Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 03:32

Oei,, gisteren in de stad,, ik was vorige week zoals ik zei van de kruk af gevallen -O-
Komt gisteren de barman naar me toe... Of het wel met me gaat en of ik me niet erg bezeerd heb en hij heeft me even smakelijk uit staan lachen :Y) t idee alleen al dat hij me dus herkende terweil ik geen idee had wie hij was _/-\o_

Prachtig dat heb ik weer :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:26

Nagini schreef:
HAHAHA _O-

Haha die is helemaal prachtig. OMG. Wat een toffe gast ook, dat ie niet vol moest lachen _O-

Ja inderdaad, al denk ik nu dat hij m'n halve verhaal niet verstaan heeft door de harde muziek en maar gewoon elke keer ja & amen heeft gezegd.

Doe ik zelf namelijk ook altijd als ik iemand na de zoveelste keer nog niet versta :+

Marieke1495

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:05

leuke bloopers hier :D

Ik weet nog dat een vriend van mij een keer zo lam was dat hij kabouter zag. En hij was er nog bang voor ook.. We hebben hem maar even veilig thuis gebracht. :+
Natuurlijk moet hij dit nu nog vaak horen :D

Clown_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:57

Hahaha ik mis een ''like'' knop :')
Zelf nog nooit teveel gedronken.
(gelukkig want ik weet niet hoe ik zou worden,als ik net als mijn pa ga doen)

Clown_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 14:58

overigens positief maar hij kan heel erg uhm...danserig worden van drank xD

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:05

Ik heb lang zitten denken, en nu plots schiet ie te binnen. Heb op een sweet 16 van 2 vriendinnen van me, veeeeeel te diep in het glaasje gekeken (nu ook nooit meer gebeurt gelukkig). Daar zijn wel paar stomme dingen gebeurt waarvan veel niet echt boktwaardig is :').

Was daar bijvoorbeeld op de grond gaan liggen in de keuken, want tjsa de wereld draaide maar rond en rond. Ging het broertje van mijn beste vriend op mijn hoofd zitten, en heb ik allemaal rare dingen lopen roepen ofzo :'). Maar erg vond ik het niet. Ben erg blij dat ik het niet meer weet in ieder geval _O-

Daar waren ook een paar jongens die dachten dat ze wel even chicks konden scoren, dus die zaten heel de tijd aan je kont enzo. Toen gebeurde dat dus ook bij mij (ooh wat vind ik deze sneu), dus tegen die jongen gezegd; ''Hee doe eens niet''. Hij; ''Waarom niet dan?'' Ik; ''Omdat je een toekanneus hebt''

Hij is niet echt heel grappig, maar wel goed stom :').

Geweldig topic overigens. Vooral een van de eerste pagina's met de politieagent _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:11

Oh god ik lig helemaal dubbel! Wat een geweldig topic! Ik zal eens denken wat mijn ergste bloopers zijn haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:15

Oh eentje met mijn beste vriend samen:
We stonden te dansen, en we hadden al genoeg op. Vooral ik :Y)
En er kwam een jongen naar mijn beste vriend toe: "Je hebt dr in je zak jongen!"
en dat vond ik zoooo grappig, want hallo, t was niet mn vriendje maar mn beste vriend!
dus ik heel leuk: allebij mijn handen in de zakken van mijn broek gedaan (voorkant) "Kijk nu heb je me in je zak!"
B-)

Of een keer tegen iemand zeggen op het moment dat je zat bent:
"wow als iemand me nu op de kop houd moet ik echt kotsen!"
naja heel voorspelbaar natuurlijk, meneer hield me op de kop :Y)
Heeeeel fijn haha met mn zatte kop en rokje.

Oh en een kwartier praten met een jongen waarvan de vriendin me een kwartier boos aan keek.
EN die de hele tijd aan de arm van die jongen trok en die jongen duidelijk van me wel wilde,
ik kende hem en haar verder niet trouwens haha

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:41

Het is zo leuk om altijd nuchter te zijn en de rest dronken te zijn worden.

Bij ons (studentenhuis), stonden de jongens met zijn allen over de reling van het balkon te pissen...

En ik had een keer ineens mijn buurman bij me in de kamer staan. Ik gillen, hij heel droog. "Je deur is los." Goh, Rick.. Je MEENT het! Ga nu heel snel mijn kamer uit en in je eigen bed liggen ofzo xD

En een vriendin van me die maar vol bleef houden de volgende dag dat ze echt niet dronken was en het ook nooit gezegd had dat ze niet dronken was. Yeah, sure.. Daarom viel je om en kon je niet meer focussen enzo...

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:07

ik ben een paar weken geleden met een schoolgenoot gegaan. nou is dat opzich niet een ramp, maar ik vond hem ooit leuk en hij mij niet. nu vind ik hem niet meer leuk, maar is dit, onder invloed van drank, gebeurd. wij hebben niet zo'n grote school, en hij heeft het aan zijn hele klas vertelt. erg irritant en dom :o

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:16

Ik had een woordewisseling met mijn vriend en dacht er wel vandoor te gaan met mijn paard.
Uiteraard zonder zadel en hoofdstel. :=
Via de voerbak probeerde ik op haar rug te klimmen, dat ging goed maar kukkelde er aan de andere kant vanaf.
Daarna bescheurde ik me natuurlijk een ongeluk want mijn paard keek me toen zo dom aan. :))
Besloot om toch maar terug te gaan naar mijn vriend die avond en het ritje met mijn paard maar te laten zitten _O-

GenerationR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:35

Ik drink niet zo heel veel maar ik had een keer wat meer op dan normaal en een vriendin was bij me.
Stonden daar wat brandweer mannen dus ik tegen mijn vriendin woooooow, zijn dat DE echte? Dus mijn vriendin weet ik niet ( het was carnaval). Ik erna toe rennen JAJA, zijn jullie DE echte? die brandweermannen keken me raar aan. UMH,JA we zijn de echte, en ik begon zo hard te lachen waarom ? IK ZOU HET NIET WETEN :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 11:48

blensink schreef:
Ik had een woordewisseling met mijn vriend en dacht er wel vandoor te gaan met mijn paard.
Via de voerbak probeerde ik op haar rug te klimmen, dat ging goed maar kukkelde er aan de andere kant vanaf.
Daarna bescheurde ik me natuurlijk een ongeluk want mijn paard keek me toen zo dom aan. :))
Besloot om toch maar terug te gaan naar mijn vriend die avond en het ritje met mijn paard maar te laten zitten _O-

Stap jij dronken op je paard? :+

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:00

Deze keer wel maar het was van korte duur :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:11

blensink schreef:

:') :')
En toen je de volgende keer bij je paard was, ging hij al braaf naast de voerbak staan toen je op wilde stappen? :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:39

xIirtJj schreef:
Het is zo leuk om altijd nuchter te zijn en de rest dronken te zijn worden.

Bij ons (studentenhuis), stonden de jongens met zijn allen over de reling van het balkon te pissen...

En ik had een keer ineens mijn buurman bij me in de kamer staan. Ik gillen, hij heel droog. "Je deur is los." Goh, Rick.. Je MEENT het! Ga nu heel snel mijn kamer uit en in je eigen bed liggen ofzo xD

En een vriendin van me die maar vol bleef houden de volgende dag dat ze echt niet dronken was en het ook nooit gezegd had dat ze niet dronken was. Yeah, sure.. Daarom viel je om en kon je niet meer focussen enzo...

Dit doet me denken aan mijn vriend, flink gedronken. Zo erg dat hij alles wat je zei meteen weer kwijt was.

In bed gestapt zonder kleren hij lag dus in z'n blote kont..

Hoor ik 's nachts een hoop gestommel en de voordeur....

Staat meneer in z'n blote reet van de galerij af te zeiken...

Alle oude mensen die 's nachts voor het raam hebben liggen loeren hebben die piel van mijn vriend kunnen zien..

Uiteraard wist ie de volgende dag niets meer van zijn nachtelijke avontuur..

(En stiekem vind ik het walgelijk dat je zo dronken bent, en daardoor zulke acties uithaalt.)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 11:43

blensink schreef:
Deze keer wel maar het was van korte duur :')

Haha, als ik op zondagochtend ga rijden staat er ook altijd een flesje water op de bakrand :')

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:42

Haha, wat een mooie bloopers toch weer.

Kan me ook nog wel herinneren dat ik 's ochtends met een enorme blauwe plek op mn arm wakker werd, vrindinnetjes whatsappte hoe dat nou weer gebeurd kon zijn, en me toen bedacht dat ik midden in de kroeg van een steile trap af was gevallen, haha.

Verder maak ik ook altijd wel gekke dingen met collega's mee, ik kan dronken nog best aardig fietsen maar er zijn er al menigeen van fietsen af gevallen, tegen paaltjes aan gereden en random straatjes ingeslagen.
Heb me ook nog eens rot gelachen toen er 3 gewoon even aan de doorgaande weg hebben staan plassen (halverwege werk en de stad)

Met de beste vriend van de collega zoenen terwijl je stomdronken ben is ook 1 van de dingen die ik geen tweede keer mee hoopt te doen overigens.

Tot 8 uur 's ochtends op een pooltafel dansen en om 1 uur weer werken ook niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 11:47

xShanty schreef:
Haha, wat een mooie bloopers toch weer.

Kan me ook nog wel herinneren dat ik 's ochtends met een enorme blauwe plek op mn arm wakker werd, vrindinnetjes whatsappte hoe dat nou weer gebeurd kon zijn, en me toen bedacht dat ik midden in de kroeg van een steile trap af was gevallen, haha.

Verder maak ik ook altijd wel gekke dingen met collega's mee, ik kan dronken nog best aardig fietsen maar er zijn er al menigeen van fietsen af gevallen, tegen paaltjes aan gereden en random straatjes ingeslagen.
Heb me ook nog eens rot gelachen toen er 3 gewoon even aan de doorgaande weg hebben staan plassen (halverwege werk en de stad)

Met de beste vriend van de collega zoenen terwijl je stomdronken ben is ook 1 van de dingen die ik geen tweede keer mee hoopt te doen overigens.

Tot 8 uur 's ochtends op een pooltafel dansen en om 1 uur weer werken ook niet. :+

Over blauwe plekken gesproken, ik ben met oud en nieuw van m'n fiets gevallen op de heenweg, resultaat;
kapotte knieën, blauwe bovenbenen, blauwe rechterarm, schaafwond op m'n wang en kin, panty kapot.
Was echt een succesje, vooral toen jas met sleutels erin ook nog gestolen werd en ik niet naar huis kon om half 8 's ochtends..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:27

Vorige week feest gehad waarbij Mooi Wark kwam optreden... Stond veilig aan de zijkant (daar wil je niet tussen staan, iedereen loopt te springen/duwen etc), totdat een vriend me bij m'n benen pakte en optilde en vervolgens keihard de drukte in rende. Hij vond dat ik er tussen moest staan. Gevolg: volgende dag bont en blauw. Bloeduitstorting op m'n benen, haha :')

Kan ook wel zijn dat dat is gekomen door mijn valpartijen die avond := Was niet helemaal mijn avond geloof ik, had ieeeets teveel op.

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:48

Wat een géwéldig topic!
Jammergenoeg vind ik het veel te veel om die 44 pagina's door te lezen :')

Ik heb nog niet echt een super grappige actie gehad, maar de eerste x dat ik iets teveel op had (een stro80 zorgt daar snel voor) heb ik tegen mijn uitwisseling student de rest van de avond lopen zeggen (in slovenie toen) Everrrythhhiiing is rotaaattiiiinggg hahahahahaha. Ja dat was op het moment wel heel grappig :D

Of tijdens nieuw jaar blijkbaar met een jongen uit mn klas 1,5 uur lang liggen zoenen! En toen ik de volgende dag wakker was stonden er allemaal tekeningetjes op mn arm en namen als Victoria Justice en noem maar op. Ook was mijn vriendin wat ver weg en vreemd gegaan en had ik toen blijkbaar dat aan iedereen lopen vertellen :') Weet er alleen nogsteeds niks van haha.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 19:43

Iemand nog vers materiaal ? :D

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 20:09

ik heb vorige week gevraagd aan een Chinees of hij een 'meeneemChinees' was :o
hij kon er gelukkig wel mee lachen :=

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:06

Ben gister teruggekomen uit Marmaris (Turkije). Daar heb je natuurlijk van die hele vervelende opdringerige mannen die je hun club in willen trekken en je gratis shotjes aanbieden. Na een paar drankjes werden we ze helemaal zat en besloot ik eens flink boos terug te mekkeren...
Stonden ze dan, met hun bek vol tanden :') Maar ze waren wel stil, dus die hebben we er nuchter ook in gehouden.

In het appartement waar we zaten had je alleen maar van die hele kleine glazen die je 1000 x opnieuw kan vullen als je een beetje dorst hebt. Dus na een paar drankjes kwamen we op het idee om de glazen waar onze vodka redbull in zat mee te nemen. Ze mochten natuurlijk niet kapot gaan in het tasje, dus toen kwam ik op het geweldige idee om ze droog te maken en in te rollen in het enige lange vestje dat ik bij me had 8)7
Geen wasmiddel bij ons, niks. Fijn :=

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:15

Ik kwam een keer thuis van een leuk feestje en kwam tot de ontdekking dat mijn vader nog beneden zat.
Probeerde dus zo goed mogelijk te doen alsof ik nog wel helder was en ging onschuldig de krant lezen tot hij zei van; ga gauw op bed, je hebt volgens mij teveel gedronken.
Verontwaardigd dat ik was zei ik van; neeee joh. Hij zou het me morgen vertellen.

De volgende morgen bleek dus dat ik de krant ondersteboven zat te lezen.. :z