Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tallie1979 schreef:Nou, dit flesje lak is eerder een euro of 20/25 waard, ze vragen ook gerust 48 voor een flesje: http://www.ebay.nl/itm/NEW-CHINA-GLAZE- ... 4d0033ec75![]()
Erg moeilijk aan te komen nml
Maar het lüllige is dat zelfs al zou het bij de post open zijn geweest, hoe weten ze dan precies welk flesje ze moeten hebben? Ik denk gewoon dat ze mij probeert te naaien..
 ) er hoogstwaarschijnlijk geen reactie meer komt!! (tuurlijk ga ik er niet vanuit dat iemand van de post het eruit gehaald heeft)
  Op een gegeven moment kregen we een reactie dat het 'hélemaal stuk was' Konden ons dat zo niet voorstellen, gezien hoe we het verpakt hadden. Toen hebben we een foto gevraagd van hoe de verpakking eruit zag, zodat we bij postnl konden gaan klagen en toen hebben we nooit meer iets van ze gehoord!!                                                         
 Ze heeft na mijn email van gisteren niet meer gereageerd, ik wacht het maar even af waar ze mee komt. 
 Ik heb aangegeven dat ik overal heb gezocht ( zelfs onder de bank en ertussen hoewel het daar nooit in de buurt is geweest! 
 ) en dat ik echt voor 100% zeker weet dat hij ertussen zit. Nu is het stil.. Ze zei gisteren wel dat het stickertje van het flesje wat zoek is onder een ander flesje zit? 
 Ook zo is het bij mij niet de deur uitgegaan.. ( of de kabouters moeten het gedaan hebben 
 ) Dus ik vind het wel heel apart allemaal..                                                         HTM schreef:Zou even een foto daarvan vragen als ik jou was.
Dan moet zij er ook iets voor doen, en als het niet waar is weet je het snel zat.

Tallie1979 schreef:HTM schreef:Zou even een foto daarvan vragen als ik jou was.
Dan moet zij er ook iets voor doen, en als het niet waar is weet je het snel zat.
Het feit dat het stickertje onder een ander flesje zit houd toch in dat hij erbij heeft gezeten, anders kan het stickertje nooit onder een ander flesje zitten!
Zo zie ik het tenminste!

Wij hebben wel eens mensen gehad die het graag op wilden komen halen, maar alleen met openbaar vervoer konden reizen. Wij zitten niet direct bij een station o.i.d. In overleg vind ik het dan ook geen probleem om naar een station in de omgeving te komen! (maar als iemand zou gaan zeggen 'Je moet maar daar en daar heen komen', is het gelijk over  
 )                                                         
  Het cadeau artikel kreeg ik ook niet terug, want die had ze d'r nichtje voor haar verjaardag gegeven. En ook de verzendkosten wilde ze vergoed hebben, want daar had ze recht op.