Ik ga als het goed is vrijdag naar de primark, eens kijken of er nog wat leuks is qua schoenen/sierraden/ondergoed/tassen Maar denk dat het vreselijk druk is en dan ga ik echt niet naar binnen
Lous
Geplaatst: 10-11-10 14:56
Het is er altijd druk. Of je moet door de weeks buiten de vakanties meteen voor openingstijd voor de deur staan. Dan is het aan het begin nog even lekker rustig. Morgen is het trouwens ook koopavond, dus tegen de avond nog drukker.
Ik ben vandaag naar de primark geweest nou flink geshopt hoor
oa: badjas 2 pyjamas sjaal, muts, handschoenen. pantykousjes. 2 jurkjes. 2 shirtjes lange mouw. schoenen. broek. vest voor bij de paardjes. en nog paar onderbroeken
ik zou vroeg gaan. wij hadden wat vertraging, waren er rond kwart voor 10 ofzo, toen was het nog best goed te doen later werd het wel steeds drukker, en dan zijn de paden wel vrij smal....
Anoniem
Geplaatst: 11-11-10 16:24
sharonalover schreef:
ik zou vroeg gaan. wij hadden wat vertraging, waren er rond kwart voor 10 ofzo, toen was het nog best goed te doen later werd het wel steeds drukker, en dan zijn de paden wel vrij smal....
Ze zijn al om 11.00 open zie ik. moeten we voor de deur gaan liggen?
Wie heeft dit rokje gezien en weet hoe duur hij is? Toen ik er was was hij alleen nog in maat 34 en ik zoek een 38. Als iemand hem voor me wil meenemen tegen een vergoeding, heel graag!
Liiszle
Geplaatst: 12-11-10 14:41
Aideen schreef:
Wie heeft dit rokje gezien en weet hoe duur hij is? Toen ik er was was hij alleen nog in maat 34 en ik zoek een 38. Als iemand hem voor me wil meenemen tegen een vergoeding, heel graag!
ik heb dieee dus ze zijn er wel.. ik ga voorlopig niet, dus succes