[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 23:18

Ik vind de combinatie ook iets te.. De legging vind ik wel vet, shirt minder.
Zal ff foto's maken van m'n aankoopjes :)

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 00:50

Davinia_ schreef:
Dat jasje van de H&M wordt steeds leuker ja! :j

Hahaha, Klis, wat ben je toch geniaal dat je er een foto van ging maken :') Helaas kan ik je niet verder helpen.

Dusty, ik weet niet goed wat ik van het jurkje vind. Aan de ene kant vind ik het een erg leuk jurkje, aan de andere kant vind ik hem erg hoerig. Maar zou ook kunnen komen door het model. Trek hem een stuk naar beneden, push je tieten wat minder op en draag er een mooie panty onder en dan zou ie wel kunnen :+

Zowiezo onder elk jurkje wat in aantrek komt een panty, zoon soort jurkjes zonder panty is een no go..

Scheeld dat ik niet heel veel heb om op te pushe dus dat hoeft niet haha.

Matsje schreef:
Malenka schreef:

Ik heb niets tegen het jurkje. Maar gala is het niet. Bij de dresscode gala draag je namelijk een lange jurk.

Volgens mij gaat ze niet naar een gala hoor.

Dresscode gala lange jurk ? Zelfs bij het eind gala trekken ze hier tegenwoordig korte cocktail jurkjes aan, zelfs zoon jurkjes als ik net liet zien.

Maar voor de duidelijkheid, het is voor een discotheek, waarmee ik met zoon jurkje echt wel naar binnen kom, daarbij ga ik niet zoon stervens dure cocktail jurk halen voor die 2x in het jaar dat er gala is.
( heb een moeilijk figuur waardoor ik het soort stof van die cocktail jurkjes mij nooit passen en ik dus beter elastisch iets pak )

Chrissie schreef:
Dusty, wat voor gala is het?
Als het in een club of kroeg is, en het is georganiseerd voor studenten/uitgaanspubliek, dan loopt de helft sowieso in een kort jurkje..

Een zelfde soort jurkje is ook te koop bij Nelly, maar dan in twee andere kleuren.
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 555176-46/

Het is dus idd voor het uitgaan enzo, dus geen school of werk georganiseerd gala.

Ik zal eens even naar de jurkjes kijken, Dankje :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 07:57

Ha meiden!

Ik heb het blazertje (groen, goud, zwart van H&M), nu ook in 36 kunnen bemachtigen (voordeel van om 6 uur op moeten staan). Dus voor Matsje of iemand anders kan straks waarschijnlijk wel een 38 overnemen :).

Verder waaah die site met die setjes is kei leuk. Ben nu alleen helemaal verliefd geworden op dat jasje en dat mag niet.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:25

Dustyenmax18,
Dan is het best een leuk jurkje. Veel plezier in ieder geval.

Ik begrijp echt niet dat men een dresscode noemt en zich daar niet aan houd. Als ik een feest organiseer en ik geef van te voren de dresscode aan dan wil ik ook wel dat iedereen zich daar aan houd. Ik zou het niet waarderen als iemand in een cocktailjurkje komt als ik gala aangeef. Het geeft toch een hele ander sfeer.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:12

Malenka schreef:
Dustyenmax18,
Dan is het best een leuk jurkje. Veel plezier in ieder geval.

Ik begrijp echt niet dat men een dresscode noemt en zich daar niet aan houd. Als ik een feest organiseer en ik geef van te voren de dresscode aan dan wil ik ook wel dat iedereen zich daar aan houd. Ik zou het niet waarderen als iemand in een cocktailjurkje komt als ik gala aangeef. Het geeft toch een hele ander sfeer.

Bij schoolgala's is het echt een uitzondering dat iedereen in het lang gaat.
Ik zie ook liever iedereen met mooie lange jurken, had zelf dan ook 2x een lange jurk.
Mijn laatste was zelfs van de H&M ! :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MJFDIOVZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QKIAJJE.jpg

Bij andere dingen zie ik ook vaak een nutteloze dresscode :P

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:16

@josien jou lange jurk vind ik heel mooi! :+: maar wat ik op school aan lange jurken zie is echt vreselijk oudbollig. Dan vind ik toch kortere jurkjes mooier. Iets Boven de knie. Geen korte slet jurkjes.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:17

Wow, leuk jurkje, Josien! :D

Pff, ik wil haar hele kledingkast hebben, ze plaatst telkens zulke leuke outfits:
Afbeelding

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:25

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:52

Matsje, ik zag zo'n broek gisteren ook bij de Vero Moda hangen :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 12:56

Die van de H&M valt heel raar. Ik heb maat 28 en de 29 kreeg ik niet eens over mn benen heen :')

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:59

Aah mooie hakken Matsje! Jammer!

Ik had trouwens ook een jurkje tot boven mijn knieën aan op gala hoor, als je maar 1,59 lang bent is het vaak gewoon niet mooi om zo'n lange jurk aan te doen. Ik heb het wel geprobeerd, maar dan moesten ze allemaal een meter ingekort worden en daar worden die jurken nou ook niet echt mooier van ;)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:02

Matsje schreef:
Loes, laat me maar weten als je er uit bent.

Ze hebben nu bij h&m een gecoate rode skinny in de sale maar helaas mijn maat niet...
Morgenochtend maar even proberen.
Deze: http://www.hm.com/nl/product/01285?arti ... le=01285-B

Weet iemand hoe deze broeken vallen qua maat? Ik twijfel tussen 27 en 28.

En de schoentjes zijn in de sale maar niet mijn maat 39

http://www.hm.com/nl/product/04597?arti ... pOrigin=SA

Die broek heb ik in rood en zwart! Echt mijn lievelingsbroeken! Ik heb er maat 27 van, dat is ter vergelijking ook mijn maat bij Levi's en Met jeans :)!

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:15

Ik lees trouwens dat deze laarzen Afbeelding echt superpopulair zijn bij H&M.

In ieder geval, ik pas H&M broeken bijna nooit. Mijn eigen maat lubbert altijd op mijn rug óf het zit veel te strak om mijn kuiten. De jeansmaten schijnen verder wel normaal te vallen (maar alsnog pas ik ze niet :D ).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 13:41

Die MMM laarsjes van H&M vind ik echt niets, totaal niet mn smaak. :n

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:54

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:13

Loesss schreef:
Matsje schreef:
Loes, laat me maar weten als je er uit bent.

Ze hebben nu bij h&m een gecoate rode skinny in de sale maar helaas mijn maat niet...
Morgenochtend maar even proberen.
Deze: http://www.hm.com/nl/product/01285?arti ... le=01285-B

Weet iemand hoe deze broeken vallen qua maat? Ik twijfel tussen 27 en 28.

En de schoentjes zijn in de sale maar niet mijn maat 39

http://www.hm.com/nl/product/04597?arti ... pOrigin=SA

Die broek heb ik in rood en zwart! Echt mijn lievelingsbroeken! Ik heb er maat 27 van, dat is ter vergelijking ook mijn maat bij Levi's en Met jeans :)!

Hmm dan denk ik dat ik ook 27 moet. Ik heb van de gewone h&m broeken meestal 36 heel soms 34 jij ook?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:26

Hele gave Love Jumper voorbij zien komen! leuke site ook.. zag even snel ''10% off voor all student'' voorbij komen, maar dat geldt niet voor Ndl studenten denk ik? Asos heeft dat ook..

Gisteren 3 uurtjes lang het zwart-groud-groene h&m jasje aan gehad.. alleen het nadeel is; de stiksels enzo zitten er niet super goed op. Vooral de goude en groene draadjes niet.. Aan de mauw zitten pailetten en onder een het jasje wat stiksels... ben al 2x vast komen te zitten met mn mauw aan de onderkant |( waardoor er nu ook wat los zit.. dus even denken hoe ik dit aan ga pakken...

en de haklaarsjes van newlook die ik aan had, zit ook al een mini beschadiging op 8)7 _-:(

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:28

Dan moet je geen 28 nemen Matsje. Ik heb 28 van de jeans, en 38 van de normale broeken..

Ik weet niet Marije, of die korting ook voor ons geldt. Je krijgt wel 20% welkomstkorting. Verzendkosten zijn ong. 10 euro, dat is wel vrij veel helaas.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 15:25

[/quote]

Die broek heb ik in rood en zwart! Echt mijn lievelingsbroeken! Ik heb er maat 27 van, dat is ter vergelijking ook mijn maat bij Levi's en Met jeans :)![/quote]

Hmm dan denk ik dat ik ook 27 moet. Ik heb van de gewone h&m broeken meestal 36 heel soms 34 jij ook?[/quote]

Ik ook 36 van de gewone broeken. Dus denk inderdaad dat je 27 dan wel goed zal zitten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 17:28

Ik heb ook weer ff geshopt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze heb ik uiteraard niet gekocht! :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 17:49

Ik heb mn Uggs binnen, jeej :)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:01

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:04

Flying_Angel Leuke aankopen! Die schoenen zijn ook echt heel leuk.

Cccc fotooo :D

Ik heb net dat mintgroene jasje gekocht van de H&M.
Heb wel foto'tje niet zo duidelijk en verder ook niet echt bijpassende outfit ofzo maar voor 't idee.
http://tinypic.com/r/21oc0ad/6

Heb ook nog een hele gave broek gepast, zocht al tijdje zoiets. Nog niet gekocht, omdat ik nog twijfel.
http://tinypic.com/r/j9a3rb/6

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:06

H&M bestelling binnen. De olijfgroene tas is heel mooi en de maillots waren goed. Ik had 3 oud en nieuw outfits besteld maar ze waren allemaal niks! 1 te klein en de ander lelijke pasvorm.

Nu dus nog steeds op zoek. Ik heb besloten een jurkje met lange mouwen te nemen, aangezien ik toch echt wel te wit ben voor blote armen. Lekker kort mag ie wel zijn, doe toch een mooie panty aan.

Iemand een idee? Dus feestelijk jurkje met lange mouwen, liefst in een mooie diepe warme kleur als burgundy/ bordeaux, antraciet, donkercamel zoiets.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:11

Leuk blazertje die met die glitter!
Zo'n legerbroek vind ik ook bedenkelijk. Het schijnt weer hip te zijn maar het heeft bij mij nog steeds zo'n fout jaren 90 imago.