Jee TS, ik heb je topic doorgelezen, wat aan ellende maak jij mee zeg! Je lijkt me een ontzettend sterke meid!
Gecondoleerd, en veel sterkte .
colunder
Geplaatst: 09-11-12 20:36
Gecondoleerd met het overlijden van je vader,wat is dat snel gegaan! Heel veel sterkte met de tijd die komen gaat!!!
Miracle_
Geplaatst: 09-11-12 20:39
Gecondoleerd meisje
Those we love, don't go away.. They walk beside us every day. Unseen, unheard, but always there, Still loved, still missed, still very dear.
Anoniem
Geplaatst: 09-11-12 20:40
Miracle_ schreef:
Gecondoleerd meisje
Those we love, don't go away.. They walk beside us every day. Unseen, unheard, but always there, Still loved, still missed, still very dear.
Mooie tekst...
Iris__Bennie
Geplaatst: 09-11-12 20:40
jeetje meid, wat een afschuwelijke tijd heb je gehad en ga je nog tegemoet! Heel erg veel sterkte gewenst met nu ook het verlies van je vader! Een hele dikke knuffel..
Ik heb net het topic doorgelezen en wat is het ongelooflijk afschuwelijk snel gegaan zeg! Heel veel sterkte toegewenst aan jou en je zus met het verwerken van dit verlies de komende tijd. Gecondoleerd.
Ik ben echt helemaal stil van wat je verteld. Ik heb tranen in mijn ogen. Ik leef met je mee en denk aan je. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
tinkert_tje
Geplaatst: 09-11-12 21:05
ik kwam je topic over je moeder nu pas tegen en ik heb hem net helemaal doorgelezen wat een vreselijk verdriet eerst je moeder verliezen en nu ook je vader hoe onbeschrijvelijk zwaar gecondoleerd met dit grote verlies ik wil je alle kracht en sterkte toewensen
Hoeveel kan een mens hebben? Heel erg veel sterkte met het verlies! Het is echt niet eerlijk, eerst je moeder en nu je vader. Ik hoop dat alles goed voor je wordt geregeld.
Wat afschuwelijk..veel te snel.."gelukkig" zoals hij wilde dus. Maar wat een zware last voor jullie om te dragen. Ieders grootste nachtmerrie werd bij jou en je zus werkelijk. Heel veel sterkte. Woorden schieten inderdaad tekort.