Hier (Kampen) ligt echt 2 centimeter ofzo Alle wegen ook alweer sneeuwvrij, alleen op het gras en onbelopen paden ligt nog wat. Moest vanmorgen (10.15) naar Dronten met de auto en ook daar geen vlokje gezien
Ben er heeeel blij mee, heb vanavond wedstrijd waar ik toch wel heel graag wil starten! Volgens br komt er ook niets meer aan
Hier sneeuwt het nog steeds super hard (wageningen). Het verkeer staat vast en de straten zijn niet echt schoon te noemen. Ik moet nu 5km fietsen, maar dat zal vast lastig worden.
hier komt nog steeds veel sneeuw naar beneden, vanaf vanochtend 6.15 sneeuwt het en het gaat gestaag door. de slobber staat klaar, zo maar eens even een rondje geven.
MarvanTom
Geplaatst: 07-12-12 14:54
Wat mooi wit was, is nu vieze prut. Druilerig weer, da's de beste omschrijving.
Als al die nattigheid vannacht opvriest, hebben we dikke problemen in de vorm van een ijslaag...
Ha ha, ik kwam die sneeuwschuiver foto al tegen op fb.
Mooie plaatjes zie ik hierboven. Toch ben ik blij dat het hier niet zo erg is. Het is hier wel nog steeds aan het sneeuwen, niet droog geweest, maar het grootste deel smelt direct weer weg. Een beetje een vieze bende geworden, dat wel.
Ik ben erg benieuwd hoe de mensen het hebben met de sneeuw die in de lijn van barneveld, arnhem, nijmegen, venray wonen. Die hebben echt al heel lang een donkerer blauw gebied boven hun hangen.