Ik had zojuist een man van selektvracht aan de deur die een pakketje op kwam halen.. ik had alleen vanavond aangeven dus ik keek hem al een beetje vreemd aan. Toen zei hij dat hij eigenlijk vanavond moest komen, maar nu vast kwam ivm de weersverwachtingen......... mis ik iets?
hier is het idd ook heerlijk weer, heerlijk zonnetje, niet superkoud.
Maar geloof dat idd vanavond/vannacht nog het een en ander voorspeld was... nouja we zullen het wel weer zien.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 17-02-10 12:56
Het is hier ook zalig weer. De temperatuur is wel vrij laag nog, maar zo voelt het niet. Gelukkig maar, want ik kan straks weer 3 kwartier naar een binnenbak lopen omdat de fysio komt. Laatste 3 keren dat ik erheen liep kon ik door een sneeuwstorm terug....
Volgens buienradar zou het onderin nederland nu toch moeten sneeuwen/ regenen? Hopelijk valt het allemaal mee.. hier ligt nog genoeg van die witte troep en heb geen zin in nieuwe
magic_lover
Geplaatst: 17-02-10 15:47
ik ben benieuwd... het dooit iig flink hier. Uit de 'wind' en in het zonnetje is het echt heeeerlijk, net voorjaar.....
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 17-02-10 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Puchje
Geplaatst: 17-02-10 15:47
Toch gek, het zou hier al een uur moeten sneeuwen/regenen/ietsen (buienradar), maar het is nog steeds droog!
Denk dat het allemaal ook weer groter gemaakt word dan het is, nouja en wat valt dat valt... kan er nu niet meer mee zitten hoor, je doet er toch niks aan, zitten al precies 2 maand in die troep maar natuurlijk heb ik het ook liever niet dan wel
iefke
Geplaatst: 17-02-10 15:55
Het wordt toch echt al een vertrouwd gezicht, die witte vlokken die dwarrelen voor het raam.