ach we zien morgen verder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb eigenlijk wel zin om af te rijden, gewoon lekker rijden met als passagier je examinator en na 30 minuten ben je alweer klaar. En dan slagen hoop ik.
) Mowoah schreef:Haha nooit van gehoord Lindsey!
Is je afrijdatum dan nog niet bekend Kelly? Wel spannend, komt helemaal goed stelt niks voor. (zeg ik nu achteraf, ik was zénuwachtig joh)
En achteraf.. pff was echt een eitje.. maar ik vraag me af of ik ook echt minder zenuwachtig zal zijn met mn examen.. Mowoah schreef:Haha nooit van gehoord Lindsey!
Is je afrijdatum dan nog niet bekend Kelly? Wel spannend, komt helemaal goed stelt niks voor. (zeg ik nu achteraf, ik was zénuwachtig joh)
.
heb om 2 uur mijn TTT
wel een gezonde kriebel maar met dit kan ik gewoon lekker rijden zonder dat ik gek van me eigen word

Heb er ondertussen zo'n 400 km op zitten. Ik heb morgenavond mijn allereerste rijles met een officiële instructeur. Ik moest het natuurlijk andersom aanpakken, eerst oefenen en dan lessen ipv lessen en dan oefenen.

Anne. schreef:Morgen mijn theorieexamenIk vind het apart. Ik leer uit de boeken van Verjo, ook de examentraining heb ik daarvan, die haal ik vaak wel.. maar het CD'tje van Vekabest met de examenvragen heb ik tot nu toe nog maar 1 keer gehaald. Steeds maar 1 of 2 fouten teveel..
Hebben jullie nog tips en trucs? Ik ben echt ontzettend zenuwachtig