Ik vind onweer verschrikkelijk, tenzij ik dicht tegen iemand aan kan kruipen. Helaas gaat dat 'm voorlopig nog niet worden vrees ik, dus het onweer mag lekker blijven waar het is
hier heeeerlijk zon! ben verbrand! ik houd wel van onweer maar wel alleen tussen 6.00 - 23.00 later niet.. anders slaap ik niet.. om 3.000 snachts vind ik het niet grappig
magda_90 schreef:Ingmar_ schreef:Veel plezier ermee Ik vermaak mij prima, met mijn camera en statief op zolder. Heb je het niet warm?
Seleentj schreef:Heb je het niet warm? Moet dat dan? Het kan inderdaad wel snottje warm zijn bij ons op zolder, maar voor wat hoort wat.
Seleentj schreef:Hier op zolder is het niet uit te houden daarom, als ik daar 5 min zit voel ik me een gebakken eitje Moet zeggen dat dat eigenlijk bij ons alleen in de namiddag en begin van de avond is. Later koelt het heerlijk af daar.
*zucht* Ik heb gister de hele dag gewerkt en vandaag de hele dag gewerkt (van 12.00-21.00).... geen zon gezien......bleh. Hopelijk is het morgen ook nog zonnig en warm in plaats van bewolkt en warm