livelife schreef:hahah er schoot me net weer een verhaal te binnen met ruudjemiauw (zien eerdere post)
Ruud was bij mij smiddags en we waren alleen thuis. We hingen een beetje op de bank te kleffen toen spongebob in een keer op tv verscheen (ik lag op de afstandbediening en zapte naar disneyxd? ) Ruudje bedenkt zich geen moment, springt van de bank en doet een heel stom dansje op de introtune van spongebob. Hij raakt helemaal enthousiast en begint zn shirt uit te trekken, zn broek los te maken en aan het eind van het liedje staat hij in zn onderbroek in een sexy pose naar mij te wijzen. Hij wil net weer naar me toe lopen, horen we vanuit de keuken ineens applaus! Blijkt dat mijn moeder, zus en broertjes net thuis waren gekomen voordat hij begon met dansen![]()
Ik kwam niet mee bij! heb echt zo hard gelachen dat ik er buikpijn van kreeg!

@armaris
jeetje wat een vieze ex, die gozer is een blunder in zijn geheel

@Fien_
wauw, mooie blunder van jezelf

volgens mij moeten we dit topic in het vervolg: blunderen met jongens noemen

en ik moet ruzies ook altijd opgelost hebben of ik loop weg naar mijn paarden (staan 50m verderop in onze schuur

laatste keer was ik alleen weggefietst, hij deed raar die hele avond tegen mij op msn dus ik zo ja nu blijf je ook maar thuis en toen kwam die opeens wel

ik weggefietst, alleen niet snel genoeg, kwam hem toen tegen, anders was die naar mijn huis gereden en was die me kwijt

en ik heb ook zo'n lange relatie gehad, alleen gelukkig is dat nu helemaal over heb nu alweer bijna 1,5 jaar