hier(Emmen) ligt zo tussen de 15 a 20cm sneeuw!! Niet normaal GRRRR
scotie3
Geplaatst: 02-01-10 23:59
zwolle bestaat niet meer, het ligt onder het sneeuw.
tinkert_tje
Geplaatst: 03-01-10 00:18
hier op texel ligt 8 cm (net gemeten) nu sneeuwt het al een tijdje niet meer ik baal enorm moet morgen naar culemborg en utrecht maar ik lees hier dat het die kant meevalt dus hopelijk kan ik morgen redelijk normaal die kant op
hier op texel ligt 8 cm (net gemeten) nu sneeuwt het al een tijdje niet meer ik baal enorm moet morgen naar culemborg en utrecht maar ik lees hier dat het die kant meevalt dus hopelijk kan ik morgen redelijk normaal die kant op
Culemborg ligt minder dan een cm.
tinkert_tje
Geplaatst: 03-01-10 00:27
thanks stelt me weer gerust ik ga morgen een puppie halen met mijn kinderen in culemborg zou jammer zijn als dat niet ging lukken
DendroFleur
Geplaatst: 03-01-10 00:27
Teveel. Vanmorgen verdween mijn raamwisser/spons al geheel in de sneeuw met het afvegen van het autodak. Vanmiddag is er nog zo'n pak bij gevallen. Heb het niet gemeten maar mijn auto staat weer met zijn bodem in de sneeuw (gewone Peugeot, geen verlaagde versie oid). Paarden hebben dus weer huisarrest.
thanks stelt me weer gerust ik ga morgen een puppie halen met mijn kinderen in culemborg zou jammer zijn als dat niet ging lukken
Ja inderdaad. Op de grote wegen is overigens wel gestrooid, binnendoorweggetjes zou ik nog wel even voorzichtig doen ivm gladheid. Maar verder geen hinder van de sneeuw of iets dergelijks (of er moet vannacht ineens een pak vallen hahah).
Tinkertje, de A7 was vanavond nog een glibberboel. Er reden 3 sneeuwschuivers naast elkaar met daarachter kilometers auto's. Weet niet hoe de A9 eruit heeft gezien. Misschien dat iemand dat morgen aan je kan doorgeven. Je moet tenslotte wel een eindje gaan voor je hondje.
hier ligt genoeg! verdorie... en het sneeuwt nog! mag van mij wel zomer worden.. weer lekker rijden in de wei enz.
tinkert_tje
Geplaatst: 03-01-10 00:38
DendroFleur dank je morgenochtend voor ik vertrek ga ik even uitzoeken hoe de wegen zijn ik ga natuurlijk geen risico lopen dan haal ik hem later in de week wel op het zou alleen heel sneu voor de kids zijn want dan moeten ze weer naar school en kunnen ze niet mee
wendyke
Geplaatst: 03-01-10 00:58
hier een heeeeeel klein laagje maar je mag het net sneeuw noemen