Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) heb net eens zitten kijken en sinds april is er zo'n 8 cm bijgegroeid. Ben mijn haar nu ook spuug en spuug zat. als ik het in een lekkere staart heb zitten zit ik er altijd tegen aan (wil ik dan naar voren komen trek ik mijn eigen haren uit me hoofd..) en of ik of mijn vriend liggen altijd boven op mijn haar. Het is nu tot ergens halverwege mijn onderrug. (zal binnenkort eens een recente foto maken, laatste foto waar het goed op te zien is is alweer in mei/juni gemaakt)

Maar aan de andere kant zal het wel wee wat lichter zijn, en zuiniger in shampoo en conditioner gebruik
capopjekop schreef:Over een half uur ga ik eraan geloven. Spannend! Heb ook nog geen kapsel in gedachten, dus ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien en hoeveel ik kan doneren.
Laat je het resultaat wel zien?Juud87 schreef:Zijn er ook mensen die van lang haar naar echt een kort koppie gingen?
Hoe is dat bevallen?
Ik heb mijn haar nu tot onder mijn schouderbladen maar ik ben het imiddels zat![]()
Ik roep al jaren dat ik weer eens kort wil, dus dit is het ultieme moment. Januari moet het gebeuren.
Ik heb al voldoende haar zodat ik nog een boblijn kan doen (denk ik) maar ik wil graag korter maar dat lijkt mij heel vreemd..

Ben erg benieuwd naar een foto!