Goed nieuws. Het is te fietsen en ik had het veel erger verwacht aan fietsverlegenheid.
Heb een file te niet gedaan. Ik zag nog dat er zo een verkeers pion midden op de 2 rijbaan lag dus die heb ik maar snel aan de kant gegooid voor de stoplichten op groen gingen.
Dus uhrm van mij part mag het wel blijven sneeuwen maar alleen als de wegen goed gaanbaar blijven.
Hier is een pak gevallen van denk zo'n 8 a 10 cm. Wat een drama! Alleen al het pad sneeuwvrij houden is zowat een dagtaak! Maaaar...toch weer alles even buiten geweest in de sneeuw! En dat is met dik 30 paarden een beste kluif kan ik jullie verzekeren. Nu met z'n allen een schietgebedje dat het morgen niet heeft geijzeld, want dan hebben we een groter probleem.
gohya
Geplaatst: 04-12-10 17:04
Net terug van het land,wat veel sneeuw weer zeg,je word er gewoon treurig van. Heb maar een zijwandje erbij gebouwd in het land,kan ik nog iets droog staan. Op de verse sneeuw is heel goed te fietsen,maar waar gestrooid is en waar auto rijden slip je steeds weg.
Wij hebben grote vlokken en de lucht is zwaar van de sneeuw!
aerdenhout1
Geplaatst: 04-12-10 17:12
Nou...eigenlijk toch maar regen dan! Dan kan je in elk geval nog iets met je paard, nu staan ze al dik een week stil ( komen wel buiten, maar rijden gaat niet) Met regen hebben we hier nog div. uitrij mogelijkheden gelukkig.
Maar andere vraag...waarom moet dit topic steeds dicht bij 100? Aangezien we nu al weer bij 44 zitten in een paar dagen tijd is dat dan niet een beetje overbodig?