Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silence schreef:Uhm, nou het lijkt me niet echt vasthouden als de afspraak op Dinsdagavond gemaakt wordt om Zaterdagochtend te komen aangezien het aan de andere kant van het land was en ik op Vrijdagochtend dat mailtje kreeg dat het weg was. Dus die ene dag had ook weinig uitgemaakt lijkt me
Saaaash schreef:ik had een keer mijn uggs op marktplaats gezet. bailey button chestnut. Ik was er niet echt zuinig op (Lees: Veel vlekken, versleten zool). Op een dag blijven haken, klein gaatje werd een gat van 3 cm diameter. Dragen kon écht niet meer. Dus op marktplaats.
GamblersCup schreef:Saaaash schreef:ik had een keer mijn uggs op marktplaats gezet. bailey button chestnut. Ik was er niet echt zuinig op (Lees: Veel vlekken, versleten zool). Op een dag blijven haken, klein gaatje werd een gat van 3 cm diameter. Dragen kon écht niet meer. Dus op marktplaats.
Dat begrijp ik niet helemaal...
Dav schreef:Die g-mail herken ik! aargh wat een vreselijke lay out!
Daarom heb ik ook mijn email adres gewijzigd want die gmail is momenteel echt bagger.
Adner,ik ben ook zo'n door-verkoper (geweest) enkel was ik wel zo dat ik de koper het gelijk mailde van 'joh het kan 14dagen eer dat het het binnen hebt'' Dat ze reageren vind ik al heel wat