na een paar dagen wordt dat meestal weer minder.
Straks ga ik met zoonlief naar de kerstviering van school.
Mannetje blijft thuis, die had al niet zo'n zin om te gaan
maar met die hoofdpijn erbij blijft hij lekker thuis.
....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
slimmerik schreef:Pin je niet al te vast op die 7 of 8. Zou een teleurstelling zijn als ie zo'n hoog cijfer niet haalt. Maar een 5 of 6 zou toch ook sùper zijn?
Lasorda schreef:slimmerik schreef:Pin je niet al te vast op die 7 of 8. Zou een teleurstelling zijn als ie zo'n hoog cijfer niet haalt. Maar een 5 of 6 zou toch ook sùper zijn?
Een aantal weken geleden zat hij 1 dag op een 4, toen had ik al bijna iets van Welcome Back. (Hij zelf niet hoor)
Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen 8, maar met een 5 of 6 hebben we gewoon weer even lucht.
Is voor hem de druk er een beetje af en kan hij met de psych aan herstel gaan werken.
En is het voor mij geen punt meer om hem alleen te laten.
Peach schreef:Ik had zelf ook last van malende gedachten: de combi efexor xr en seroquel was een uitstekende combinatie. Daarnaast had ik ook af en toe diazepam. Deze werkt veel beter dan de pammetjes.
Lasorda schreef:Pmarena, de cijfers zijn voor hem juist een handige manier om mij in 1 woord
te vertellen hoe hij zich voelt. Ik zie natuurlijk graag hogere scores, maar vooral
omdat dat betekent dat hij zich beter voelt, niet voor de score op zich hoor.