Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:04

ja, maar der kwam nog wat uit bij die motorkap zelf, weet niet meer hoe je dat moest doen :)

ach we zien morgen verder

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:06

Je kunt altijd anders nog zeggen Lindsey dat je anders in de handleidingboekje van je auto kijkt, moet je natuurlijk wel even vragen waar die ligt. ;)

Ik heb die examens van de CD-rom van VekaBest gewoon zo vaak gemaakt dat ik ze uit mijn kop wist, toen lukt het examen ook. :)

Gefeliciteerd Flying_Angel; super!!

Komt goed joh Patricia!!! Ik ben ook al kei zenuwachtig (moet ook Woensdag) maar komt ook wel omdat iedereen ineens op moet. Vandaag een vriendin (geslaagd), morgen een vriendin en Woensdag ik zelf.. Heb vandaag een valeriaan pilletje ingenomen op school, kijken hoe die werkte. Ben al wel rustiger maar kan ook aan de lange dag liggen. :P Ik heb eigenlijk wel zin om af te rijden, gewoon lekker rijden met als passagier je examinator en na 30 minuten ben je alweer klaar. En dan slagen hoop ik. :=

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:06

:):) Ik heb morgen ook TTT!
van 8 tot 9 's ochtends.
Echt spannend!! Wil graag een goede toets afleggen want dan mag ik al snel afrijden :D

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:09

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:12

Haha nooit van gehoord Lindsey!

Is je afrijdatum dan nog niet bekend Kelly? Wel spannend, komt helemaal goed stelt niks voor. (zeg ik nu achteraf, ik was zénuwachtig joh :') )

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:13

over 3 weken moet ik afrijden.. nou volgens mij ga ik het zwaar verkloten

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:16

Daarnet voor de 2e keer af gereden en ik ben geslaagd yeaah eindelijk! En het ging echt goed :# *\o/*

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:19

Mowoah schreef:

Is je afrijdatum dan nog niet bekend Kelly? Wel spannend, komt helemaal goed stelt niks voor. (zeg ik nu achteraf, ik was zénuwachtig joh :') )

Haha hier nog een ooh wat een drama voor die tussetijdse toets :P En achteraf.. pff was echt een eitje.. maar ik vraag me af of ik ook echt minder zenuwachtig zal zijn met mn examen..

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:22

Mowoah schreef:

Nee na mijn TTT gaan we dat inplannen. Ik hoop snel want ik heb hier eigenlijk allemaal geen geduld voor :)) .
Ja ik voel het nu ook al een beetje kriebelen als ik er aan denk dat het morgen al is. Maar ik ga gewoon rijden en hopen dat alles goed gaat. Meestal kan ik mn zenuwen wel een beetje bedwingen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:23

Steff_ schreef:
Daarnet voor de 2e keer af gereden en ik ben geslaagd yeaah eindelijk! En het ging echt goed :# *\o/*

Super hee !! Gefeliciteerd *\o/* :D

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:24

Steff_ schreef:

gefeliciteeerd :D

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:25

_Lindsey schreef:
Morgen mn TTT, had vandaag nog les
laten we maar hopen dat een slechte generale een goede finale is bij mij _O-

Jij ook succes he !
Ik kan jou nog wel van LvL selecties :))
Moet jij in Hoorn of Alkmaar afrijden ? En hoe laat moet jij?

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:26

Jij zat bij mij in de groep met dat schimmeltje?

Ik rij in Den Helder :j heb om 2 uur mijn TTT

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:30

Ja klopt!
Oowja oké dat kan ook nog ja.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:37

ik ben gelukkig nu niet zenuwachtig voor morgen :n wel een gezonde kriebel maar met dit kan ik gewoon lekker rijden zonder dat ik gek van me eigen word :))

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:06

Steff_ schreef:

gefeliciteeeerd :D !!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 18:45

Gefeliciteerd voor de geslaagden! :D

Ik heb morgenochtend weer rijles, en donderdagavond ook weer. Ben benieuwd wanneer hij nou eindelijk aan gaat vragen. Hij roept al weken dat hij alles aanvraagt als ik elke les rijd zoals het nu gaat. En toch heeft 'ie nog steeds niks gedaan.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:15

Gefeliciteerd geslaagden! :D

Heb net weer rijles gehad, heb de stopopdracht geleerd en vooruit fileparkeren. Alles loopt volgens schema dus hoop over een maandje m'n rijbewijs te hebben :)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:21

Gefeliciteerd geslaagde :D

Ik mag woensdag weer lessen, 1e les na mn TTT, net de auto even omgekeerd in de straat :')
Hopelijk gaat hij mijn examen wel plannen eens..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:10

Steff gefeliciteerd supersuper!! :)

Ik hoop ook voor jullie dat je examen snel gepland word, bij mij is het tegelijkertijd gepland met 1 maand ertussen, ideaal. :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:27

Stuurbekrachtigings vloeistof schijnt wel te bestaan. Heb ik vandaag in t lesboek gelezen. Maar m´n instructrice heeft t niet benoemt toen we onder de motorkap keken.

Gefeliciteerd geslaagden :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:30

Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Misschien dat je die niet hoeft te benoemen omdat je die zelf niet hoeft bij te vullen? Dat ze dat doen bij de keuringen ofzo? (geen idee hoor doe maar een gok haha)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:35

Hallo iedereen ik kom ook even in dit topic kijken! Ik zal mij, mijn niveau etc even presenteren:
Ben Lara, ben op dit moment in het bezit van mijn 'permis d'éleve' wat je hier in Zwitserland net als in Belgie toestaat met een 'L' op een gewone auto rond te rijden. Bijrijder moet minsten 25 zijn en uiteraard in het bezit van het rijbewijs.

Ben op dit moment zo een maandje of 2 bezig met mijn rijbewijs, rijd voornamelijk in 3 auto's: Mitsubishi Space Wagon, Citroen Jumpy (als je het leert in een grote bak dan is een kleine makkelijker eh) en mijn totale favoriet een Fiat 500 sport. :) Heb er ondertussen zo'n 400 km op zitten. Ik heb morgenavond mijn allereerste rijles met een officiële instructeur. Ik moest het natuurlijk andersom aanpakken, eerst oefenen en dan lessen ipv lessen en dan oefenen. :+

Hoop mijn rijbewijs begin april te halen. Hier is gelukkig geen minimum van lessen en ga proberen me met zo met zo min mogelijk rijlessen op het examen te presenteren, als mijn rijleraar denkt dat ik er klaar voor ben natuurlijk. :)

edit: Natuurlijk vergeet ik een belangrijk deel van de post: Hoop als ik in het vervolg ergens tegenaan loop in dit topic terecht kan voor ervaringen etc. :)
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 15-03-10 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:36

Nee die zal je idd niet zelf mogen vullen ook. Remvloeistof mag je ook niet zelf bijvullen. Maar moet je wel in de gaten houden of er genoeg in zit. Kun je aan de buitenkant zien. Is doorzichtig en staan min max op.
Alleen ruitervloeistof, koelvloeistof en motorolie mag je zelf doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:30

Anne. schreef:
Morgen mijn theorieexamen :oo Ik vind het apart. Ik leer uit de boeken van Verjo, ook de examentraining heb ik daarvan, die haal ik vaak wel.. maar het CD'tje van Vekabest met de examenvragen heb ik tot nu toe nog maar 1 keer gehaald. Steeds maar 1 of 2 fouten teveel..

Hebben jullie nog tips en trucs? Ik ben echt ontzettend zenuwachtig :P

Precies hetzelfde als ik dus, alleen ik heb de examentraining van Verjo nog niet gedaan.
Zo eens doen, kijken of ik daar minder fout in heb.
Succes morgen!