Dit was 'em' dus gewoon niet!
óh, je volgende vlam is vast veel leuker, vraagt jou mee uit en gaat een topic op het motor forum plaatsen over hoe die jou te pakken krijgt!
Nee, er staat je heus wat leuks te wachten!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sorriso schreef:Aahg, wat een rot gevoel joh!!
Maar nu kun je je er helemaal overheen zetten.
@blauw00gje: Jouw oom

Naar aanleiding van je topic heb ik mezelf ook maar een schop onder mijn kont gegeven en een jongen toegevoegd op facebook.. En ben daar vanmiddag wat mee wezen drinken en was heel leuk, dus bedankt 
Tamara

wat goed! Wanneer?

) gehoopt had, maar er zwemmen idd nog zoveel vissen in de zee. Op naar heter en beter!
) en ik vind dat de TS het juiste heeft gedaan. Ookami schreef:Ik heb het topic even snel doorgelezen (ik was wel benieuwd door het hoge aantal pagina's) en ik vind dat de TS het juiste heeft gedaan.
Toevallig heb ik vorige week zelf een vriend verteld dat ik verliefd op hem ben. Het bleek niet wederzijds maar hij heeft mij verzekerd dat het geen probleem hoeft te zijn en ik geloof hem. Voor mij persoonlijk is het een hele opluchting dat ik het gezegd heb, nu zit ik niet meer de hele tijd na te denken over alles wat hij doet of zegt. Niet dat het gemakkelijk was, ik heb een hele dag doodzenuwachtig rondgelopen en had hem 's avonds bijna laten wegfietsen, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Nu ben ik ergens nog een beetje bang dat er toch nog iets tussen ons veranderd zal zijn maar als dat zou zijn, zal ik hem daar gewoon op aanspreken. We hebben afgesproken dat we gewoon alles tegen elkaar kunnen zeggen.
Dus aan iedereen die twijfelt is mijn advies om gewoon te zeggen dat je verliefd bent (zeker als je jezelf vanbinnen bijna opvreet zolang je het niet gezegd hebt) of te vragen om samen iets te gaan doen. Afgewezen worden is zeker pijnlijk maar het is ook het einde van de wereld niet.
Ik ging al heel erg veel met die persoon dus het was al wat makkelijker. Zoveel dat mensen, zelfs leraren
gingen vragen of het aan was. En op een gegeven moment heb ik hem maar gewhappt met de mededeling dat ik hem leuk vond. En hij vond mij ook leuk en toen was het aan
Dusja, zo simpel kan het ook gaan.