[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mendel

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:26

Die groene schoenen zijn awesome!

Die limegroene broek :') Niet mijn ding maar ben benieuwd hoe het staat! :)

Ik kwam deze schoenen tegen (iemand zocht dit type toch?)
Dolcis http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8V8KTKRE.jpg

Heb ook geprobeerd een foto te maken van mijn nieuwe schoenen maar daar is het nu te donker voor. Ze zijn grijs, tot aan de knie, suede. Hele mooi en stijlvol.
Heb ook een legging (panty achtig) van de trekpleister die echt geweldig zit :oo. Vormt helemaal naar mijn lijf, bobbels allemaal weg :+ en lang genoeg ook nog.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:31

Die okergele broek is mooi! Die trui erbij ook trouwens. Ik ga morgen naar Bremen, ben benieuwd waar ik mee thuis kom! Heb geen specifieke missie, misschien een paar leuke zwarte enkellaarsjes en wat truien.. Verder gewoon lekker rondneuzen.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:33

Die limegroene broek vind ik echt verschrikkelijk, sorry :,).
Die laarsjes zijn leuk zeg! :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:22

Succes met de limegroene broek! Ik heb een fluorgele. Zelfde gedachte als jij, goedkoop en ach ik doe eens gek. Maar heb 'm nog maar een keer aan gehad omdat ik 'm niet weet te combineren.

Leuk die bikerboots! Kun je er ook een aan foto van maken? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:28

Leuke schoenen die laarsjes! Wilde ook nog even zeggen dat ik Vivi haar outfit echt super leuk vind!

Ik vind die broek een beetje gek zo. ben wel benieuwd naar een aan foto, want die onderkant ziet er zo vreemd uit ineens. Ben wel benieuwd hoe je 'm gaat combineren, ik zou niet weten hoe ik dat zou doen namelijk. :+ Wil heel graag een licht (maar geen mint) groene broek of een okergele nog.. Of een paarse. En ik heb al een rode, maar rood is wel makkelijk te combineren :)).

En CCCCC, thanks! Veenendaal ligt namelijk wel in de richting om (snel!) te kunnen bezoeken. En Jukebox is heel erg goedkoop toch, is ook wel fijn. O:) Heb helaas gewoon even niet de tijd om naar Utrecht of zo te gaan of naar Arnhem want dan wordt het gelijk altijd al zo lang (eigen schuld, haha). Volgende week vrijdag denk ik maar even naar Veenendaal! :D

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:58

_micha_ ik zal zo snel mogelijk even een aanfoto van de bikerboots maken.

Denk dat ik die dan morgen plaats. Ben nu aan het oppassen en morgen ochtend moet ik eerst werken.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:35

Mag ik jullie hulp inroepen? Wat zeggen jullie van deze legging (bij mij?), of iig zo'n soort. Was in de H&M dus had even geen andere schoenen enzo bij de hand. :P
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:48

Ik denk dat je het best kan hebben (weet niet hoe je het dan combineert) maar ik vind die legging persoonlijk niet zo mooi.. Houd zelf heel erg van printjes maar vind deze dan weer net niet.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:52

Nja het gaat ook niet zo zeer specifiek om deze legging, maar ik wil graag een legging met een printje! Nog tips waar je leuke kunt kopen? Deze zat namelijk niet zo lekker.. :) Dankje voor je reactie! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:56

Hmmm ik ben er ook geen fan van. Persoonlijk vind ik dat zo'n legging weinig voor je figuur doet of je nou maat 32 of 44 hebt. Ik zou dan op zoek gaan naar één met wat meer kleurtjes, de echte Aztec. Hoe wil je het gaan combineren?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:29

Ik vind hem wel leuk op zich.. Het staat je wel (met andere schoenen). Heb hem vandaag ook zien hangen. Maar er zijn leukere. Ze hebben daar toch ook een gekleurde tregging? Volgens mij heeft iemand hier die al gekocht.
Ik vind trouwens de zilver of goud kleurige broeken tof!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:37

Ik vind meer kleurtjes ook leuk, ik had andere leuke met kleurtjes gezien maar mijn shop-maatjes vonden dat echt vreselijk dus toen heb ik deze maar gepast. :') Ik hou zelf nogal van gekke kleurtjes enzo, haha.. :P

Hoe te combineren? Geen flauw idee, ik ben daar echt een knulletje in. :')

Maar weet iemand waar je leuke Aztec's kan kopen dan? Ik zag hele leuke bij de Joké. :)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:51

Lastig is dat he! Mijn moeder (waar ik vanmiddag mee winkelde) vind heel veel ook niets. Dan loop ik ook maar gewoon verder en kijk ik wel een keer alleen. Ze heeft wel een heel mooi vest gekocht vandaag (bij de C&A :oo vind dat normaal erg een rampen winkel :') maar het viel mee).

Ik weet niet waar je die broeken kunt kopen. Ben er ook wel benieuwd naar. Maar die zijn voor mij altijd te kort dus ik kijk er niet eens naar.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:52

Haha ja inderdaad heel lastig. Maar zij zijn meer een beetje van de 'normale' dingen ofzo, dus ze vonden zo'n gekleurde veels te raar en druk denk ik. :') Maar misschien ga ik van de week toch nog even naar de Joké, want die vond ik wel erg leuk haha!

Oh C&A kan ik normaal ook niet zo veel mee idd.. Leuk dat ze toch geslaagd is daar!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-12 09:52

Ik vind dat ze op deze site ook wel leuke kleding hebben:
www.fashionisadrug.nl
Zag een leuk shirtje met afzak schouder en studs. Zit erg te twijfelen of ik hem ga bestellen! Is niet duur, maar 24.95 en je krijgt nu 15% korting :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 09:57

Leuke legging in foto boven, h&m?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 10:40

Ja h&m inderdaad. Ze hebben ook een kleurige variant.

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:31

Hey dames, heb al het hele topic doorgelezen maar nog niet gereageerd :o
Leuke foto's komen hier voorbij! Ik ben zelf ook een groot kleding liefhebber <3
Zal me even voorstellen, mijn naam is Nadine en ik ben 22 jaar oud. Ik werk als podotherapeuten maar volg daarnaast nog een minor op de kunstacademie op dit moment.. Dus op mijn werk draag ik een witte jas, niet echt charmant.. maarja.. Dus in het weekend ben ik wel helemaal in 't mooi :)
Ik wil mijn outfit van vandaag wel even posten maar kan me iemand vertellen hoe ik makkelijk een foto van een telefoon naar bokt zet?
Edit: al gevonden Afbeelding
topje: H&M
Blazer: Onbekend winkeltje
Broek: Onbekend winkeltje
Schoenen: van haren
Oorbellen: Primark

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:55

Kan je de foto op je PC zetten? Ik upload mijn foto's altijd via Tinypic.com, en dan pak je de link met [IMG] ervoor.

Edit: Je hebt m al. Leuke outfit! Oorbellen heb ik ook :D

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 13:08

Die zwarte broek met ritsjes is leuk!
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke zwarte broek, evt een gecoate.

Ik heb een zilvere skinny besteld, ben benieuwd hoe het staat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 13:53

Het is verschrikkelijk met mij... De enige broek die goed zit (oké, vijf minuten dan) is mijn eksept broek die knaloranje is en voor de gelegenheid (Olympische Spelen) gekocht is. Toen nog errug strak met hobbeltjes over de rand... Nu ook al veel te wijd :(
Nouja, goed teken, ik moet dus naar maatje 30.

Helaas nog gewone spijkerbroeken maatje 31 die te klein zijn voor mijn dikke billen :(

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 14:09

Broeken en maten.. Tell me about it.
De enige broek die echt de perfecte lengte heeft (zonder dat het een lengte maat is, best vreemd eigenlijk) is me de laatste tijd te strak. Terwijl ik geen kilo aan ben gekomen. Ik kan er zo moe van worden.

Nadine; mooie outfit!

Zilveren skinny tof! ik wil zelf een gouden :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 14:34

Zo ben ik ook weer! Donderdag naar bremen geweest wezen winkelen. Heb een leuk jurkje gekocht en wat shirtjes en een vestje en een leger skinny broek en nog wat dingen die ik vergeten ben := Zal ff foto maken als ik het aan heb :j

Carmen, Zo'b printjeslegging vind ik niet zo. Laatst zag ik zoiets maar dan met een wat mooiere patroon en dan een broek met een hoge taille. Dat vond ik wel mooi! met een leuk effen shirtje en blazer ofzo.

Oh en zulke mooie laarzen gezien!! Moet er wat bij hebben want loop nu alleen maar op mijn uggs. Maar de laarzen waren voor dunne kuiten helaas...

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 14:38

Welke laarzen?! Ik moet er namenlijk hebben en wél voor dunne kuiten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 14:39

Ik zal even op internet zoeken of ik ze kan vinden! Was met een hakje en het was een lang model :j