Zo blij dat niemand het zag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoSnuf schreef:Ik had lekkere hot dog broodjes.
Een vriendin zei goh wat lekker koop je gewoon in de winkel? Ik dacht ooh hoezo blond? Natuurlijk koop je die in de winkel!
Hoe maak je die dan? Nou in de magnetron, op de verpakking staat 60 seconden maar mijn magnetron springt na 50 seconden op 1 minuut, dus ik doen dan altijd maar gewoon 1 minuut.
60 seconden is 1 minuut!!!!!!
Domste opmerking ooit! Ik zal hem dus ook nooit meer vergeten.
CoSnuf schreef:Ik had lekkere hot dog broodjes.
Een vriendin zei goh wat lekker koop je gewoon in de winkel? Ik dacht ooh hoezo blond? Natuurlijk koop je die in de winkel!
Hoe maak je die dan? Nou in de magnetron, op de verpakking staat 60 seconden maar mijn magnetron springt na 50 seconden op 1 minuut, dus ik doen dan altijd maar gewoon 1 minuut.
60 seconden is 1 minuut!!!!!!
Domste opmerking ooit! Ik zal hem dus ook nooit meer vergeten.
Rebeccaa schreef:Ik was afgelopen week in het zwembad en ik ging plassen en even m'n tampon verwisselen. Was het plan. Maar ik liet de tampon uit m'n hand vallen en die rolde onder het hokje door naar de jongetjes wc en een klein jongetje begon te gillen; mama mama er rolt iets m'n hokje in en ik weet niet wat het is.
Ik ben maar snel doorgelopen hihi.
Rebeccaa schreef:Ik was afgelopen week in het zwembad en ik ging plassen en even m'n tampon verwisselen. Was het plan. Maar ik liet de tampon uit m'n hand vallen en die rolde onder het hokje door naar de jongetjes wc en een klein jongetje begon te gillen; mama mama er rolt iets m'n hokje in en ik weet niet wat het is.
sharoontje schreef:Ik had laatst best een gênant moment met mijn vriend(18+) ..
We waren fanatiek aan het fietsen (), tot we keihard (en dan ook echt hard) door het bed heen gingen. Dit was op zich niet zo erg. Ik hoorde een zacht klopje op de deur, was m'n moeder,die dacht dat de voordeur in werd getrapt..
Op dat moment kon ik echt wel door de grond zakken en m'n vriend lag helemaal dubbel van het lachen.