en ze zou het geld overmaken. Gisteravond al een mailtje of het ontvangen was en of het al op de post was..... }:0

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:41

Heu...op zondag.....? Wel lekker enthousiast in ieder geval :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:42

Datte doel ik.... :')