Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik snapte nooit wat "ftw" (for the win) betekende. Las in mijn hoofd altijd een soort "wtf" (what the f*ck) maar dan anders, namelijk fat the wack (ja uitgesproken op zijn Nederlands)ging gewoon automatisch en ik doe het nog steeds ondanks dat ik nu wel weet wat het betekend.
Lielle schreef:opisop_shop schreef:de hele naam Jan komt toch niet eens voor in het liedje "zeg ken jij de mosselman" ???
ik heb inmiddels heel wat over de jij/jan de mosselman/muffin man/moezelman gelezen dat ik niet wist
een vriendinnetje kwam er pas achter dat een paard water naar binnen zuigt als hij drinkt en niet als een hond oplebbert
en ik heb ook niet zo heel lang geleden ontdekt dat het Brabantse afgewerkt zijn in de rest van Nl heel wat anders betekent.
Fleur_Laura schreef:Fiffill schreef:Ik snapte nooit wat "ftw" (for the win) betekende. Las in mijn hoofd altijd een soort "wtf" (what the f*ck) maar dan anders, namelijk fat the wack (ja uitgesproken op zijn Nederlands)ging gewoon automatisch en ik doe het nog steeds ondanks dat ik nu wel weet wat het betekend.
hahaha ik dacht altijd dat ik de enige hiermee was!