[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 07:54

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 08:37

liekec schreef:
Ik krijg heel warschijnlijk een cowboybag, maar ik kan oo een converse bowlingtas nemen... welke zouden jullie doen?

Cowboybag, zonder twijfel!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 10:53

Hoi meiden, was ik weer :=

Ik ben nog steeds opzoek naar simpele enkellaarsjes, weet iemand van jullie nog goede webshops? Ik heb op Omoda gekeken, Zalando, Wehkamp en dergelijke maar ik kan niets vinden wat aan mijn eisen voldoet.. Ben al langere tijd op zoek. Ik wil het liefst platte tot 2 cm (een klein hakje is niet erg maar loop met rugklachten en heb het liefst platte schoenen aan) en max 70 euro.. Waar zou ik nog meer kunnen kijken? En misschien als ik naar Amsterdam ga, wat zijn de schoenenwinkels die veel enkellaarsjes zullen verkopen?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 10:53

SplashIsLief schreef:
Iemand plaatste in het winterjassentopic deze jas, kan iemand mij vertellen of deze ook warm is?
http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Jass ... mage=75539

Wat een super leuke jas! Ik kan helaas niet vertellen of hij warm is.. Ik twijfel altijd een beetje bij die wollen stof..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:04

Ik twijfel zelf ook, en met de winters van de afgelopen jaren lijkt een warme jas me best fijn, of het worden 2 jassen _O-

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:05

Ja, is bij elke jas weer anders. Ik had toen ook een dacht ik warme jas maar op de scooter waaide die toen zo erg door dat ik alsnog verkleumd overal aankwam := Ik kies ook altijd de verkeerde winterjassen uit geloof ik :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:10

Ik ben eigenlijk al 3 jaar opzoek naar een goede winterjas, omdat ik niks leuk vind. En nou vind ik er 1 leuk en ben ik dus bang dat hij niet dik genoeg is. :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:32

Oh dat is ook niet zo handig nee.. Ik heb dat ook heel vaak. Van kinds af aan al problemen gehad met kleding kopen (toen wou ik echt niets, had mijn moeder me 'gedumpt' in een schoenenwinkel en zei dat ze een half uur later wel terug zou komen en ja hoor na een half uur had ik schoenen haha). En nu vind ik kleding wel leuk om te kopen maar doe ik vaak miskopen, wil eigenlijk eerst wat meer afvallen..

Maar goed ik moet eigenlijk ook een nieuwe winterjas hebben.. Binnenkort maar even de winkels af.. Gelijk kijken voor nieuwe enkellaarsjes, hoop dat ik dan wel een paar leuke tegen kom :=

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:54

angelaatjuh schreef:

Ik ben nog steeds opzoek naar simpele enkellaarsjes, weet iemand van jullie nog goede webshops? Ik heb op Omoda gekeken, Zalando, Wehkamp en dergelijke maar ik kan niets vinden wat aan mijn eisen voldoet.. Ben al langere tijd op zoek. Ik wil het liefst platte tot 2 cm (een klein hakje is niet erg maar loop met rugklachten en heb het liefst platte schoenen aan) en max 70 euro.. Waar zou ik nog meer kunnen kijken? En misschien als ik naar Amsterdam ga, wat zijn de schoenenwinkels die veel enkellaarsjes zullen verkopen?

Sarenza geprobeerd?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:57

ElizeVdS schreef:
angelaatjuh schreef:

Sarenza geprobeerd?

http://shoeline.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:30

Enkellaarsjes verkopen ze echt overal dus elke schoenenwinkel kan je wel kijken..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:48

Kledingcrisis! Ik hoop dat iemand mij kan helpen :+
Mijn opa&oma zijn vandaag alweer 55 jaar getrouwd en vieren dit vanavond met een warm en koud buffet en daarna gewoon lekker een hapje en drankje bij ze thuis. Ik had een erg leuk jurkje gekocht en bedacht dat ik die vanavond wel aan zou kunnen. Maar dat is een winters jurkje. Donkergrijs, 3kwart mouwen en het lijkt beetje gebreid. En het is een zomerdag! :))
Dus het lijkt me best raar om deze dan aan te doen. Maar om nu een zomerjurkje aan te doen met een blazer erover, vind ik misschien wel weer erg zomers. En een jurkje ertussenin heb ik niet. Dan zou het een broek met t-shirt worden, maar dat vind ik ook niet alles, haha.
Wat zouden jullie aan doen? :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:03

Hmm lastig! Jurkje met blazer vind ik vaak wel leuk, maar ik zou ook niet echt een strandjurkje oid aandoen. Mooie chino met hoge hakken en een feestelijk shirtje anders? En anders zou ik gewoon voor je gebreide jurkje gaan, 's avonds koelt het toch af dus dan kan dat best.

Ik heb deze nog gekocht in het turkoois (is meer petrol in het echt vind ik)
http://www.hm.com/nl/product/97733?article=97733-V

En deze:
http://www.hm.com/nl/product/00980?article=00980-A

Twijfelde nog over een spijkerblousje maar die hing er alleen nog in 40 en dat was toch echt wel te groot.. 38 werd weer wat kort. Helaas!

Heb online nog deze in bestelling staan, staat bij dat 'ie paars is maar ik zag hem in de winkel en toen leek het toch echt wijnrood. Ik vind die wijnrode broeken zo tof maar ik moet gewoon lengtemaat 34 hebben anders past het niet en dat is dus alleen bij jeans. Twijfel nog wel over de maat, heb soms 29/34 en soms 30/34. Vraag me echt af hoe deze valt (en hoop dat het meer rood is dan paars...:P) Dus als iemand hem ook heeft of gepast heeft, meldennnn! ;)
http://www.hm.com/nl/product/01536?article=01536-A

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:08

Die broek heb ik ook. Hij zit echt heerlijk, heb hem echt graag aan :j

Mijn Chino is helaas te groot en te wijd geworden, het is geen gezicht meer := Dacht anders aan een broek met een felgekleurde blazer. Is ook wel feestelijk, maar nog wel zomers. En zoals je zegt, 's avonds koelt het af en we zitten toch tot uurtje of 8 buiten..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:08

Dan bestel je hem toch in 2 maten en stuur je er 1 terug? :)
Mijn ervaring met h&m is dat het groot valt..
Heb mijn (spijker)broeken daar in maatje 26/27 terwijl ik normaal vaak wel 27/28 heb :j
Die broek die jij laat zien heb ik 1 maat kleiner dan normaal zeg maar :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:34

angelaatjuh schreef:

www.sooco.nl
www.intreza.nl

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:34

Dan hou ik gewoon 29 in m'n bestelling. Ik ben altijd zo lui met terugsturen, bestel meestal wel de goede maat en anders doe ik het alsnog. Ik koop soms 30 maar dan loopt de broek uit en dan zijn ze weer veel te wijd. Ik pas er vast wel in, anders eet ik maar een week wat minder haha.

Klinkt leuk Davinia, felle blazer is sowieso leuk en feestelijk! :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 18:05

Haha even wat afvallen xd

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:25

Ik heb een winterjas van Tommy hilfiger
Deze, alleen dan in het donkerblauw.
Afbeelding

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:26

Oeh die lijkt me lekker warm! Leuk :) .

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:54

Ik heb 2 jassen.
Eentje in zo een vilten? stofje voor als het rond het 0-punt zit en als het echt vriest heb ik mijn mega dikke pikeur jas :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:27

Hooi,
Ik heb zojuist wat dingetjes besteld bij H&M.. ook alvast voor volgend voorjaar O:) een spijkershort en een short in mintgroen kleurtje, die wilde ik de hele zomer al.. :P maar was telkens uitverkocht! en nu in de Sale.
Verder nog de bordeauxrode broek die hier ook voorbij kwam + een zwart kohltruitje met korte mouwen.

Volgende week komt het binnen.. ben benieuwd!!

Verder heb ik wat ideeën opgedaan om binnenkort wat oude kleding te restylen.. topjes offshoulder knippen, wat dingen studden.. hebben jullie dat wel eens gedaan?

En er was laatst ook iemand hier die haar broek zwart had geverfd, is dat gelukt?

Ik had nl een half jaar geleden een zwarte coated broek van H&M gekocht, maar na _+10 wasbeurten was de glim er al af. Nu is hij dus erg dof.. als ik hem mooi zwart zou kunnen maken zou dat erg gaaf zijn!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:24

sharoontje schreef:
Mandyy: Wát een schattig shirtje :+:

Ik kom mij ook melden hier! Ik heb zaterdag voor de eerste keer besteld bij newyorkfashion.nl, ben benieuwd wanneer het binnenkomt. Iemand ervaring met deze webshop? Wat mij wel opviel, toen ik in die winkel was, hadden ze niet hetzelfde als op de site (of ik heb niet goed gekeken :+ )
Anyway, dit is wat ik heb besteld:

http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... 31%29.html
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... 17%29.html
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... 16%29.html
http://www.newyorkfashion.nl/Webwinkel- ... 16%29.html

En nog een wit tanktopje, voor onder dat tijgerprint shirtje.

Moest mezelf wel even inhouden op die site, want ik vind het best goedkoop en heb veel leuke dingen gezien (maar heb mezelf wel een max. ingepraat en daar heb ik mij goed aan gehouden, was incl verzendskosten nog geen 35 euro kwijt)!

Heb je je bestelling al binnen? :) en ben je tevreden?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:28

Ja, ik heb hem al binnen en ik ben tevreden over de truitjes :j ! Zitten erg fijn, vooral dat tijgerprint truitje! Word zowieso een 2e bestelling voor mij deze maand!