wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 13:21

Ik had laatst ook een blooper. Was op mijn fiets weg en moest mijn andere fiets ophalen. Dus ik pak die fiets bij het middelste stuk vast zeg maar, en dat gaat goed. Ik denk goh, misschien kan ik ook wel gewoon het linkerdeel van het stuur pakken. Nee dat gaat dus niet :') fiets valt om en ik val er nog net niet achteraan.

Zo blij dat niemand het zag :')

Elegante05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 13:40

CoSnuf schreef:
Ik had lekkere hot dog broodjes.
Een vriendin zei goh wat lekker koop je gewoon in de winkel? Ik dacht ooh hoezo blond? Natuurlijk koop je die in de winkel!

Hoe maak je die dan? Nou in de magnetron, op de verpakking staat 60 seconden maar mijn magnetron springt na 50 seconden op 1 minuut, dus ik doen dan altijd maar gewoon 1 minuut.

60 seconden is 1 minuut!!!!!!
Domste opmerking ooit! Ik zal hem dus ook nooit meer vergeten.

:')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:41

CoSnuf schreef:
Ik had lekkere hot dog broodjes.
Een vriendin zei goh wat lekker koop je gewoon in de winkel? Ik dacht ooh hoezo blond? Natuurlijk koop je die in de winkel!

Hoe maak je die dan? Nou in de magnetron, op de verpakking staat 60 seconden maar mijn magnetron springt na 50 seconden op 1 minuut, dus ik doen dan altijd maar gewoon 1 minuut.

60 seconden is 1 minuut!!!!!!
Domste opmerking ooit! Ik zal hem dus ook nooit meer vergeten.

Ik heb vorig jaar een presentatie van 60 seconden over het begrip minuut gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:51

Ik was afgelopen week in het zwembad en ik ging plassen en even m'n tampon verwisselen. Was het plan. Maar ik liet de tampon uit m'n hand vallen en die rolde onder het hokje door naar de jongetjes wc en een klein jongetje begon te gillen; mama mama er rolt iets m'n hokje in en ik weet niet wat het is.

Ik ben maar snel doorgelopen hihi.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:35

hahahahaha :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:40

Rebeccaa schreef:
Ik was afgelopen week in het zwembad en ik ging plassen en even m'n tampon verwisselen. Was het plan. Maar ik liet de tampon uit m'n hand vallen en die rolde onder het hokje door naar de jongetjes wc en een klein jongetje begon te gillen; mama mama er rolt iets m'n hokje in en ik weet niet wat het is.

Oooh :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:48

Rebeccaa schreef:

Haha xD

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:14

Met een groep mensen vandaag een schuur uit elkaar wezen halen zodat hij naar ons weiland verhuist kan worden. Hartstikke hard aan het werk, en wonder boven wonder zaten alle ramen er nog in.
Tot ik het briljante idee had om een van de dakplaten tegen een wand te zetten die al losgemaakt was en mooi in evenwicht overeind stond...

En aangezien er hier meer mensen oude momenten posten:
Toen ik een jaar of tien was had mijn vader in een wilde bui bedacht dat we wat leuks gingen doen, naar de nachtrondleiding in de dierentuin. Hartstikke leuk natuurlijk zeker voor een kind.

Met een groep van vijftien man ofzo in een volledig stille dierentuin, wauw! Tot je je voet op een bankje zet om je veters te strikken en per ongeluk een hele harde scheet laat tijdens de uitleg van de verzorger. :+
Hoewel ik er nu heel hard om zou lachen kon ik toen wel door de grond.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:36

hahahaha

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:58

Geweldig dit topic.
Ik heb er ook 1:
Een keer hadden we les in een lokaal, maar omdat leraren de lokalen áltijd op slot doen als er niemand in zit stonden we te wachten.
Ik was als een van de eerste bij het volgende lokaal en ging dus even kijken of we geluk hadden en het lokaal open zat.
Dus ik open héél voorzichtig die deur, kijk ik in de ogen van verbaasde leerlingen die nog rustig zaten te werken.
Snel die deur weer dichtgegooid. Ik heb toen maar even gewacht in de wc, tot de leraar er was. :o

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:38

haha

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:02

ik weet er ook nog wel één:
ik moest eens een bijles volgen, en met nog wat klasgenoten, naar een verkeerde klaslokaal gegaan.wilde we de deur uit, zit die dicht. heel mijn school had dat natuurlijk weer gezien. wij maar kloppen op die deur, iedereen ons aan het uitlachen. ( het was een glazen deur) echt diepe schaamte :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:47

:') Oh ja, kloppen op een deur om eruit te gaan, heel logisch hahahaha :+.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:49

Sokje_6 schreef:
:') Oh ja, kloppen op een deur om eruit te gaan, heel logisch hahahaha :+.

hahahahahaha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:53

ja, je gaat toch niet lopen trekken aan een deur als je weet dat die op slot zit :x

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:15

Wel trekken aan een deur waar heel groot "DUWEN" op staat :j

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:08

sharoontje schreef:
Ik had laatst best een gênant moment met mijn vriend :o (18+) ..

We waren fanatiek aan het fietsen ( :') ), tot we keihard (en dan ook echt hard) door het bed heen gingen. Dit was op zich niet zo erg. Ik hoorde een zacht klopje op de deur, was m'n moeder,die dacht dat de voordeur in werd getrapt.. :') Op dat moment kon ik echt wel door de grond zakken en m'n vriend lag helemaal dubbel van het lachen.

_O- _O- _O-

Rebeccaa schreef:

geniaal!!! :=

Ik weet niet of ik het al een keer had verteld maar een paar jaar geleden ging ik uit eten met mijn vriend van toen. ik bestelde een stukje vlees. dus ze zegt; "wilt u hem medium" Dus ik zei zonder na te denken " ja doe maar want een grote kan ik niet op" Om vervolgens na een paar seconden te denken " wacht ze bedoeld hoe ik hem gebakken wilt hebben" :') te laat....iedereen lag al dubbel om mij....
Ik ging toendertijd zo vaak naar de mac dat dit automatisme is geworden.

ik heb ook een soort van 18+ verhaal;
Ik was met vriendlief een weekendje weg. het was zegmaar zwembad en dan een klein hokje ernaast was sauna. dus wij liepen de kleedkamer binnen en het eerste wat we zagen toen wij de deur open deden was..."one big dark hole" van een duitser die het nodig vond zijn tenen uitgebreid schoon te gaan maken. Als je goed keek kon je zo zien wat hij gisteren had gegeten. Wij snel doorgelopen achter een muurtje gaan lachen. Maargoed ik moest wel weer langs de kerel om een hokje in te gaan. maar hij wilde maar niet weg...na 15 minuten zat hij nog steeds zijn tenen schoon te maken recht voor de binnenkomst deur....
volgens mij deed hij er om :r :r

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:16

Gatverdamme :')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:18

ja was ook eruug goor kan ik je vertellen en het ergste is ik kan het hele beeld zo voor mij halen....

met een grote " O " en dan twee van die thee zakkies eronder... :r

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:21

Anne_mieke88 schreef:
ja was ook eruug goor kan ik je vertellen en het ergste is ik kan het hele beeld zo voor mij halen....

met een grote " O " en dan twee van die thee zakkies eronder... :r

Hou op, schei uit, ik ben een beelddenker ja! _O-

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:29

Eergister was super mistig. Kwam terug van de paarden op de fiets :') ik fiets echt nooit! Mn goede voornemen was dan ook een jaar niet te fietsen :j Niet gelukt :n
Oke goed, verder met het verhaal.. Het was super mistig ik heb altijd oortjes in als ik dan een keer fiets muziekje erbij.. Ik mee schreeuwen was toch in het veld toch niemand die het hoort. DACHT IK _O- Komt er ineens door de mist heen een man langs gefietst, heb ik weer! Zakte bijna door mn fiets heen van ellende _O-

liza_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:50

Ik heb (helaas) ook genoeg van die niet zo handige momenten....

Een paar dagen geleden zat ik op de vloer met de hond te knuffelen.
Vervolgens wil ik na een poosje overeind komen maar had ik de muur naast me niet helemaal goed in geschat. Terwijl ik opsta stoot ik dus echt heel hard mijn hoofd tegen de muur. Ik heb nu nog steeds een ei op mn kop ervan. Gelukkig heeft niemand behalve de hond het zien gebeuren. :+

Van de zomer was ik met wat vriendinnen naar de kermis. Daar stond zo'n doolhof van doorzichtige kunstofplaten waar je dan de weg door moet vinden. Nou wij daar met zn allen in. Vervolgens wil ik wat tegen één van mn vriendinnen zeggen en terwijl ik dat doe vergeet ik mijn handen voor me uit te steken om niet tegen een plaat aan te lopen. En je raad het al, ik vollebak met mn gezicht recht tegen zo'n plaat aan. Mn vriendinnen hebben er nog de hele middag lol om gehad.

Ook heb ik in mijn middelbare schooltijd genoeg gênante momenten gehad maar die hoe ik liever voor mezelf. :P

Verder trek ik ook altijd aan een deur waar met koeienletters duwen op staat :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:16

Geen gênante van mij, maar van iemand anders.

We zaten in de bioscoop te wachten tot de film zou beginnen en er zaten in totaal misschien 10 mensen in de zaal. Wij zaten helemaal boven in en een vriendin en ik waren érg melig. Komt er een jong stel de trap oplopen en die jongen struikelde, maakt een soort van karatebeweging en lag met zijn buik op de trap. Uiteraard zagen wij dit en we kwamen niet meer bij van het lachen...Z'n vriendin lag in een deuk en die jongen liep maar gauw naar een stoel toe.. Vervolgens liepen wij naar beneden om drinken te kopen (met het voorval van de jongen in onze gedachten) en zien we op de trap al die chips liggen die die gozer in z'n handen had...Toen hadden we het helemaal niet meer :')

*edit*

En een keer daarvoor (ook in de bios met dezelfde vriendin). We lopen de bios uit en voor ons liep een Chinees groepje, heel vrolijk en druk. We liepen bijna de hoek om om onze fietsen te pakken, totdat we een harde knal hoorden. We draaien ons om en zien 2 Chinese meisjes mét fiets op een reclamebord liggen, waren ze omgekukeld op dat bord met de fiets..Toen kon je ons ook opvegen... (niet beledigend bedoelt, maar het zag er zó grappig uit) :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:56

Vandaag in de H&M toen ik bij het naar boven gaan net struikelde over de voorlaatste trede. _O- Toen hoorde ik gegiechel en gegniffel van de vriendin naast me en twee meisjes achter ons. :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:17

:')

Ik heb wel eens gehad dat ik over de drempel van de badkamer struikelde. Die drempel is zeker 1 cm hoog :+ dus op zich al vrij knap.

Nu zat echter mijn zus in bad, en het bad staat aan de zijkant, als je de deur opendoet zit rechts in de hoek de douche en daarachter het bad. Recht voor je is de wc.
En ik struikelde dus, maak een rare spartelbeweging en land echt met mijn neus zowat in de wc-pot :') Mijn zus die in bad zat, zag mij dus ineens voorbij schieten en recht voor de wc-pot landen op handen en knieen. Ze heeft het echt uitgebruld :')