Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:Blijheid schreef:Ik heet Marjolijn. Die naam is dan misschien nog raarder. [***] verwijst nog naar een kruid, dat slaat nog ergens op. Marjolijn met een IJ niet...Ik bedoel, als je het zo bekijkt zijn Merel en [***] allebei ook hele vreemde namen, of minstens net zo vreemd als Mus en Cinnamon, terwijl het niet zo wordt ervaren. Best vreemd als je er over nadenkt.
Tieme schreef:Jaydee vindt ik ook wel apart. (uitspraak djeedie) en Siënna. (uitspraak, siejenna) en Jodi maar dan wel de engelse uitspraak: djodie.
Majo schreef:Blijheid schreef:Ik heet Marjolijn. Die naam is dan misschien nog raarder. Marjolein verwijst nog naar een kruid, dat slaat nog ergens op. Marjolijn met een IJ niet...Ik bedoel, als je het zo bekijkt zijn Merel en Marjolein allebei ook hele vreemde namen, of minstens net zo vreemd als Mus en Cinnamon, terwijl het niet zo wordt ervaren. Best vreemd als je er over nadenkt.
Majo schreef:Staat in haar onderschrift:
Mama van: Vleer, Sjors en Crev
Ben je bij Vleer niet bang dat ze geplaagd wordt door er Muis achter te zetten? Sjors vind ik wel stoer
Cynn_x schreef:Uhm, naja.. ik heb met een Farrari.. én zijn broertje, Lamborghini, in de klas gezeten op de basisschool...