my_precious schreef:ik had er wel 1 bij gewild hoor hihi.. maar denk echt niet dat mijn man dat wil.. ik zeg ook steeds als wij pups hebben dan hou ik er 1 zelf..maar hij wil zelfs geen pups meer omdat hij bang is dat ik er stiekem 1tje zelf hou..
mijn teefje is een tricolor wit, zwart en bruin.. ik had haar een aantal weken geleden laten dekken met een wildkleur reutje.. en een week later werd ze ziek.
echt doodziek.. koorts en een virus op haar longen die zeer besmettelijk was voor andere honden..
ben gelijk naar die vrouw gegaan van die reu en die is ook naar de da gegaan, bleek hij een drager te zijn van 1 of andere honden ziekte...
terwijl ze tegen mij had gezegd hij is getest en kerngezond enz enz..
was ik bijna mijn hondje kwijt geweest.. ze vroeg of ik een week later nog een keer wilde proberen haha ik zeg nou dan maar geen puppies voor ons maar mijn hondje wil ik niet kwijt.
ze adverteert nu op marktplaats als het goed is met haar reutje.
Daar ben je ook mooi klaar mee dan! Jeetje dat is schrikken, en dan nog door adverteren ook..
Hier alleen wat stress gehad omdat er 6 op de foto te zien waren en er 5 kwamen, na een 2e foto bleek dat het bij 5 bleef gelukkig dus niks aan de hand achteraf. Van de reu wist ik dat hij eerder gezonde nestjes had gehad, dat hij 2,5kg is en ook een heel goed karakter heeft sprak me bij hem zo aan, hij is net als mijn teefje heel relaxt, en geen mini's hier, maar de gezonde 'vormen'
Dit zijn ze toen ze 2 dagen oud waren:
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0287_o.jpg
En nu proberen ze al te lopen